دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

وقتی شهربانو منصوریان در جواب هادی ساعی مدرک قبولی برادرش در آزمون دکتری را رو میکند/ تو دیگه کوتاه بیا دختر +عکس 

دوشنبه، 05 شهریور 1403
ساعدنیوز: شهربانو منصوریان در جریان جنجال بپا شده او با مبینا نعمت زاده و گفته هادی ساعی که سواد کل خانواده شان با هم یک دیپلم هم نمی شود مدرک قبولی برادرش در آزمون دکتری را رو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، مجادله لفظی شهربانو منصوریان و مبینا نعمت‌زاده بر سر ماجرای پذیرش بدون کنکور مدال تکواندوی ایران در المپیک به اوج خود رسیده است.

بعد از کسب مدال برنز المپیک توسط مبینا نعمت‌زاده، این دختر 19 ساله تکواندوی ایران رو به دوربین‌ها درخواستی را از رئیس جمهور مطرح کرد که اجازه دهد بدون کنکور وارد دانشگاه شود. این موضوع که البته با واکنش مثبت دانشگاه تهران و چند دانشگاه دولتی دیگر همراه بود، واکنش‌های منفی هم از سوی برخی کاربران مجازی و حتی ورزشکاران در پی داشت، اتفاقی که آنقدر در روزهای اخیر در خصوص آن بحث شد که حتی مدال تاریخی مبینا نعمت‌زاده را هم تا حدودی کمرنگ کرد.

شهربانو منصوریان، قهرمان باسابقه ووشوی ایران یکی از افرادی بود که به این ماجرا واکنش نشان داد. او روی اینستاگرامش بدون اینکه اسمی از نعمت‌زاده ببرد، به طنز درخواست کرد که به او هم سهمیه حضور در رشته دندانپزشکی را بدهند تا دور ورزش را خط بکشد!

این موضوع در ویژه برنامه‌ای که آنتن و ورزش سه با حضور دختران مدال‌آور تکواندوی ایران تدارک دیده بودند، با واکنش تند مبینا نعمت‌زاده همراه شد. دختر برنزی المپیک پاریس که در خصوص این ماجرای توضیحاتی داد، اینگونه هم به شهربانو منصوریان طعنه زد: "فقط مردم نیستند و خیلی از ورزشکاران که رشته‌شان در حد المپیک نیست و این موضوع به آن‌ها مربوط نمی‌شود، آمدند و انتقاد کردند. واقعا باعث تاسف است. شما خودت ورزشکار هستی و سختی‌های ورزش را کشیده‌ای. وقتی به یک ورزشکار دیگر توهین می‌کنی، قطعا یک روز هم به شما توهین می‌کنند!"

بعد از مدالی که مبینا نعمت زاده در المپیک 2024 گرفت و درخواستی که مطرح کرد، هجمه ها علیه او شروع شد. هادی ساعی طی گفتگویی به این موضوع و حواشی آن پرداخت. هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در واکنش به کنایه های شهربانو منصوریان به مبینا نعمت زاده می گوید: «سواد کل خانواده شان با هم یک دیپلم هم نمی شود».


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 05 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نسل جدید بی‌تربیت، بی‌حیا و پررو نیست بلکه جهش در آی کیوی نسل جدید رخ داده است
(ویدئو) کشف های باستانی در ایران که باستان شناسان را حیرت زده کرد/ از پروتز چشم مصنوعی تا سیستم فاضلاب شهری و...
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
نگاهی به باغ ویلای مجلل و لوکس عروسی رضا گلزار و همسرش آیسان بانو با گل آرایی های منحصر به فرد و شیک+عکس
(ویدیو) صحبت های مهران مدیری: آشپزی خانوم صمدی خیلی بده!/واکنش آزاده صمدی:آشپزی من عالیه
5 جنگل سرسبز در ایران که دیدنشان خالی از لطف نیست/ اگه اونا آمازون دارن عوضش ما شمالو داریم😍+عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله
با اختلاف خوش شانس ترین راننده تمام تاریخ ایشونن +فیلم
ترجمه تخصصی کتاب
(ویدیو) اصولی ترین و بهترین روش خاموش کردن لپ تاپ که فکرشم نمی کنی!/با این روش عمر باتری رو هم افزایش بده+عکس