دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

وقتی مهران غفوریان برای خواستگاری رفتن میره شیرینی فروشی: 4 کیلو فقط نون خامه ای خورد +فیلم/ تپل بود بانمک تر نبود؟ 

سه شنبه، 24 مهر 1403
ساعدنیوز: مهران غفوریان بازیگر و کارگردان ایرانی است. وی فارغ‌‌التحصیل رشتهٔ نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است و با بازی در مجموعه لبخند سوم وارد عرصهٔ بازیگری شد. وی در سال 1380 با کارگردانی مجموعهٔ زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، اولین بازی مهران و حضور رسمی او در تلویزیون با بازی در مجموعه‌ی لبخند سوم به کارگردانی مسعود رشیدی اتفاق افتاد. این بازیگر، با شروع بازیگری خود در زمینه‌ی طنز، توانست خیلی زود به محبوبیت برسد و با افراد سرشناس دنیای طنز نیز همکاری کند. پس از گذشت مدتی، او به کارگردانی هم روی آورد و با این کار نشان داد که مهارت و استعداد خاصی در این زمینه هم دارد.

آثاری مثل این چند نفر، طبقه وسط، زیر آسمان شهر و همسایه‌ها از سریال‌های محبوب و موفق با کارگردانی این بازیگر هستند. او در چند سال اخیر و به خصوص بعد از کاهش وزن چشم‌گیری که داشت به بازی در سریال‌های متفاوتی مثل گردن زنی، زخم کاری و قورباغه پرداخته است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
اگه میخوای پول اضافی برای خرید فینگرفود برای مهمونیهاتو ندی این ویدیو رو تا آخر ببین تا طرز تهیه چند مدل فینگرفود سه سوته و خوشمزه رو یاد بگیری+ویدیو
مراحل سابمیت مقاله
عمو رشید در نقش زن اشکان اشتیاق / چه دلبری میکنه این رشید؛ خیلی تو نقشش فرو رفته + ویدئو
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
بسته فیلم امروز | سفارش عجیب عمو رشید برای یک اعدامی، عصبانیت مریم امیرجلالی از رضا عطاران، دلخوری اکبر عبدی از قضاوت‌ها و مجسمه جالب مهران غفوریان با تمام جزئیات
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی