نصب نرده حفاظ آهنی شاخ گوزنی و درب آکاردئونی توسط ایمن اصفهان

  پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ID  کد خبر 204931
نصب نرده حفاظ آهنی شاخ گوزنی و درب آکاردئونی توسط ایمن اصفهان
ساعدنیوز : نصب نرده حفاظ آهنی شاخ گوزنی و درب آکاردئونی توسط ایمن اصفهان ! انتخاب یک مجموعه معتبر ارائه دهنده خدمات نرده حفاظ ساختمانی در اصفهان بدون حضور واسطه‌ها که خدمات خود را در بالاترین سطح کیفیت ارائه می‌دهد، کمک می‌کند تا سفارش دهندگان این خدمات با هزینه‌های مناسب بهترین را دریافت کنند.

انتخاب یک مجموعه معتبر ارائه دهنده خدمات نرده حفاظ ساختمانی در اصفهان بدون حضور واسطه ها که خدمات خود را در بالاترین سطح کیفیت ارائه می دهد، کمک می کند تا سفارش دهندگان این خدمات با هزینه های مناسب بهترین را دریافت کنند. انتخاب مراکزی که در زمینه خرید و همچنین نصب انواع حفاظ و نرده فلزی خدمات خود را ارائه می دهند، تأثیر بیشتری در حفظ ایمنی و امنیت فضاهای مختلف می گذارد که در این میان مجموعه ایمن اصفهان imenisfahan.ir یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات ساختمانی است.

تصویر

حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان

این نوع حفاظ به دلیل تشابه ظاهری فراوان با شاخ گوزن به این نام نامیده شده است. از آنجایی که این نوع حفاظ در هم تنیدگی زیادی دارد عبور از آن برای هر شخص غیر ممکن است. این نوع حفاظ میتواند در ارتفاع های مختلف تولید شود. ما در گروه تولیدی ایمن اصفهان تلاش میکنیم تا حفاظ های مختلف که مورد نیاز کاربران مختلف است را تولید کرده و در اختیار آن ها قرار دهیم.

حفاظ شاخ گوزنی یکی از امن ترین نوع حفاظ های می باشد که جهت جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز یا حیوانات مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که نوک حفاظ شاخ گوزنی تیز و برنده است بنابر این هیچ سخصی نمیتواند از آن عبور کند. در گذشته حفاظ های مورد استفاده از نوع سنتی بود. حفاظ هایی همچون سیم خاردار که از ایمنی لازم برخوردار نبودند.

برای تولید حفاظ شاخ گوزنی از میله های فلزی استفاده میشوند که به صورت نوک تیز و برنده ساخته میشوند این میله بایستی دارای ارتفاع و تراکم مناسبی باشند تا مانع عبور افراد شوند. همچنین دارای رنگ های متنوعی میباشند که در زیبایی نمای ساختمان نیز موثر است یکی از مهمترین ویژگی هایی که برای تولید حفاظ شاخ گوزنی در نظر گرفته میشود، پوشش دهی مناسب در عرض روی دیوار است که مانع از بالا رفتن از دیوار میشود.

نصب حفاظ مدل شاخ گوزنی با توجه به نوع دیوار انجام میشود چنانچه دیوار دارای پستی و بلندی های زیادی باشد، از شاسی کشی استفاده می کنند این کار بایستی توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود. قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عوامل نوع میلگرد و ضخامت مورد استفاده در حفاظ شاخ گوزنی می باشد. حفاظ مدل شاخ گوزنی را میتوان روی دیوار مجتمع های مسکونی، دیوار شرکت ها، دیوار باغ ها، دیوار ویلاها و دیوار انبار و کارگاه ها نصب میشود. این حفاظ باعث ایمنی بیشتر میشود.

این نرده حفاظ بهترین انتخاب برای جلوگیری از ورود خطرات و ریسک های بیرونی است و از ساختمان شما در مقابل خسارات پیشگیری می کند قیمت حفاظ فلزی جدید نسبت به محافظ های قدیم ارزان تر بوده است. جنس حفاظ شاخ گوزنی از آهن است. بر اساس تراکم و ارتفاع هر نرده حفاظی که تولید میشود. مقدار میلگردی که در آن استفاده میگردد متفاوت است. در ابتدایی ترین مرحله از مراحل ساخت محافظ شاخ گوزنی تولید مواد اولیه است. مواد اولیه به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه های تولید آهن خریداری میشود. بعد از خرید انبار های گروه تولیدی حفاظ شاخ گوزنی ایمن اصفهان نگهداری میشود. به دلیل آن که میلگرد به صورت عمده و در تناژ بالا خریداری و دپو میشود. نوسان قیمت دلار که به دنبال آن قیمت آهن هم دستخوش تغییر میشود هیچ تاثیری بر قیمت محصولات ما ندارد.

تصویر

درب آکاردئونی اصفهان

حفاظ های جنس آهنی کم کم شروع به تولید شد. این حفاظ های کشویی در ورودی درب خانه ها و آپارتمان ها نصب میشدند و تا حدودی امنیت خانه ها را برقرار میکردند. با افزایش جمعیت و کوچک شدن خانه ها و کم بود فضا نیاز به درب آهنی ایجاد شد که توانایی تا شدن داشته باشد. قیمت درب های فلزی آکاردئونی به عوامل مختلفی بستگی دارد. این نوع درب ها به دلیل اینکه از متریال مختلف ساخته میشوند میتوانند قیمت مختلف داشته باشند. از عوامل تاثیر گذار در قیمت این نوع حفاظ درب آپارتمان را میتوان به نوع تسمه به کار رفته در ساخت درب آکاردئونی، قطر تسمه، وزن تسمه، ارتفاع درب آکاردئونی و رنگ آن اشاره کرد.

حفاظ یا درب آکاردئونی کرکره ای یک سازه مشبک بیشتر به شکل لوزی از جنس فلز و تا شونده است که بر روی قاب درهایی که نیاز به امنیت مضاعف دارند، نصب می شود. این درب ها طوری طراحی شده اند که وقتی افراد به داخل ساختمان به طور مرتب در حال رفت و آمد هستند، دست و پاگیر نباشند و در گوشه ای از درب اصلی جمع می شوند.

در خرید درب آکاردئونی فلزی باید نکات زیر رعایت شده باشد:

۱. کمتر ازسه گل (سه لوزی) نباشد. درب پنج لوزی بهترین نوع استاندارد کار است، که هم باعث حفظ امنیت و جلوگیری از ورود سارقین می شود و هم وزن آن مانع باز و بسته شدن آسان درب نمی شود.

۲. قفل محکم و ایمن داشته باشد

۳. قسمت ریلی آن روان باشد

۴. پرچ های محکم و مرغوب داشته باشد

۵. پروفیل های آن از جنس آهن ضایعاتی نباشد

۶. قابلیت بازشدن آن با سروصدا همراه نباشد

درب آکاردئونی کشویی معمولی، به صورت سه گل با طول تسمه نیم متری تولید می شوند اما این مدل از درب ها، به صورت دو گل و با طول تسمه یک متری ساخته می شوند. این درب های آکاردئونی ایتالیایی، از لحاظ روان بودن در باز و بسته شدن از مدل های دیگر بهتر عمل کرده و کیفیت و ایمنی و کارایی قابل قبولی نیز دارند.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (202 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (111 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (104 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (86 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (57 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (56 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (54 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (35 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (29 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (29 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (27 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (26 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (23 نظر) نگاهی به بازیگران و سلبریتی‌هایی که حیوان خانگی دارند+عکس/ از گربه محمدرضا گلزار و نفیسه روشن تا سگ پاکوتاه بهرام رادان و بهاره افشاری (18 نظر)
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه یکشنبه 7 مرداد 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 7 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 7 مرداد 1403
چه کنیم حمام و سرویس بهداشتی همیشه خوشبو باشد؟
کرم کاپوچینو پنیری، یک دسر فوق‌العاده و جذاب
آلیشا لیمن اینفلوئنسر معروف و محبوب سوئیسی در یوونتوس هم تیمی نامزدش شد +تصاویر
پرسپولیس مرگ هوادارش را به فسخ قرارداد بیرانوند نسبت داد! / شکایت عجیب درویش از دورازه‌بان یاغی
دیدار جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با خانواده امیرسرلشکر شهید کریم بیاتی اشکفتکی
آیین تکریم از پیشکسوتان رسانه ملّى برگزار شد
تصادف وحشتناک و له شدن خودروی سواری پژو 206 در مرند
کونگ فو آزاد آذربایجان شرقی جایگاه نخست استان را کسب کرد
انتصاب نماینده انجمن کمیته تک رزم آذربایجان شرقی
هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان مرند رتبه نخست استانی را کسب کرد
دختر 14 ساله تبریزی با خودرو وارد پارکینگ یک خانه شد! + فیلم
انتصاب مسئول جدید روابط عمومی انجمن کمیته تک رزم آذربایجان شرقی
منتخب روز   
سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم