ورود به تاپ چنج "Topchange"[ آشنایی با واریز و برداشت از "windsor" و بروکر فارکس با بونوس]

  چهارشنبه، 02 اسفند 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
ورود به تاپ چنج "Topchange"[ آشنایی با واریز و برداشت از "windsor" و بروکر فارکس با بونوس]
صرافی تاپ چنج یکی از مجموعه های خوبی است که امکان واریز و برداشت ریالی را برای ایرانی ها فراهم کرده است؛ علاوه بر این، "tc pay" پشتیبانی و اپلیکیشن با زبان فارسی را به ایرانیان ارائه می دهد. 

رفع تضمینی و دائمی مشکل ورود به تاپ چنج برای کاربران ایرانی!

مشکل ورود به تاپ چنج | آیا تاپ چنج "tcpay" فیلتر شده است؟!

امروزه یکی از شیوه های مطمئن برای نقل و انتقالات ارز بین کشور های مختلف استفاده از کارت های بین المللی، کیف پول مجازی و ... است. به دلیل تحریم های اعمال شده علیه ایران، امکان استفاده از خدمات پی پال یا صرافی های مجاز بین الملی برای ایرنیان فراهم نیست اما تاپ چنج این مشکل را رفع کرده و می توانید از این صرافی برای انتقال پول به خارج از کشور استفاده کنید.

ناگفته نماد ورود به تاپ چنج بدون فیلتر شکن امکان پذیر نیست و حتماً باید برای ورود به تاپ چنج از VPN با آی پی ثابت استفاده نمایید.

راه حل تضمینی مشکل ورود به تاپ چنج:

در صورتی که دلیل مشکل ورود Tc pay از سوی سرور های این صرافی باشد، چاره ای جز رفع مشکل از سوی صرافی ندارید اما در غیر این صورت می توانید برای رفع مشکل ورود به تاپ چنج می توان از روش های زیر استفاده نمود:

  1. استفاده از اینترنت پر سرعت؛

  2. آدرس جدید تاپ چنج از طریق پشتیبانی؛

  3. استفاده از فیلتر شکن یا VPN؛

  4. استفاده از دیگر روش های شارژ ریالی؛

  5. کسب اطلاع از طریق کانال تلگرام.

پس از ورود به تاپ چنج، سفر شما به جهان بدون محدودیت آغاز می شود و علاوه بر تبدیل ارز ها، می توانید پول را به هر نقطه ای از جهان ارسال کنید؛ اما پیش از هرکار ابتدا مقالات ثبت نام در تاپ چنج، پشتیبانی تاپ چنج، همه چیز درباره تاپ چنج، احراز هویت در تاپ چنج، اموزش ساخت کیف پول در تاپ چنج، انتقال تتر به تاپ چنج و دیگر مطالب را از رسانه های تخصصی آموزش صفر تا 100 فارکس و باینری آپشن - سیگنال، استراتژی و ریبیت تاپ بروکر ایران irantopfxbrokers، سایت رسمی تاپ چنج topchange.net، ایران بروکر Iran broker، شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز و TGJU و دیگر رسانه های معتبر مطالعه کنید.

نحوه واریز و برداشت از بروکر ویندزور – آموزش شارژ حساب "windsor"

بروکر ویندزور یکی از قدیمی ترین کارگزاری های بازار فارکس می باشد که از سال 1988 فعالیت خود را آغاز کرده است. با وجود آنکه بسیاری از بروکر ها به معامله گران ایرانی خدمات نمی دهند اما کارگزاری ویندزور همچنان به فعالیت خود با تریدر ها ادامه داده و خدمات زیادی ازجمله سایت برای ایرانیان، پشتیبانی فارسی زبان و... را برای آن ها در نظر گرفته است.

واریز و برداشت ریالی همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران ایرانی می باشد که بروکر ویندزور آن را حل کرده و امکان واریز با روش های مختلف مانند تاپ چنج، پرفکت مانی، ارز دیجیتال و... را برای کاربران خود فراهم کرده است.

نحوه واریز و برداشت

علی رغم تحریم ها، امکان واریز و برداشت ریالی در بروکر ویندزور برای ایرانیان فراهم شده است.

روش های واریز و برداشت بروکر ویندزور

نحوه واریز و برداشت از بروکر ویندزور از روش های محدودی پشتیبانی می کند، اگر چه واریز و برداشت ریالی از بروکر ویندزور یکی از این گزینه ها برای معامله گران ایرانی می باشد اما همچنان بسیاری از کاربران ویندزور بروکر در ایران از دیگر روش های شارژ حساب استفاده می کنند.

روش های شارژ حساب بروکر ویندزور شامل موارد زیر میباشد:

  • شارژ ریالی ویندزور از طریق صرافی ها (تاپ چنج)؛

  • شارژ بروکر ویندزور با تتر و ارز دیجیتال (ZixyPay)؛

  • واریز و برداشت ویندزور با پرفکت مانی.

بیشترین بونوس فارکس – بهترین بروکر فارکس با بونوس بدون واریز

یکی از راه های جذب مخاطب در بازار فارکس، استفاده از راه کار های هیجان انگیز و صد البته همراه با درآمد است. بسیاری از بروکر ها در بازار فارکس برای جذب سرمایه گذار از طرح های تشویقی و بونوس های خوش آمد گویی و پاداش استفاده می کنند.

بروکر ها برای ایجاد تنوع در بونوس های خوش آمد گویی، آن را به دو دسته متفاوت تقسیم کرده اند:

  1. بونوس بدون واریز: پس از افتتاح حساب در بروکر، بونوس خوش آمدگویی به حساب معاملاتی کاربر واریز می شود.

  2. بونوس با واریز: این بونوس به شرطی به معامله گر اهدا می شود که حساب معاملاتی خود را شارژ کند؛ بونوس با واریز اغلب به صورت درصد می باشد و متناسب با مبلغ واریزی به تریدر بونوس داده می شود.

بونوس در فارکس چیست؟

با محبوبیت فارکس که بصورت روز افزون در حال افزایش است و هر روزه معامله گران بیشتری به کسب درآمد از فارکس روی می آورند. روز به روز اهمیت بونوس در بازار فارکس بیشتر می شود چرا که ارتباط مستقیمی با جذب مخاطب دارد. پاداش فارکس در انواع مختلفی ارائه می شود که تمامی آن ها برای کاهش ریسک معاملات فارکس و افزایش درآمد معامله گران با سرمایه کم طراحی شده است. بدین ترتیب معامله گران پس از افتتاح حساب در فارکس و تکمیل مراحل شارژ حساب اولیه درصدی را به عنوان پاداش واریز فارکس دریافت می نمایند. یا بعضاً در برخی از بروکر ها، پس از ثبت نام مبلغی به عنوان بونوس بدون واریز فارکس در اختیار معامله گران قرار می گیرد.

معرفی بروکر فارکس با بیش ترین بونوس

بروکر های زیادی در بازار فارکس وجود دارند که برای کاربران خود بونوس خوش آمد گویی در نظر گرفته اند؛ چند مورد بروکر فارکس با بونوس را به شما معرفی کنیم:

  1. بونوس بروکر آمارکتس؛

  • دارای بونوس 20% هنگام واریز می باشد؛

  • دارای بونوس 20% برای تریدر هایی که بروکر خود را به آمارکتس تغییر داده اند؛

  • بونوس دو برابری تا $10000 برای معامله گران جدید؛

  1. بونوس بروکر لایت فارکس؛

  • دارای بونوس روز تولد می باشد؛

  • هنگام واریز حداقل $100 به معامله گران بونوس 50% داده می شود؛

  • هنگام واریز حداقل $300 به معامله گران بونوس 100% داده می شود؛

  1. بونوس بروکر آلپاری؛

  • دارای بونوس 30% تابستانی می باشد؛

  • بونوس خوش آمد گویی آلپاری؛

  1. بونوس بروکر ویندزور؛

  • دارای بونوس بدون واریز می باشد؛

  • دارای بونوس $30 هنگام افتتاح حساب $30 می باشد.

نظر کارشناس | سخن پایانی درخصوص ورود به تاپ چنج

هم اکنون ورود به تاپ چنج بدون استفاده از فیلترشکن برای کاربران ایرانی امکان پذیر نمی باشد، اما پس از ورود، هیچ مشکلی برای فعالیت در تاپ چنج وجود ندارد و می توانید واریز و برداشت ریالی را به بسیاری از بروکر ها ازجمله ویندزور و آلپاری انجام دهید. همانند بسیاری از بروکر ها که برای کاربران خود بونوس در نظر می گیرند، صرافی تاپ چنج هم به صورت دوره ای مسابقاتی را در بستر اینستاگرام برگزار می کند و به نفرات برتر جوایزی را می دهد.شما چه تجربه ای از «ورود به تاپ چنج» دارید؟! منتظر نظرات شما هستیم.

منبع: آموزش صفر تا 100 فارکس و باینری آپشن - سیگنال، استراتژی و ریبیت تاپ بروکر ایران irantopfxbrokers - سایت رسمی تاپ چنج topchange.net - شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU

سوالات متداول:

ورود به تاپ چنج به چه صورت است؟

برای ورود به تاپ چنج حتما باید از VPN با آی پی ثابت استفاده کنید.

کدام بروکر دارای بونوس بدون واریز می باشد؟

بروکر ویندزور دارای بونوس $30 بدون واریز می باشد.

امکان شارژ بروکر ویندزور با صرافی تاپ چنج وجود دارد؟

بله؛ می توانید کیف پول پرفکت مانی را با استفاده از تاپ چنج شار کرده و با استفاده از آن مبلغ مورد نظر را به حساب ویندزور انتقال دهید.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم و یک وجب از خاک وطنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم (143 نظر) مهران مدیری: بعد از مراسم خاکسپاری خسرو شکیبایی دیگه توی هیچ مراسمی شرکت نکرده و نخواهم کرد؛ مردم با گاز پیک‌نیکی و مایه کتلت آمده بودن انگار تفریح بود+ویدیو (88 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (83 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (77 نظر) نگاهی به مدل مانتو های اعیانی نسرین مقانلو در عین با حجاب بودن/ میشه هم خوشتیپ بود هم با حجاب+عکس (62 نظر) چهره غمزده و کمر خمیده آریا عظیمی نژاد، داور پرانرژی برنامه عصرجدید در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (60 نظر) نگاهی به ماشین هیوندای هوش پران جعفر غفارنژاد، رقیب مازندرانی هادی چوپان که همه آرزوشو دارن/غول بابلسری سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (52 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (46 نظر) نگاهی به حیاط دلباز و شاهانه ویلای میلیاردی علی پروین در منطقه خوش آب و هوای تهران +تصاویر/ برای خودش یک باغه (39 نظر) خلاقیت زیبا و جالب همسر جوان سید احمد خمینی برای تبریک تولد با یک شعر عاشقانه سنگین و رنگین/ در نگاه من بهارانی هنوز...+عکس (38 نظر) نگاهی به گل آفساید گولسیانی به مس رفسنجان از زاویه ای متفاوت +فیلم/ قهرمانی پرسپولیس با اشتباه محرز داوری مسجل شد (38 نظر) مازیار لرستانی: دلم برای شهره لرستانی تنگ شده+ویدئو (37 نظر) نگاهی به ماشین بِنزِ هوش پران حمید لولایی که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (37 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (34 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (31 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(تصاویر) پذیرایی منحصربفرد سپیده بزمی‌پور، همسر شاهرخ استخری، و خواهر‌شوهر مهربونش از مهمانان مخصوصشان در جشن تولد پناه/ باریکلا! چه میز شام و دسری چیدن👌
مقایسه جنجالی پاداش 18 میلیاردی قهرمانان المپیک ایرانی و مرغ سوخاری رایگان ورزشکار خارجی / از دربانی دانشگاه آکسفورد تا تحصیل بدون کنکور در پزشکی دانشگاه تهران
فعالیت آزادانه دلالان مرگ؛ گرفتن پول زور از خانواده‌های عزادار
پهلوان رسول خادم بالاخواه مبینا نعمت زاده درآمد!/ حرف های حکیمانه دارنده مدال طلای المپیک درباره جنجال دختر تکواندوکار دهه هشتادی خبرساز شد
رئیس‌‎جمهور: اقدام مشترک و همدلانه همه قوا برای حل مشکلات، نیاز ضروری امروز کشور است
رهبر انقلاب سخنگو نداشته و ندارند
حضور رئیس‌جمهور در صحن مجلس برای دفاع از وزرای پیشنهادی
ماجرای تیراندازی به آرزو بدری توسط پلیس / ربطی به بی‌حجابی نداشت
از تجاوز به من فیلم گرفته بود، کشتمش!
(تصاویر) کشف یک موزائیک باستانی به نام «آکواریوم یخ‌ زده در سنگ» با قدمتی 2 هزار ساله
از پاسخ مبینا نعمت‌زاده به شهربانو منصوریان تا حضور ظریف در یک مکان خاص در حواشی داغ امروز شنبه 27 مرداد 1403
سنگ غول‌آسای 6 تنی که 5 هزار سال قبل 700 کیلومتر جا‌به‌جا شده است!
یونسکو هشدار داد: محرومیت یک میلیون و 400 هزار دختر از تحصیل در افغانستان توسط طالبان
10 هنرمند محبوبی که باشکوه ترین مراسم تشییع ایران را داشتند/ از خسرو شکیبایی تا فروغ فرخزاد و محمدرضا شجریان +عکس
آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور برگزار شد
منتخب روز   
خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن