دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

ویدئوی فوتسال بازی کردن دکتر یعقوب هوشیار شهردار کاربلد تبریز در فضای مجازی پربازدید شد/ عجب تسلطی روی توپ داره 😍 

یکشنبه، 14 مرداد 1403
ساعدنیوز: یعقوب هوشیار یکی از پرکارترین شهرداران تاریخ تبریز علاوه بر کار شبانه روزی برای تمام کردن پروژه های نیمه تمام شهری، علاقه وافری به فوتسال دارد. در اینجا فیلمی از فوتسال بازی کردن هوشیار در سالن جدیدالاحداث شهرداری در یکی از مناطق کمتر برخوردار تبریز را می بینید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، هوشیار متولد سال 1356 بوده و در سال 1388 در دوره ای که علیرضا نوین شهردار تبریز بود، وارد مجموعه شهرداری شد و در ابتدای کار، مدیریت شهرداری منطقه 10 تبریز را بر عهده گرفت.

وی دارای مدرک دکترای عمران از دانشگاه تبریز و کارمند رسمی شهرداری است و عضویت در هیات‌ مدیره سازمان نظام مهندسی استان و کارشناسان رسمی دادگستری، ریاست کمیسیون ژئوتکنیک آذربایجان‌شرقی، عضویت در هیات مدیره هیات موتورسواری و اتومبیل سواری استان، عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب کشور (شهریور ماه 1396 )، عضویت در کارگروه عمران ستاد بازسازی عتبات عالیات و مدیریت عامل موسسه سردار قاسم سلیمانی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از سوابق وی بوده و هم اکنون شهردار منطقه 18 تهران است.

پیش از این «مظفر سلیمانی» و «اکبر غفاری» نیز از گزینه‌ های نهایی برای تصدی کرسی شهرداری تبریز بودند که از حضور در این سمت انصراف داده بودند.

سردار شریف زاده، از فرماندهان دوران دفاع مقدس تبریز و عضو هیات رییسه فدراسیون کاراته، رییس هیات اسکی نیروهای مسلح ایران و رییس هیأت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام، پیش از این معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت بود و آخرین مسئولیت او نیز مدیرعاملی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در دوره‌ی مدیریت قالیباف بود.

اعضای شورای شهر تبریز در جلسه فوق العاده 30 بهمن ماه امسال با استیضاح عباس رنجبر وی را از مسوولیت شهرداری این شهر برکنار کردند.

از مجموع 13 عضو شورا تعداد 9 نفر به این استیضاح رای مثبت دادند تا شهردار این کلانشهر تنها پس از 170 روز از سمت خود کنار برود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 14 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
معاون جدید رئیس جمهور، از عدم علاقه به کار سیاسی تا مقام اول علمی در مسکو
ترجمه تخصصی کتاب
چالش دقت/ حتی افرادی با قدرت بینایی 10 از 10 نتوانستند در 5 ثانیه " مارماهی" را در میان "میمون‌ها" پیدا کنند
(فیلم) شوخی جالب رهبر انقلاب با نوه شهیدی که با محاسن حضرت آقا بازی می‌کرد / هر کار دلت خواست با ما کردی ...
ویدئو / قلب، یک مهندسی بیولوژیکی بی‌نظیر؛ بررسی ساختار مارپیچی و توانایی بازسازی آن
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(ویدیو) شلوغ‌بازی خنده‌دار هادی کاظمی در مراسم عقد حدیث میرامینی/ انگار قصد کرده عقد رو کلا به‌هم بریزه/ تا آخر ببینید، روده‌بر میشین از خنده🤣
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟