دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

وحشت وسط دریا / جدال با مرگ 4 ایرانی در خلیج فارس 

چهارشنبه، 23 خرداد 1403
کد خبر: 392358
ساعد نیوز: صیادانی که در منطقه دریایی تنب بزرگ و کوچک که در خطر غرق شدن قرار داشتند توسط شناور همیار ناجی مستقر درغرب هرمزگان نجات یافتند و به سلامت به خشکی رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از صد، اسماعیل مکی‌زاده معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در بندرعباس اظهار داشت: شب گذشته یک فروند قایق صیادی از بندر گشوئیه برای صیادی عازم خلیج فارس شده بودند در محدوده دریایی جزایر تنب بزرگ و کوچک دچار سانحه شده بود.

وی افزود: مطابق گفته ناخدای این شناور، شب هنگام قایق پس از برخورد به جسم سخت که احتمالا بشکه بوده دچار شکستگی و خطر غرق شدن قرار گرفته که بلافاصله با مرکز جستجو و نجات دریایی تماس می‌گیرند مرکز نیز بلافاصله با اعلام این خبر به همیار ناجی ( آقای شجاعی) عملیات نجات این صیادان را آغاز می‌کند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: همیار ناجی بلافاصله به محل اعزام و این افراد که در خطر غرق شدن قرار داشتند را نجات می‌دهد و آنها را به سلامت به خشکی می‌رساند.

وی تصریح کرد: همیار ناجی شامل تشکل های بومی از حمله صیادان و ناخداها دوره دیده هستند که آموزش کامل جستحو و نجات را فرا گرفته‌اند، این همیاران ناجی در سراسر نوار ساحلی حضور دارند و در شرایط اضطرار و خاص که به شناورهای ناجی و جستجو دسترسی وجود ندارد از این همیاران ناجی استفاده می‌شود.

  برچسب ها: مرگ خلیج فارس

1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) موتورسواری سام درخشانی با موهای بلوند به همراه همسر و دو فرزندش، برسام و برکه در خیابان‌های تهران
خاصترین سکانس عاشقانه ی سینمای ایران/ عاشقانه جذاب هدیه تهرانی و بهرام رادان در اولین فیلم مشترکشان / میبینین 25 سال پیش چقدر چهره هاشون فرق داشته؟
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق
(عکس) تصویر دیده نشده از مسعود پزشکیان در کنار شهیدی که پیکر پاکش به دریا پیوست ...
نگاهی به چیدمان مفصل میز پذیرایی و ناهارخوری خوش رنگ و لعاب لاله اسکندری در میزبانی از بازیگران در خانه بالا شهری اش+ویدیو/ از چند رقم میوه تا چند جور خورشت خوشمزه
تمرینات سخت ورزشی ابریشم ارجمندخواه دختر وزنه بردار ایرانی/هزار ماشالله شیر زن ایرانی +فیلم
(تصاویر) استتار حسن یزدانی و ورزشکاران معروف در حرم امام رضا/ باز میثم زارع باکلاس تر استتار کرده/ تشبیه خنده دار ترفندهای استتاریشون به شخصیتهای کارتونی و سریالها🤣
نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍
ویدیو/ سوال عجیب مهران مدیری از حمید لولایی در کلاس دومِ دبیرستانِ سوم/ خنده‌های زیرپوستی رضا عطاران در برنامۀ "ساعت خوش"
پشت صحنه خنده دار از سکانس ترساندن المیرا دهقانی، یاسمن سریال لحظه گرگ و میش با شوکر برقی توسط سیروان خسروی+ویدیو