دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

ورزشکاران و بازیگران زن و مرد که در مراسم افتتاحیه سالن زیبایی پلمپ شده ساره بیات حضور داشتند/ از رضا گلزار تا رضا قوچان نژاد داماد خانواده بیات+عکس 

سه شنبه، 23 مرداد 1403
ساعد نیوز: سالن زیبایی ساره بیات بازیگر سینما به‌‌دلیل رعایت‌نکردن مقررات(کشف حجاب و پخش فیلم‌های آن در شبکه‌های اجتماعی) پلمب شد تصاویری از حضور سلبریتی ها در مراسم افتتاحیه سالن زیبایی ساره بیات را ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، به نقل از فارس، تنها دو روز بعد از افتتاح سالن آرایشی ساره بیات خبر آمد که این مجموعه به دلیل «کشف حجاب و پخش فیلم‌های آن در شبکه‌های اجتماعی» پلمب شده است.چند روز قبل از باز شدن سالن، صفحات اینستاگرامی دپارتمان یوتوپیا، ساره بیات و خواهرش سروین بیات و شیرین مقدم که دوست و شریک آن‌هاست، اعلام کردند ساعت شش عصر روز جمعه مراسم افتتاحیه سالن برگزار می‌شود.

علاوه بر مردم و دوستداران خانم بیات، افراد مشهوری مانند محمدرضا گلزار و رضا قوچان نژاد به این مراسم دعوت بودند.

ساره بیات بازیگر 43ساله سینما و تلویزیون از 22 سالگی وارد حرفه بازیگری شد اما حالا مانند بسیاری از بازیگران دیگر شغل دومی برای خود راه‌اندازی کرده است. ورود او به حرفه بازیگری با مخالفت خانواده‌اش همراه بود اما او در حالی که در رشته صنایع فرش تحصیل می‌کرد پنهانی به موسسه کارنامه رفت و مدرک بازیگری خود را گرفت. طولی نکشید که وارد سینما شد و در فیلم‌هایی مانند جدایی نادر از سیمین و فصل فراموشی فریبا درخشید.

محمدرضا گلزار چرا به این مراسم دعوت شده بود؟ گلزار و ساره بیات همکاری‌های متعددی با یکدیگر داشته و روابط دوستانه‌ای دارند. این ارتباط را می‌توان از کامنت‌های گلزار زیر پست‌های بیات متوجه شد. این ارتباط بعد از بازی در سریال‌های «گیسو» و «عاشقانه» بیش از پیش به چشم آمد تا جایی که بعضی افراد شایعه ساختند که این دو با یکدیگر ازدواج کرده‌اند!

این شایعات با واکنش ساره بیات همراه شد و چند روز بعد علیرضا افکاری، موزیسین و آهنگساز با انتشار ویدئویی در اینستاگرام اعلام کرد که با ساره بیات ازدواج کرده است. این موضوع مربوط به همان دورانی است که گلزار و بیات در مجموعه نمایش خانگی گیسو که ادامه فصل اول سریال عاشقانه بود همبازی بودند.

پلیس امنیت عمومی فراجا اعلام کرد: سالن زیبایی بازیگر سینما به‌‌دلیل رعایت‌نکردن مقررات(کشف حجاب و پخش فیلم‌های آن در شبکه‌های اجتماعی) پلمب شد و افراد متخلف به مرجع قضایی معرفی شدند.


4 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 23 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
خلاقیت خنده دار مبتکر ایرانی در تبدیل هندوانه به قلیان حماسه آفرید+عکس/ استفاده از آناناس و سیب برای تکمیل اختراع 😂
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
پای بیرانوند هم به جوکر زنان باز شد ؛ ناهید مسلمی فوتبالیست شد / این سکانس نه تکرار میشه نه تکراری
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
نیلوفر پارسا: الهام چرخنده بعد از آوای باران از اینکه مردم با من عکس یادگاری میگرفتن ناراحت می‌شد، به من گفت از خیابون بازیگر آوردن مردم ازش امضا میگیرن!+ویدیو
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "حلزون" را که در میان "لاک‌پشت‌ها" پنهان شده است، در عرض 3 ثانیه پیدا کنند
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی