دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

نرجس سلیمانی دختر بزرگ سردار سلیمانی خطاب به زاکانی: شهر در ایامی که ایشان بخاطر انتخابات در شهرداری حضور نداشتند خیلی بهتر اداره می‌شد +ویدیو 

یکشنبه، 24 تیر 1403
ساعدنیوز: نرجس سلیمانی از زاکانی در جلسه علنی شورای شهر تهران انتقاد کرد و گفت: «وقتی مقبولیت از بین می‌رود مشروعیتی باقی نمی‌ماند. اصلاح امروز منتج به نتیجه نخواهد شد. شهر نیازمند عطاری دانا و خاموش است تا در سکوت تلاش کند بدون هیاهو هر دم در هوس جای دیگر نباشد.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، نرجس سلیمانی در دویست و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در چند هفته آینده شورا انتخابات داخلی سال چهارم را برگزار می‌کند، اظهار کرد: به عنوان یک عضو آغاز سال چهارم شورا را فرصت مناسبی برای مطرح کردن دستیابی به موفقیت و شکست می‌دانم.

وی افزود: از وقتی وارد شورا شدیم شهر تغییر قابل توجهی نداشته و حمل و نقل عمومی، جمع آوری پسماند، اختلال در مدیریت امور شهری و ارتباط مردم با شهرداری همچنان وضعیت مناسبی ندارد.

سلیمانی با بیان اینکه استفاده از حلقه تنگ دوستان در شهرداری یکی دیگر از مسائل موجود است، یادآور شد: جهت گیری غلط شهرداری در استفاده از کمیسیون‌ها همچون کمیسیون ماده پنج نیز از دیگر مسائل است و بار‌ها گفتم که این کمیسیون قلک شهرداری نیست. در برخی موارد بدون وجود امضا و اجماع لازم، مصوبات کمیسیون ماده پنج را غیر قابل اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: در مطالب منتشر شده در فضای مجازی و افشای اطلاعاتی که به یک عرف در مناطق تبدیل شده را شاهد هستیم. اگر چه دستاورد برای ما 21 نفر مهم است، اما مشکل اصلی عدم حذف فرایند اختلاف زا و اختلافات جزیره‌ای سطوح و مقیاس‌های خرد و کلان است. حتی در مورد یکی از وعده‌های داده شده موفقیت قطعی به دست نیامده که قابل دفاع باشد اگرچه پرسنل شهرداری با تلاش خود کار‌های خوبی را رقم زدند، بهتر از زمان حضور مدیران ارشد شهرداری، شهر را اداره کردند.

سلیمانی با اشاره به مقبولیت و مشروعیت به عنوان دو اصل اساسی در جایگاه شهردار تهران، گفت: وقتی مقبولیت از بین می‌رود مشروعیتی باقی نمی‌ماند. اصلاح امروز منتج به نتیجه نخواهد شد. شهر نیازمند عطاری دانا و خاموش است تا در سکوت تلاش کند بدون هیاهو هر دم در هوس جای دیگر نباشد.


1 پسندیدم 5 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 26 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
1 روز پیش

درود بر تو بانو که همانند پدر بزرگت بزرگی میکنی
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
(عکس) گوش خونی و زخمی ترامپ بعد از شلیک امروز به سمت او / از ترور جان سالم به در برد
(فیلم) پزشکیان در جمع نمایندگان مجلس: اگر بیخودی از من تعریف کنید تصور می‌کنم کسی شدم ...
ویراستاری تخصصی مقاله
عکس بانمک و دیدنی از کودکی آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ عین قالی کرمون میمونه...
تصاویر پربازدید از سینه زنی مهدی طارمی، بازیکن تیم اینتر، در هیئت عزاداری امام حسین/ دورهمی چهره های شاخص ورزشی و سینمایی در خانه مداح مشهور اهل بیت
اولین واکنش احمدی‌نژاد به ترور نافرجام ترامپ به زبان انگلیسی+عکس
ویدیو/ شاهکار بی‌نظیر در لشکرکشی ایران به یونان/ اتصال قارۀ آسیا به اروپا توسط اولین پل‌های موقت تاریخ باستان به دستور خشایارشاه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند چوب گلف را در "بازار" پیدا کنند