دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

پاسخ محکم ایران به تحقیر تیم ملی انگلیس 

یکشنبه، 14 فروردین 1401
کد خبر: 198903
ساعدنیوز: تیم ملی ایران مقابل تیم‌های قدرتی نظیر انگلیس بهتر بازی می‌کند و بیشتر مقابل تیم‌های سرعتی و تکنیکی مشکل دارد.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، اگر انگلیسی ها بابت همگروهی با ایران خدا را شکر می کنند، بد نیست ما هم همین کار را انجام بدهیم. تیم ملی به هر حال در گروه یک تیم بزرگ اروپایی می افتاد. از نظر قرعه هم اگر در گروه انگلیس نمی افتادیم قطعاً در گروه ساده تری قرار نمی گرفتیم چرا که اساساً گروه ساده تری وجود ندارد.

اگر به قرعه تیم های آسیایی مثل ژاپن، استرالیا، عربستان و کره جنوبی نگاه کنید می بینید که تقریباً همه آنها در گروهی به مراتب سخت تر از گروه ایران قرار گرفتند. نکته دیگر اینکه بازیکنان تیم ملی مقابل بزرگان فوتبال جهان انگیزه بیشتری دارند و مسلما یکی از بهترین بازی های خود را مقابل تیم ملی انگلیس برگزار خواهند کرد.

اتفاقاً همین تیترهای تحریک کننده می تواند در نهایت به سود تیم ملی ایران شود. اگر یادتان باشد وقتی در سال های گذشته به آرژانتین، پرتغال و اسپانیا هم خوردیم رسانه های خارجی حرف از بردهای پرگل مقابل ایران می زدند و برای امثال اسپانیا و پرتغال بازی های راحتی را پیش بینی می کردند اما تیم ملی ایران موفق شد از پرتغال امتیاز بگیرد و حتی می توانست این تیم را شکست دهد. مقابل اسپانیا هم با یک گل عجیب شکست خوردیم و حتی سعید عزت اللهی دروازه این تیم را باز کرد که در نهایت پرچم کمک داور به نشانه آفساید بودن آن گل بالا رفت.

ختم کلام اینکه تیم ملی ایران مقابل تیم های قدرتی نظیر انگلیس بهتر بازی می کند و بیشتر مقابل تیم های سرعتی و تکنیکی مشکل دارد. ما حتی مقابل تیم سرعتی آسیا یعنی کره جنوبی شکست خوردیم که در آن بازی مستحق شکست هم بودیم اما به طور حتم شرایط جام جهانی و بازی با تیم هایی چون انگلیس و آمریکا فرق می کند و چیزی که ما را به آن مسابقات امیدوار نگه می دارد، انگیزه بالای ملی پوشان مقابل چنین حریفانی است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
مراحل سابمیت مقاله
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری