دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

ویدئوی هوش پران سیروان خسروی در قله یک کوه بی نهایت زیبا و مشرف به دریا / قطعا زیباترین جایی هست که به عمرتون دیدید + ویدئو 

دوشنبه، 07 آبان 1403
ساعدنیوز: سیروان خسروی در صفحه مجازی خود ویدئویی خارق العاده در قله یک کوه بی نهایت زیبا که به رنگ نارنجی درآمده منتشر کرده است.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، سیروان خسروی، زادهٔ 4 مرداد 1361 در تهران، آهنگساز، تنظیم‌کننده، خواننده پاپ، راک و موسیقی الکترونیک و بازیگر است. وی با انتشار آلبوم «جادهٔ رؤیاها» مورد تحسین بسیاری از چهره‌ها قرار گرفت.

او از سن 11 سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت. او از همان دوران نوجوانی با دیدن انیمیشن شیر شاه به موسیقی التون جان علاقه‌مند شد.

وی در 16 سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد. سیروان همراه گروه کاوه یغمایی در دو کنسرت سال‌های 1379 و 1380 به عنوان نوازنده کیبورد در آن حضور داشت که این تنها اجراهای سیروان به عنوان نوازنده بر روی صحنه بوده‌است.

مهم‌ترین عامل در وارد شدن سیروان به عرصهٔ موسیقی حضور و آشنا شدن وی با مراحل ضبط آلبوم (مترسک) کاوه یغمایی بوده‌است. آلبوم مترسک محرک اصلی سیروان برای شروع آهنگسازی و بیان ایده‌ها و افکار موسیقی‌اش بود. سیروان خسروی برادر بزرگ‌تر زانیار خسروی (خوانندهٔ پاپ) است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
همه‌چیز درباره‌ی سرنوشت شوم شهناز، فرزند محمدرضا و فوزیه، دختری که تولدش با خشم و ناراحتی خاندان پهلوی همراه شد/+مجموعه تصاویر از تولد تا روی آوردنش به زندگی هیپی‌گری و کولی‌وار
بسته فیلم امروز | سفارش عجیب عمو رشید برای یک اعدامی، عصبانیت مریم امیرجلالی از رضا عطاران، دلخوری اکبر عبدی از قضاوت‌ها و مجسمه جالب مهران غفوریان با تمام جزئیات
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
(فیلم+ تصاویر) مرغ خیاط/ پرنده‌ی حیرت‌انگیزی که زیباترین آشیانه ها را میدوزد/ اینجاست باید گفت "فتبارک الله احسن الخالقین"
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)