دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

فیلم/ نیلی افشار بعد از جدایی از پویان مختاری تن به هر کاری می دهد!/دخترو چه به این کارا! 

دوشنبه، 16 مرداد 1402
ساعد نیوز: نیلی افشار اخیرا فیلم جدیدی از خود را در فضای مجازی منتشر کرده است که در آن از ارتفاع می پرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، نیلی افشار در سال 1373 در شهر کرج به دنیا آمده است. این سلبریتی در زمینه های رقص، مدلینگ، کارگردانی و طراحی کار می کند. قبل از اینکه به ترکیه مهاجرت کند، در یک مطب زیبایی به عنوان منشی کار می کرد و در آنجا با پویان مختاری به طور اتفاقی آشنا شد. آنها دوران دوستی خود را در این شهر سپری کردند و گفته می شود که از همان زمان عاشق همدیگر بودند تا اینکه پویان تصمیم می گیرد تا به ترکیه مهاجرت کند و پس از مدتی نیلی نیز به دنبال او به استانبول ترکیه می رود. در آنجا این دو اینفلوئنسر دوباره دوران عشق و عاشقی خود را در کنار هم می گذراندند و روز به روز عاشق همدیگر می شدند تا اینکه این دو تصمیم می گیرند تا با همدیگر ازدواج کنند.

فعالیت های او در شبکه های اجتماعی به صورتی بود که در ابتدا به عنوان یک مدل کار می کرد و سپس به تدریج پس از آشنایی با پویان به عنوان رقاصه کار می کرد و از خود کلیپ هایی را ضبط می کرد و در شبکه های اجتماعی منتشر می کرد. همچنین قبل از اینکه به گروه پویان بپیوندند او سابقه کارگردانی چند کلیپ را داشت و به همین خاطر تصمیم گرفت تا پس از ازدواج با او به تیم او ملحق شود.

نیلی افشار پس از جدایی با پویان مختاری افشاگری های بسیاری در خصوص او داشت و نیز پای نیلی افشار کم کم از سایت های شرط بندی بریده شده است و او اخیرا در صدد ساخت لوازم آرایشی است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 29 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سرهنگ نیروی انتظامی که دل همه را برد! + فیلم / دمت گرم سرهنگ ...
سیل مشهد سوءمدیریت است، سیل یونان نبردی نابرابر با طبیعت ؛ برگ زرینی دیگر از BBC + فیلم