دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

پاسخ کوبنده دکتر محمد قسیم عثمانی به توهین خداداد عزیزی به کولبران در برنامه زنده تلویزیونی 

شنبه، 09 بهمن 1400
کد خبر: 189866
در پی توهین خداداد عزیزی عضو اسبق تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به کوله بران در یک برنامه تلویزیونی، محمد قسیم عثمانی نماینده ادوار مجلس و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران در صفحه اینستاگرام خود به این توهین جواب داد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، اختصاص آنتن زنده تلویزیون به اظهارنظر فردی بی صلاحیت برای توهین به قشری زحمت کش مانند کولبران آن هم با پول بیت المال از جمله دستاوردهای مدیریت جدید صدا و سیما بعد از هک رسانه ملی به دست منافقین و توهین به ارزش های ملی-دینی ایرانیان است. به نظر می رسد، مدیران رسانه ملی به جای حذف نخبگان و ورود افراد ناشایست در بدنه این سازمان باید به فکر اصلاح ساختاری این سازمان باشند.

در پی توهین نابخشودنی خداداد عزیزی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بر روی آنتن زنده صدا و سیما به کولبران زحمتکش غرب کشور، دکتر محمد قسیم عثمانی از نمایندگان کُرد ادوار مجلس در پُستی تأمل برانگیز در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"جناب خداداد عزیزی؛ کوله بری با عزت بهتر است یا کوته فکری با ذلت! کوله بری محصول سؤمدیریت مسئولین اجرایی کشور و نیز کم توجهی به مناطق مرزی خصوصاً غرب کشور است. آنانکه به ناچار درگیر این شغل هستند، افراد عزتمندی هستند که هم از خداداد عزیزی تحصیل کرده تر و هم از ایشان و امثال وی، شرافتمندتر و باعزت تر هستند. کوله بران رادمردانی هستند که زحمت و تلاش طاقت فرسا و پرخطر را به جان می خرند اما تن به خیانت و خباثت نمی دهند. چه بسا از محل منابع ملی پولهای کلانی صرف خداداد عزیزی و امثال وی شده است. که اگر همین منابع صرف زیرساختهای اقتصادی مناطق مرزی می شد، اکنون کولبری معنا نداشت تا اینگونه با کوته فکری به کولبری چنگ تیز جهالت بکشند و باعث رنجش خاطر این مردم زجرکشیده و بی پناه شوند. هرچند توهین به کولبران و امثال آنان و سپس یک عذرخواهی ساده، پدیده مصطلح و رایجی شده است ولی باز تنها راه برای اقرار به اشتباه همین است که امیدوارم جناب عزیزی در این امر نیز همان غزال تیزپا باشند!"


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
مراحل سابمیت مقاله
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب