دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

پاسخ هادی چوپان با لهجه شیرین شیرازی به پیشنهادهای مهاجرتش از ایران/ آینده ای که تو وطن فروشی باشه میخوام بسوزه +ویدیو 

شنبه، 17 شهریور 1403
ساعدنیوز: در این ویدیو مصاحبه جنجالی با قهرمان مستر المپیا هادی چوپان را میبینید که پاسخی محکم به کسانی که میگویند از ایران برو میدهد او خود را سرباز وطن میداند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، هادی چوپان در سال 1366 در روستای ابنو در شهرستان بیضا متولد شد. در نوجوانی همراه برادر بزرگ‌ترش حسن، گچکار بوده‌است و همراه پدر ، 6برادر و خواهرش زندگی می کرده و خانواده فقیر داشته است. در سال 1379 (13 سالگی) به تشویق برادرش بدن‌سازی را آغاز کرد. پس از گذشتِ سه سال از آغاز فعالیت حرفه‌ای، به مقام سوم کشور و همچنین قهرمانی استان فارس دست پیدا کرد. در سال 1384 نخستین مدال ملی خود را به‌دست‌آورد. هادی چوپان پس از تجربه کردن شکست‌ها و پیروزی‌های بسیار، چندین بار موفق به کسب عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی شده‌است. او بارها در مسابقات جهانی مختلف حضور پیدا کرد و با وجود مشکلات مالی، سرسختانه برای رسیدن به اهدافش تلاش کرد. مربی او در سال‌های 1381 تا 1387 جمشید اوجی بود. پس از آن، چند سال مربی نداشت و از 1392 تا 1396 علی نعمتی مربی‌گری او را بر عهده داشت. از اواخر 1396 تا قهرمانی مستر المپیا 2022، مربی او هنی رامبد است. چوپان ساکن شیراز است و مدیریت یک باشگاه بدن‌سازی را بر عهده دارد. هادی چوپان در محافل جهانی ملقب به «گرگ پارسی» (The Persian Wolf) است.

هادی چوپان در مستر المپیا 2022 توانست به عنوان قهرمانی و مدال طلا دست یابد. چوپان پیش از این نیز سه سال متوالی در این مسابقه شرکت کردو نخستین بار توانست عنوان سومی مستر المپیا را در سال 2019 کسب کند و برندهٔ 100 هزار دلار جایزه شود. در سال 2020 نیز مقام چهارم را کسب کرد. او همچنین موفق به دریافت جایزهٔ «قهرمان مردم» در سال 2021 و مدال برنز مستر المپیا 2021 شد. هادی چوپان در مستر المپیا 2022 اول شد و در مسترالمپیا 2023 دوم شد.

در این ویدیو مصاحبه جنجالی با قهرمان مستر المپیا هادی چوپان را میبینید که پاسخی محکم به کسانی که میگویند از ایران برو میدهد او خود را سرباز وطن میداند و معتقد است آینده ای که بخواهد خارج از ایران رقم بخورد باید بسوزد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 17 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
چای نذری خوری علی دایی در کربلا / این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست + عکس
(فیلم) ترکی حرف زدن پدرانه رهبر معظم انقلاب با یک دختر کوچولو / آقا میکروفونشو داد تا حنانه کوچولو یه توپ دارم قلقلیه بخونه ...
مراحل سابمیت مقاله
لحظه ورود علی دایی روی صحنه کنسرت نمایش بهرام رادان و بهتاش پایتخت+فیلم/ تشویق مردم را ببینید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
صحبت های خنده دار آقای قرائتی: اول جوانیتونه شاید تو بچگی خیلی غلطا کردید من خودم بچه بودم خیلی چیزا کش میرفتم، میوه میخوردم فرار میکردم +ویدئو😂👌
تصویری دیده نشده از مرحوم هاشمی رفسنجانی در شهربازی و سوار بر تِرَن+عکس