دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

وام 30 میلیون تومانی به حساب بازنشستگان واریز می شود+جزئیات 

شنبه، 30 تیر 1403
کد خبر: 398103
ساعدنیوز: احمد اسفندیاری با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان اظهار کرد: طی سنوات گذشته این سازمان بر اساس یک برنامه‌ریزی مدون این وام را به بازنشستگان خود پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، وی تصریح کرد: بنا برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال مبلغ وام قرض الحسنه به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از 20 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش یافته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه ثبت‌نام جهت دریافت وام اشاره شده، گفت: بازنشستگان در هر استان‌ها و شهرستان‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به سایت کانون بازنشستگان اقدام به ثبت‌نام برای دریافت وام 30 میلیون تومانی کنند.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌ می‌شود امسال 500 هزار نفر از بازنشستگان از تسهیلات قرض الحسنه استفاده‌ کنند. البته این مسئله نیاز به مجوز بانک مرکزی به بانک رفاه دارد.

وی درباره بازپرداخت وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: بازپرداخت این وام 24 ماه درنظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد: در مرحله اول در سال جاری 40 هزار بازنشسته جهت دریافت وام 30 میلیون تومانی ثبت‌نام کرده‌اند که تا چند روز آینده مبلغ وام به حساب‌ها آنها واریز می‌شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 30 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «دیگ جادویی»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
پربازدید شدن احترام فرزندان رهبر معظم انقلاب به برادر بزرگتر در ترتیب نشستن در مراسمی در آخرین جمعه تیر ماه+عکس/ جلب توجه کردن محاسن سفید هر 3 پسر رهبری
هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استوری تسلیت و همدردی بازیگران با حمید گودرزی برای فوت مادرش+عکس/ از پوریا پورسرخ و ژیلا صادقی تا نعیمه نظام‌دوست و پژمان بازغی
(عکس) 3 شجریان در یک قاب/ استاد آواز ایران، محمدرضا شجریان+ همایون شجریان + دختر همایون/ چه پدر و دختری