دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

وزیر ارتباطات: وای فای رایگان برای زوار ایرانی در پیاده‌روی اربعین تامین می‌شود 

یکشنبه، 15 مرداد 1402
کد خبر: 351493
ساعد نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در جلسه با وزیر ارتباطات عراق قرار شد وای فای رایگان در برخی نقاط و تعریف بسته‌های رومینگ بهتر برای زائران اربعین تامین شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مهر،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در جلسه با وزیر ارتباطات عراق توافق‌هایی از جمله تأمین وای فای رایگان در برخی نقاط و تعریف بسته‌های رومینگ بهتر برای زائران اربعین صورت گرفت.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دو هفته قبل جلسه‌ای را با وزیر ارتباطات کشور عراق، برای ارائه خدمات بهتر به زوار امام حسین «ع» داشته ایم و همچنین برای ایام پیاده روی اربعین توافقاتی صورت گرفته است و جزئیات این توافقات، در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

وی درباره ارائه بسته‌های رومینگ به زوار ایرانی افزود: رومینگ در عراق و ایران خصوصی است اما تلاش ما این است که از ابزارهایی که در اختیار وزارت ارتباطات هر دو کشور وجود دارد، استفاده کنیم. همچنین بتوانیم بسته‌های بهتری برای رومینگ از عراق به کشور جمهوری اسلامی ایران تعریف کنیم.

زارع پور درباره اقدامات عراق به زوار ایرانی خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات عراق قرار است در طول مسیر پیاده روی نقاطی را روی وای فای، رایگان در اختیار زوار قرار دهد. مجموعه‌ای از این اقدامات را در نظر گرفته ایم که در آینده نزدیک به زائرین عزیز اعلام خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: در ایران همکاران ما تا نقاط مرزی، اقدامات بسیار گسترده‌ای را با استقرار سایت‌های سیار انجام داده اند و بتوانیم قبل از ورود به خاک عراق در مسیرها و مرزهایی که اعلام خواهد شد، مانند همیشه ارتباطات با کیفیتی را به مردم عزیز ارائه دهیم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
ترجمه تخصصی کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ترجمه تخصصی متن