دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

نیو استایل سعید عزت اللهی با مدل موهای جدیدش/ دریای جذابیت این بازیکن فوتبال ساحل ندارد +ویدیو 

چهارشنبه، 07 شهریور 1403
ساعدنیوز: در این ویدیو مدل جدید موهای سعید عزت اللهی لژیونر جوان ایرانی که در لیگ برتر امارات متحده عربی و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند را مشاهده میکنید که توسط هیر استایلیست او منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی فوتبال و هافبک مقتدر، شوت‌زن شباب الاهلی در لیگ برتر امارات متحده عربی است که نامش در صدر سرچ های اینترنتی قرار دارد و بسیاری از کاربران می خواهند بیشتر درباره زندگی سعید عزت اللهی و همسرش ، سعید عزت اللهی پرسپولیسی است یا استقلالی، ثروت سعید عزت اللهی، شماره تلفن سعید عزت اللهی و... بدانند.

سعید عزت اللهی بازیکن ملی پوش فوتبال متولد 10 مهر 1375 در بندر انزلی است که با 190 سانتی متر قد در پست هافبک بازی می کند سعید عزت اللهی فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد. آقای فوتبالیست تاکنون خبری درباره ازدواج خود منتشر نکرده و مجرد می باشد.

پدر سعید عزت اللهی، نادر عزت اللهی از فوتبالیست ها و مربیان پیشکسوت باشگاه ملوان بندر انزلی و مادرش خانه دار می باشد. سعید عزت اللهی یک خواهر به نام ساغر دارد که بلاگر بوده و در صفحه مجازی خود از فعالیت های روزمره اش عکس و کلیپ هایی منتشر می کند.

سعید عزت الهی توسط کارلوس کیروش به تیم ملی ایران در 16 می 2015 دعوت شد و اولین بازی خود را در 11 ژوئن 2015 مقابل ازبکستان انجام داد و در نوامبر 2015 نخستین گل تیم ملی بزرگ‌سالان خود را مقابل ترکمنستان به‌ثمر رساند. او در حا حاضر 68 بازی برای تیم ملی فوتبال ایران انجام داده و 1 گل ملی در کارنامه خود ثبت کرده است.

در این ویدیو مدل جدید موهای سعید عزت اللهی لژیونر جوان ایرانی که در لیگ برتر امارات متحده عربی و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند را مشاهده میکنید که توسط هیر استایلیست او منتشر شده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 07 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله
(فیلم) خاطره خنده دار علی دایی از خوش شانسی در امتحان زبان تخصصی دانشگاه شریف / درسی که عادل فردوسی پور توش استاده!
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
مسافرت عاشقانه فائزه دولتی سیاستمدار ایرانی و همسرش با دسته گُل و قایق سواری +عکس/ همسرم اصلا تو آمدی که زندگی را برایم زیبا کنی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
کتابخانه شیک و جذاب پردیس پورعابدینی، بازیگر آقازاده/ آرامش وصف‌ناپذیر و ستودنی کتابخانه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
نگاهی به تزئینات خانه ابدی هوشنگ حریرچیان با گل و عکس مرحوم/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
(ویدئو) سکانس خنده دار و عالی عقد ساعد سهیلی در فیلم «پول و پارتی» / طعنه به گلزار میزنه یعنی؟! فقط حرکات چشماش عالیه😂😂