دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

پرداخت کمک هزینه برای پایان نامه های phd 

سه شنبه، 10 مهر 1397
کد خبر: 13464
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: به منظور تداوم رشد پژوهشی و تولیدات علمی دانشگاه از پایان‌نامه‌های phd که پروپوزال آنها به تصویب رسیده است مطابق سنوات گذشته حمایت به عمل می‌آید.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از ثریا،دکتر افشین زرقی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: به منظور تداوم رشد پژوهشی و تولیدات علمی دانشگاه از پایان‌نامه‌های phd که پروپوزال آنها به تصویب رسیده است مطابق سنوات گذشته حمایت به عمل می‌آید.

وی گفت: دانشجویان  phd که پروپوزال آنها به تصویب رسیده است و کمک هزینه شش میلیون تومانی دریافت نکرده‌اند از این پس ضمن اخذ تایید از معاونت آموزشی و پژوهشی؛ پایان‌نامه دانشجویان توسط معاونت توسعه و منابع دانشگاه تخصیص اعتبار خواهد شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه خاطرنشان کرد: به منظور وحدت رویه بین دانشکده‌های دانشگاه و نیز تخصیص مناسب‌تر هزینه‌ها جهت انجام پایان‌نامه‌ها، این مبلغ بصورت اعتباری و با هماهنگی دانشکده مورد نظر تامین می‌شود.

وی در خاتمه یادآور شد: بدیهی است دانشکده‌ها نیز موظف هستند ضمن نظارت بر روند هزینه‌کردها ترتیبی اتخاذ کنند تا دانشجویان مطابق سنوات گذشته بصورت قانونی و طبق ضوابط دانشگاه مراحل دفاع از پایان نامه‌ها را در زمان مقرر انجام دهند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل اکسپت مقاله
سابمیت مقاله چیست؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری