دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

تبلیغات امیر قلعه نویی برای یک هتل 5 ستاره در اصفهان 

پنجشنبه، 15 شهریور 1403
ساعدنیوز: اردوی تیم ملی فوتبال در اصفهان برگزار شد و یکی از نکات این اردو اقامت در هتل معروف چهارباغ بود. یکی از حواشی این اتفاق تهیه فیلمی تبلیغاتی درباره این هتل با معرفی امیر قلعه نویی است. جالب اینجاست که سرمربی تیم ملی بعد از چند ساعت شنا و سونا این فیلم را ضبط کرده است که کاملاً در تصاویر این موضوع مشخص است!

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین بازی خود در مرحله سوم و نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 امشب ساعت 19:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان پذیرای تیم فوتبال قرقیزستان است.

این بازی در ابتدا قرار بود در ورزشگاه آزادی برگزار شد، اما با توجه به اینکه این ورزشگاه در حال بازسازی و تعمیر است، به همین علت مدیران فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتند که ورزشگاه فولاد شهر را به عنوان میزبان بازی ایران و قرقیزستان انتخاب کنند و اصفهان برای اولین بار میزبان یک بازی ملی شد. آخرین باری که تیم ملی خارج از آزادی از حریفش میزبانی کرد به بازی با لبنان در مشهد برمی گردد.

شاگردان قلعه نویی با صدرنشینی در گروه E مسابقات وارد مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی شدند و حالا در اولین بازی باید به مصاف تیم قرقیزستان بروند تا با برد برابر حریف خود بتوانند اولین گام برای حضور در جام جهانی را محکم بردارند.

یوز‌های ایرانی تاکنون 6 مرتبه به جام جهانی صعود کردند و آنها می‌خواهند برای هفتمین مرتبه به آوردگاه مهم جهانی صعود کنند و برای رسیدن به هدف خود از بازی با تیم قرقیزستان شروع خواهند کرد.

در آن طرف، تیم ملی قرقیزستان قبل از این دوره نتوانسته بود به مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی راه یابد و اکنون این تیم با کسب رتبه دوم در گروه D توانسته به مرحله سوم این رقابت‌ها راه یابد. همچنین با توجه به افزایش تعداد تیم‌ها در جام جهانی این فرصت برای تیم قرقیزستان فراهم شده که برای اولین مرتبه به این رقابت‌ها برود. البته این تیم کار سختی برای حضور در جام جهانی دارد.

با وجود اینکه تیم قرقیزستان در رتبه 102 رنکینگ فیفا و هفدهم آسیا قرار گرفته است و اختلاف 82 پله‌ای با ایران دارد، اما نباید این تیم را دستکم گرفت چرا که این تیم در جام ملت‌های آسیا با توجه به بضاعتش عملکرد خوبی از خود نشان داد.

2 تیم تاکنون 4 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که تیم ملی کشورمان در هر 4 بازی برنده شده است و 21 مرتبه دروازه حریف قرقیزستانی خود را باز کرده و فقط 2 گل دریافت کرده است.

همچنین 21 گل زده شده از سوی ایران در تقابل با تیم قرقیزستان را 11 بازیکن به ثمر رساندند که از میان آنها 3 بازیکن از جمله مهدی طارمی، سردار آزمون و مهدی ترابی جمعا 8 بار دروازه حریف خود را باز کردند و امیر قلعه نویی می‌تواند از تجربه این بازیکنان برای گلزنی در بازی امشب بهره ببرد.

امیر قلعه نویی برای چهلمین مرتبه روی نیمکت تیم ملی فوتبال می‌نشیند و امیدوار است که با برتری برابر تیم ملی قرقیزستان به سی امین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد.

به نظر می‌رسد با توجه به اینکه تیم ملی ایران کار سختی برابر تیم قرقیزستان ندارد و روی کاغذ شانس برنده شدن دارد به همین علت این احتمال وجود دارد که امیر قلعه نویی از چند بازیکن جوان در ترکیب تیم ملی استفاده کند تا میانگین سنی تیم ملی را پایین بیاورد و جوانگرایی کرده باشد.

در این بازی از VAR استفاده می‌شود و یوسوکه آراکی به همراه جون میهارا و کوتا وانتبه از ژاپن قضاوت این بازی را برعهده خواهند داشت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 15 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
نگاهی به مدل و رنگ مبلمان خانه بازیگران؛ از مبل سبز رنگ و مخمل شبنم قربانی و طوسی کم رنگ به سلیقه بهنوش بختیاری تا مبلمان طلایی و اعیانی به انتخاب سیما تیرانداز+عکس
مراحل سابمیت مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
بهنام بانی: قصد ادامه تحصیل دارم و نمیخوام ازدواج کنم؛ مهران مدیری: اینو کسایی میگن که ناز دارن نه تو که...😂
ترجمه تخصصی کتاب
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
(عکس) کیک تولد رویایی و خاص بدل ایرانی بیلی آیلیش، بازیگر سریال "دودکش"، برای تولد 36 سالگی‌اش/ وااای چقدر بیبی فیس! مطمئنین نباید 20 ساله میشد؟
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
(عکس) اصلا میدانستید امسال سال تحصیلی عجیبی برای دانش آموزان است؟