دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / دکوراسیون منزل /

اتاق نشیمن سبز رنگ چگونه است؟ 

جمعه، 30 آبان 1399
این روزها استفاده از رنگ‌های مختلف در طراحی داخلی خانه‌ها بسیار مرسوم و محبوب است. یکی از رنگ‌های خوب و کاربردی در کوراسیون منزل و طراحی داخلی، رنگ سبز است.

اتاق نشیمن سبز رنگ

این روزها استفاده از رنگ های مختلف در طراحی داخلی خانه ها بسیار مرسوم و محبوب است. یکی از رنگ های خوب و کاربردی در کوراسیون منزل و طراحی داخلی، رنگ سبز است. رنگ سبز بهترین گزینه برای محیط خانه بوده که خاصیت آن از گیاهان نشات می گیرد و آرامش بخش و متعادل کننده است. این رنگ برای فضای حمام بسیار انتخاب خوبی است و به فضا طراوت می بخشد اما برای فضای اتاق نشیمن یا پذیرایی بسیار زیبا و پرطراوت خواهد بود.

طراحی داخلی سبز

تمامی طیف رنگ سبز، زیبا و آرامش بخش هستند و از تمامی این تم های سبز می توان در یک طراحی داخلی سبز استفاده کرد. این روزها بسیار رایج است که اتاق های نشیمن با رنگ سبز تیره یا سبز ملایم رنگ آمیزی شود. همچنین شاهد کاغذدیواری های سبزرنگ نیز طراحی های داخلی مختلف هستیم.

یکی دیگر از روش هایی که می توان از یک طراحی داخلی سبز بهره برد، خرید مبلمان سبز و ترکیب آن با تم قهوه ای، طوسی یا سفید است. خوشبختانه رنگ سبز با رنگ های بسیاری ست می شود و ترکیب جذابی را ایجاد می کند که می توان به کرم، سفید، قهوه ای، طوسی، سرمه ای و حتی زرد اشاره کرد

اگر از طراحی های مینیمالیستی لذت می برید، بهترین کار این است که رنگ دیوار را به سفید کنید و مبلمانی با تم سبز را انتخاب کنید و از گیاهان سبز نیز در محیط خانه استفاده کنید. همچنین می توانید دیوار را سبز کنید و از مبلمان کرم، سفید یا طوسی استفاده کنید. در واقع همه چیز، به رنگ سبز انتخابی شما بستگی دارد.

ویژگی های رنگ سبز

رنگ سبز پیوند عمیق و نزدیکی با طبیعت دارد و برای شرح آن و ایجاد امید استفاده می شود. استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون پذیرایی، تسکین دهنده و آرامش بخش است که منجر به کاهش تورم و التهاب مفاصل، بافت و نسوج می شود. پژوهشگران طی مطالعاتی متوجه شدند که این رنگ می تواند قابلیت خواندن را افزایش دهد. به عنوان مثال برخی از دانش آموزان با قرار دادن برگه شفاف سبز بر روی صفحه کتاب، می توانند مطالب را با سرعت بیشتری بخوانند و درک کنند.

رنگ سبز با طبیعت رابطه عمیقی دارد و به این دلیل احساس یکرنگی با طبیعت را در محیط منزل ایجاد می کند. ما به طور غریزی زمانی در جست و جوی این رنگ می رویم که تحت فشار روانی هستیم. سبز تیره به ما احساس آرامش، خون سردی، تعادل، کاهش فشار روحی و راحتی می دهد. سبز روشن (سبزی که مقداری با رنگ زرد مخلوط شده باشد) نیز شادی آور و نورانی است. این رنگ کمی احساس گرما را نیز القاء می کند. سبز تیره امنیت و ثبات را منتقل می کند. دکوراسیون سبز تیره بیشتر از رنگ های دیگر مورد توجه و استقبال قرار می گیرد. این رنگ رنگ فراوانی است و ما را به یاد ثروت و اسکناس می اندازد.

گستردگی رنگ سبز چگونه است؟

هنگامی که شما تصمیم می گیرید اتاق نشیمن به رنگ سبز داشته باشید، شروع ماجرا و اولین قدم، دکوراسیون اتاق نشیمن است. گام بعدی می تواند انتخاب رنگ سبز دلخواه از میان طیف گسترده ای از رنگ سبز باشد، در واقع انواع مختلفی از رنگ سبز وجود دارد! شما با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید تعداد زیادی ایده برای دکوراسیون اتاق نشیمن سبز رنگ بیابید و ممکن است یکی از طرح ها با سلیقه شما کاملاً منطبق باشد. انتخاب اتاق نشیمن سبز، انتخابی جسورانه است؛ چون شما طرح های قدیمی و رایج را پشت سر گذاشته اید و می خواهید انتخاب رنگ را به شیوه جدید انجام دهید.

اتاق نشیمن سبز نعناعی

رنگ سبز نعناعی نیز انتخابی جسورانه برای دکوراسیون اتاق نشیمن است. این رنگ، پر جنب وجوش و با طراوت است، اما اگر تصمیم به استفاده از این رنگ و یا سایه هایی از آن را در اتاق نشیمن خود دارید، احتیاط کنید، زیرا اتاق نشیمن سبز نعناعی نیاز به نور طبیعی زیادی دارد؛ وگرنه بسیار کسل کننده خواهد بود و تاریک به نظر می رسد. در واقع بهتر است این رنگ را همراه با سایه های روشن سبز استفاده کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن