اصول انتخاب کیف برای خانم های شیک پسند

  دوشنبه، 21 تیر 1400   زمان مطالعه 4 دقیقه
 اصول انتخاب کیف برای خانم های شیک پسند
خانم های قد بلند و لاغر اندام می توانند انواع مدل های کیف را از کوله پشتی های بزرگ گرفته تا کیف دوشی یا حتی کیف دستی (Clutch bag) و مدل های پستچی برای خود انتخاب کنند.

قبل از معرفی انواع کیف لازم است که به چند نکته اشاره کنیم. نکته اول در رابطه با خرید کیف زنانه این است که اگر شما قصد خرید کیفی دارید که هر روز می خواهید از آن استفاده کنید و با همه لباس های شما صرف نظر از رنگش هماهنگ باشد، حتما یک کیف با رنگ خنثی انتخاب کنید. اگر شما جزوء افرادی هستید که علاقه به پوشیدن لباس های تنگ مشکی و قهوه دارید حتما باید کیف هایی خریداری کنید که رنگی هستند یا حداقل تکه های رنگی دارند. برای دوستانی که قد بلند هستند، سایز کیف خیلی مهم نیست و هر نوع کیفی می تواند انتخاب کنید اما اگر ریز اندام هستید باید کیفی بخرید که خیلی بزرگ نباشد؛ چرا که خرید یک کیف بزرگ با اندام آن ها تناسب ندارد. بهترین گزینه برای افراد ریز اندام خرید یک کیف مینیاتوری است. همچنین نکته ای دیگری که وجود دارد این است که پیشنهاد می کنیم به جای خرید یک کیف گرانقیمت، چندین کیف با قیمت های مناسب و البته باکاربردهای مختلف خریداری کنید که هر کدام مناسب یک موقعیت خاص باشد تا در موقعیت های مختلف از کیف های مناسب آن موقعیت استفاده کنید.

انتخاب و خرید کیف بر اساس قد:

خانم های قد بلند و لاغر اندام می توانند انواع مدل های کیف را از کوله پشتی های بزرگ گرفته تا کیف دوشی یا حتی کیف دستی (Clutch bag) و مدل های پستچی برای خود انتخاب کنند.تنها نکته ای که افراد قد بلند در انتخاب کیف باید دقت کنند این است که هر چقدر اندازه ی کیف کوچکتر باشد، قد آن ها بلندتر به نظر می رسد پس بهتر است سراغ کیف هایی با سایز متوسط و یا طرح های بزرگ بروید.

بهترین مدل های کیف برای خانم های ریز جثه و قد کوتاه کیف های کوچک و مدل های دوشی است . خانم های قد کوتاه بهتر است سراغ کیف های بزرگ نروند. برای خانم های قد کوتاه مدل های کیف کوچکی که روی آرنج دست قرار می گیرد نیز مناسب هستند اما نباید زنجیر یا بند کیف خیلی بلند باشد که کیف پایین تر از لگن قرار بگیرد زیرا این کار قدتان را کوتاه تر نشان می دهد.

کیف مناسب برای اندام های گلابی شکل :

اگر پایین تنه شما درشت تر از بالا تنه تان است و فرم بدنی تان گلابی شکل است باید کیف هایی را انتخاب نمایید تا حواس بیننده را به سمت بالاتنه تان جلب نماید. کیف هایی با سایز متوسط و رنگ های شاد و روشن استفاده کنید که بند های کوتاه داشته باشد تا کیفتان زیر آرنج شما قرار بگیرد.هیچ گاه از کیف هایی که بند بلند دارند و بندشان آن ها را تا روی لگن شما می آورد ، به دلیل اینکه پایین تنه شما بزرگتر به نظر می رسد ، استفاده نکنید . همچنین سراغ کیف های خیلی بزرگ با جرئیات فراوان نروید.

کیف مناسب برای اندام های سیبی شکل :

اگر بالاتنه تان بزرگ است و شانه های عریضی دارید و در کل اندامتان سیبی شکل است ،بهتر است کیف های دوشی، مدل کیف پستچی یا هر کیفی با دسته یا بند بلند انتخاب کنید تا حواس بیننده از سرشانه بزرگ شما دور شود . کیف هایی که روی آرنج دست قرار می گیرند نیز برای شما مناسبند اما هیچ وقت کیف های کوچک با دسته های کوتاه را انتخاب نکنید .

نکات مهم در رابطه با راهنمای خرید کیف زنانه عبارت اند از :

پس از اینکه با انواع کیف و کارایی آنها آشنا شدید بهتر است نکات زیر را نیز مطالعه کنید تا بتوانید یک کیف شیک و با کیفیت خریداری کنید.

شکل و مدل کیف :

امروزه انواع کیف ها با شکل و شمایل مختلفی در بازار به فروش می رسد که شما باید کیفی متناسب با استایل و اندامتان انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر قد و قامت بلندی دارید از کیف های بزرگ که به شکل دایره هستند استفاده کنید و اما اگر قدتان کوتاه است کیف های مستطیلی شکل برای شما مناسب می باشند.درمورد استایل هم معمولا کیف های دسته دار را با مانتو کوتاه و کیف هایی که بند بلند دارند را با مانتو بلند ست می کنند.

رنگ کیف :

پس از اینکه مدل کیفتان را انتخاب کردید نوبت به رنگ آن می رسد. سعی کنید کیف خود را با کفش و یا مانتو خود ست کنید ، می توانید از رنگ های خنثی مانند مشکی ، خاکستری و نوک مدادی استفاده کنید که به راحتی با همه رنگ ها ست می شوند.

جنس کیف :

یکی دیگر از نکات مهم در راهنمای خرید کیف زنانه جنس محصول است. چرم طبیعی ، چرم مصنوعی ، پارچه ، جیر و مخمل متریالی هستند که برای دوخت کیف از آنها استفاده می شود که انتخاب آن به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. این نکته را در نظر داشته باشید که هر چه بیشتر هزینه کنید می توانید جنس با کیفیتی بخرید که تا مدت ها برایتان کار کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (698 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (200 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (61 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (35 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (27 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدیو) شام غریبان نیوشا ضیغمی و دختر موبلندش در شب عاشورا کنار خیمه ها/ ماشالله دخترش چه خانومی شده!
عروسی مولتی میلیاردی هندی با 14 هزار نفر مهمان و زیبایی خیره کننده لباس عروس + تصاویر
(عکس) عزاداری الناز شاکردوست در عاشورا/ پست عاشورایی الناز شاکردوست
(تصاویر) چیدمان شیک و ایرانی پسند سفره حضرت ابوالفضل در منزل باسلیقه علی دایی، با جاشمعی‌ها و مبلمان طلایی و دیزاین زیبای گل در وسط سفره
جدیدترین عکس محمدرضا گلزار در فضای مجازی در روز عاشورا
مسمومیت حدود 800 نفر در گلوگاه / یک مقام مسئول: علت مسمومیت نوشیدن آب یا شربت توزیع شده است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان