دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آزمون ها / کارشناسی ارشد /

نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد 

سه شنبه، 27 مهر 1400
کد خبر: 173042
ساعد نیوز: نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی، امروز سه شنبه ۲۷ مهرماه بر روی سامانه سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، کارنامه کلیه داوطلبانی که در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کرده اند تا روز شنبه اول آبان از طریق سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org منتشر خواهد شد.

پذیرفته شدگان می توانند از ساعت ۱۰ صبح شنبه اول آبان با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند. پذیرفته شدگان کلیه محل های دانشگاهی جهت اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به آدرس سایت واحددانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام که در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار گرفته، مراجعه کنند.

لازم به توضیح است با توجه به شرایط کرونا جهت حفظ سلامتی، داوطلبان محترم از مراجعه حضوری به مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی خودداری کنند. داوطلبان می توانند جهت ثبت درخواست الکترونیکی به سامانه ticket.azmoon.iau.ac.ir مراجعه کنند و درخواست خود را همراه با مستندات لازم ( کارنامه و......) ، ثبت کنند.

سامانه فوق جایگزین مکاتبات و مراجعات حضوری برای ثبت درخواست هاست. داوطلبان در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص آزمون کارشناسی ارشد از طریق تلفن گویا ۴۷۴۳_۰۲۱ و یا سیستم پرسش و پاسخ مجازی به آدرس faq.azmoon.iau.ac.ir سوال خود را مطرح کنند تا کارشناسان راهنمایی و پاسخ دهند و از مراجعه حضوری به مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی اکیداً خودداری کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
هزینه چاپ یک کتاب