دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

نیکی کریمی خانم بازیگر میهمان ویژه ی مهدی مهدوی کیا شد ! / دکوراسیون خاص و مجلل منزل آقای مهدوی کیا با مبلمان کرمی قهوه ای و پرچم ایران که همه جا هست + عکس 

پنجشنبه، 25 مرداد 1403
ساعد نیوز : نیکی کریمی میهمان ویژه ی مهدی مهدوی کیا در منزل خاص و مجلل آقای مهدوی کیا با مبلمان کرمی قهوه ای و پرچم ایران که همه جا هست ، شد . در ضمن تخمه و قهوه فوری روی میز هم از نگاه مان دور نماند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، مهدی مهدوی‌کیا زادهٔ 2 مرداد 1356 در شهر ری است. بازیکن سابق فوتبال و مربی فوتبال اهل ایران است. او در باشگاه‌های بانک ملی، پرسپولیس، بوخوم و هامبورگ، اینتراخت فرانکفورت، استیل‌آذین و داماش گیلان بازی کرده است. مهدوی‌کیا در سال 2003 از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بازیکن سال آسیا شناخته شد.

او دو بار در فصل‌های 2003–2002 و 2004–2003 از سوی هواداران هامبورگ به عنوان بهترین بازیکن این تیم انتخاب شد و یک بار هم از سوی نشریه کیکر عنوان بهترین بال راست بوندسلیگا را به دست آورد. از دیگر افتخارات ورزشی مهدوی‌کیا انتخاب در لیست 11 نفره تیم منتخب قرن هامبورگ است که در جشن 125 سالگی این باشگاه اعلام شد. مهدوی‌کیا در 15 اردیبهشت 1392 و در فینال جام حذفی پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان، از فوتبال خداحافظی کرد. از او به عنوان موفق‌ترین لژیونر ایرانی نام می‌برند.

و نیکی کریمی (زادهٔ 19 آبان 1350) بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی است. او یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب 1357 است که در فیلم‌های مهمی نقش‌آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود.

نخستین نقش سینمایی کریمی در فیلم وسوسه (1368) بود. او سال بعد با ایفای نقش در فیلم پرفروش عروس (1369) برای نخستین بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شد. کریمی برای بازی در سارا (1371) موفق به دریافت جایزه صدف نقره‌ای بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین شد. او در بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای فیلم دیوانه‌ای از قفس پرید (1381) و واکنش پنجم (1381) شد. کریمی علاوه بر بازیگری، چندین فیلم از جمله شیفت شب (1393) و آتابای (1398) را کارگردانی کرده‌است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 25 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویدیو/ آرامگاه ساده و سنگی نابغۀ ریاضی جهان "مریم میرزاخانی" در بهشت "لوس گاتوس" کالیفرنیا
میز عزای ساده و بدون تجملات ژاله صامتی چند روز پس از مراسم عروسی دخترش یاس+عکس/ خانم بازیگر همه را غافلگیر کرد
ترجمه تخصصی کتاب
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
توضیحات شفاف محمدجواد ظریف درباره تحصیلات و ساکن ایران بودن فرزندانش؛ از عروس دکتر تا دختر طراحش+عکس
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟