دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

افشای راز قتل کینه جویانه جوان شیرازی پس از 4 ماه 

یکشنبه، 17 اردیبهشت 1402
کد خبر: 339327
ساعد نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری قاتل 27 ساله ای خبر داد که آذرماه سال گذشته، مرد 43 ساله ای را در خودرو شخصی اش به قتل رسانده بود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، سرهنگ "محمدهاشم قسام" در تشریح این خبر گفت: شامگاه 10 آذرماه سال گذشته طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر جراحت با سلاح سرد منجر به مرگ راننده خودرو سواری پراید در یکی محلات فسا توسط فردی ناشناس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار افسران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد مقتول که راننده خودرو پراید بوده در مسیری از رانندگی اش، با راکب موتورسیکلتی بحث لفظی داشته است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تنها سر نخ پلیس، مشاجره با راکب ناشناس موتورسیکلت بود، اظهار کرد: با اقدامات تخصصی کارآگاهان، از جمله بررسی صحنه جرم، تحقیق از شاهدین و استفاده از سایر توانمندیهای پلیس انگشت اتهام قتل به سوی جوان 27 ساله از آشنایان مقتول نشانه رفت که سابقه اختلاف شخصی با وی داشته است.

سرهنگ "قسام" به شناسایی و دستگیری متهم 4 ماه پس از قتل اشاره کرد و گفت: علیرغم ادله موجود و گواهی شاهدین، وی منکر هرگونه حضور در شب ماجرا و درگیری با مقتول بود.

فرمانده انتظامی فسا از تحقیقات فنی کارآگاهان گفت و تصریح کرد: متهم نهایتا در مواجهه با دلایل کافی و مستندات افسران پلیس لب به سخن گشود و به قتل مقتول با سلاح سرد حین رانندگی به علت کینه ورزی اعتراف کرد.

وی از کشف آلت قتل در منزل شخصی متهم خبر داد و در پایان از همکاری صمیمانه شهروندان فهیم و قانونمند با خادمان خود در انتظامی شهرستان قدردانی کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
ترجمه تخصصی کتاب
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم