دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

ویدیو عاشقانه‌های پدر دختری شاهرخ استخری و دختر کوچکش نبات / نگاه کن ببین نبات خودشو واسه باباش لوس می‌کنه😍 

پنجشنبه، 03 آبان 1403
ساعدنیوز: شما در این مطلب می‌توانید عاشقانه‌های شاهرخ استخری بازیگر و هنرمند محبوب کشورمان همراه دختر کوچکش نبات را مشاهده کنید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، شاهرخ استخری زادهٔ 14 مهر 1359 بازیگر کشورمان است. از جمله فعالیت‌های او می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی دلنوازان و فاصله‌ها اشاره کرد. وی که به واسطهٔ بازی در این دو سریال‌ شهرت پیدا کرده بود، برای مدت 10 سال وارد عرصهٔ بازیگری در سینما شد و از تلویزیون فاصله گرفت.

شاهرخ استخری چند سالی است که ازدواج کرده و زندگی مشترکش را آغاز کرده است. سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر است که بزرگ شده بلژیک است. خانواده سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر در بلژیک زندگی میکنند و این زوج هر دو فرزندشان را آنجا به دنیا آورده اند.

شاهرخ استخری برای اولین بار 17 مردادماه سال 1392 پدر شد و دخترش پناه متولد شد. نبات دومین دختر شاهرخ استخری است که 10 آبان ماه سال 97 در بلژیک متولد شد.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری از بازیگران کشورمان است. آنها در سال 1390 ازدواج کردند. آشنایی آنها توسط ارتباط شان با یک دوست مشترک در فیسبوک شکل گرفت و با وجود دور بودن از هم کمتر از 2 سال پس از دوستی شان ازدواج کردند. دوره آشنایی آنها 8 ماه طول کشید و هر روز از طریق فیسبوک و فضای مجازی با هم تماس داشتند. دوره نامزدی آنها 6 ماه بود و بعد از آن خیلی زود با هم ازدواج کردند. سپیده پس از ازدواج در ایران زندگی می کند. این زوج در مصاحبه هایی گفته اند که ازدواج شان به شکل سنتی نبوده است. شاید جالب باشد که بدانید این زوج دو بار مراسم ازدواج خود را برگزار کردند؛ یک بار در تهران و یک بار در بلژیک چراکه بیشتر اعضای خانواده سپیده در بروکسل زندگی می کنند آنها جشن عروسی شان را در شهر بروکسل نیز برگزار کردند.

شما در این مطلب می‌توانید عاشقانه‌های شاهرخ استخری و دختر کوچکش نبات را مشاهده کنید.

برای مشاهده سایر مطالب مربوط با هنر و رسانه با ما همراه باشید.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اجرای طلایی آهنگ زیبا و عاشقانه شیرازی توسط پسر خوش صدای خوزستانی/ احسان علیخانی: چقدر قشنگه این کار😍+فیلم
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
همه‌چیز درباره‌ی سرنوشت شوم شهناز، فرزند محمدرضا و فوزیه، دختری که تولدش با خشم و ناراحتی خاندان پهلوی همراه شد/+مجموعه تصاویر از تولد تا روی آوردنش به زندگی هیپی‌گری و کولی‌وار
(ویدئو) تراپی؟ نه ممنون، پشت صحنه خنده‌دار «درحاشیه» هست/ «جواد رضویان»: 8 درصد هم مالیات ارزش افزوده کم میشِداا/ مهران غفوریان: دکتر هومن چجوری کم میشد
رجزخوانی سنگین هادی چوپان برای اسرائیل با ادیتی زیبا از مستر المپیا و ترانه اهورایی "ای ایران" +فیلم/ گرگ پارسی: سربلند باشد ایران و فرزندانش
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه