دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش و فوتبالیست معروف 

چهارشنبه، 15 فروردین 1403
کد خبر: 382438
ساعدنیوز: پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ملی‌پوش والیبال ترکیه و دروازه‌بان ایوپ اسپور تعجب دنبال‌کنندگانشان را برانگیخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، زهرا گونش ملی‌پوش والیبال ترکیه که با برکه اوزر دروازه‌بان ایوپ اسپور رابطه داشت، سرانجام پس از گذشت حدود 6 ماه قطع رابطه کردند.

در گزارش خبرورزشی آمده است: دلیل جدایی این دو چهره مشهور ورزش ترکیه سرعت زیاد و برنامه‌های فشرده شغلی اعلام شده چرا که هر دوی آن‌ها نمی‌توانستند زمان کافی را برای روابط خود اختصاص دهند.

بر اساس ادعای مهمت اوستونداغ، نویسنده روزنامه حریت، زهرا گونش و برکه اوزر تصمیم گرفته‌اند بیش‌تر روی حرفه خود تمرکز کنند.

این خبرنگار در خصوص جدایی گونش و اوزر نوشت: این دو ورزشکار موفق تصمیم گرفتند تمام توان خود را صرف تمرینات و مسابقات پیش رو کنند تا در رشته‌های والیبال و فوتبال بیش از پیش بالا بروند.

خبر جدایی زهرا گونش و برکه اوزر هواداران هر دو ورزشکار را ناراحت کرد. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار این خبر ابراز ناراحتی کردند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 08 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
انگشترهای طلای دخترانه و ظریف در مدل‌های لاکچری
خلاقیت خنده دار اوستای آشپز برای فرار از گرمای اجاق گاز با نصب پنکه به کمرش حماسه آفرید + ویدیو/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چرا آمریکا ظریف را تحریم کرده؟
تمرینات سخت ورزشی ابریشم ارجمندخواه دختر وزنه بردار ایرانی/هزار ماشالله شیر زن ایرانی +فیلم
چشمان پر از اشک، تسبیح در دست و ذکر خدا تنها دل مشغولیِ مادر سیدابراهیم رئیسی با گذشت نزدیک به 40 روز از فراق فرزند شهیدش +عکس
تسلی دادن و همدردی بازیگران و هنرمندان با ستاره و لاله اسکندری در مراسم ختم پدرشان +عکس/ اشک های خانم بازیگر در پی از دست دادن عزیزترین فرد زندگی اش
ترجمه تخصصی متن
سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍
(عکس) کیک تولد مجلل همسر سالار عقیلی با نقش و نگار پیانو در کنج سنتی و دنج منزلش / مگه چقدر مهمون دارید که کیک به این بزرگی سفارش دادید؟