دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

ویدیو وایرال شده از حضور فرامرز خودنگاه پس از سال‌ها در مسابقه قهرمان شبکه سه و خاطره بازی با مردان آهنین/ چقدر چهره‌اش عوض شده +ویدئو 

جمعه، 26 مرداد 1403
ساعدنیوز: در این ویدئو حضور فرامرز خودنگاه داور بین المللی و بدنساز ایرانی را پس از سال‌ها در مسابقه قهرمان شبکه سه و خاطره بازی با مردان آهنین مشاهده میکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، فرامرز خودنگار متولد 1345 در تهران وزنه بردار ، داور بین المللی و بدنساز است.

او ورزش را با وزنه برداری شروع کرد اما به دلیل بیماری و پس از آن به بدنسازی و پاورلیفتینگ روی آورد. وی در سال 1989 در تهران در مسابقات بین المللی دهه فجر جام نامجو نفر سوم شد. فرامرز خودنگاه در سال 1990 در شهر مسکو در مسابقات بین المللی جام نواک نفر اول شد. او در اردوی تیم ملی برای مسابقات المپیک بارسلون سال 1992 حاضر بود که به دلیل آسیب از ناحیه آپاندیس از مسابقات المپیک بازماند. وی پس از آسیب دیدگی با وزنه برداری خداحافظی کرد و به رشته پاور لیفتینگ و قویترین مردان روی آورد.

وی برای اولین بار در تاریخ ایران سرمربی تیم ملی قویترین مردان ایران بود و این تیم را به حرفه ای های جهان در سال 2003 فنلاند برد. فرامرز خودنگاه از شروع مسابقات قویترین مردان ایران که در سال 1377 آغاز شد به عنوان سر داور و مدیر اجرائی در این بخش تا کنون فعالیت کرده. وی از 1379 تا کنون رئیس کمیته قویترین مردان ایران می باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 26 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قلعه قجرها چگونه روسپی‌خانه شد؟/ پایان سبز یک داستان سیاه و غم‌انگیز
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(ویدئو) طراحی بی‌نظیر خانه‌ای شاهانه و رویایی برای عاشقان خودرو با الهام‌ از لامبورگینی وننو/ ادعای شب تو ماشین خوابیدن در واقعیت
لباس عروس و دسته‌گل استثنایی یک بانوی گیلانی در سال 1317/ باورتون میشه این لباس‌عروس رویایی و دسته‌گل شیک واسه 86 سال پیش باشه؟/ چه جای قشنگی عکس گرفتن!
(ویدیو) خواستگاری جنجالی هومن برق نورد از بهنام تشکر!/فقط نگاه عمیق بهنام تشکر و لب زدنش
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟