پذیرش و چاپ فوری مقاله isi

  دوشنبه، 23 تیر 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
پذیرش و چاپ فوری مقاله isi
زمان داوری مقالات کاملا متفاوت میباشد و این زمان با توجه به عوامل و معیارهای متفاوتی میتواند متغیر باشد. اگر تمایل به چاپ سریع مقاله دارید و میخواهید هرچه سریعتر مقاله شما روند داوری را طی کند و در ژورنال مدنظرتان چاپ شود دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

مجلات isi

این روزها روند داوری بسیار پیچیده و هزینه های بسیار بالایی که برای چاپ مقاله در ژورنالهای isi لازم است باعث شده است که دانشجویان از انتشار تحقیقات خود در این ژورنالها صرف نظر کنند. غافل از اینکه معتبر ترین ژورنال علمی که در همه حوزه های علمی فعال است isi میباشد و رقیبان جهانی بسیار سرسختی دارد. با اینکه انتشار مقاله در این نوع از ژورنالها به هیچ عنوان ساده نمیباشد اما غیر قابل دسترس و دور از ذهن نیز نمیباشد کافی است که دقت عمل بالایی داشته باشید تا بتوانید نامه پذیرش این نوع از مقالات را کسب نمایید. البته اغلب نویسندگان به دلیل نداشتن فرصت کافی از انتشار مقاله در isi صرف نظر میکنند زیرا با توجه به داوری فوق سختگیرانه زمان طولانی نیز احتیاج دارند اما داوران همه مقالات را به یک زمان در انتظار نمیگذارند و مقالاتی که محتوای آن ها قوی و فوق تخصصی باشند را سریعا پذیرش میکنند پس چنانچه تمال دارید هرچه سریعتر مقاله شما به مرحله انتشار برسد میتوانید محتوای علمی مقاله خود را قوی تر کنید و همچنین فرآیند ویرایش و اعمال تغییرات به یک متخصص واگذار نمایید ویژگی های مثبتی که مقاله شما خواهد داشت حتما از دید داوران مجله نیز مفید خواهد بود و سریعا مقاله را داوری و پذیرش خواهند کرد. بنابراین چنانچه میخواهید مقاله شما سریعا روند پذیرش و داوری را پشت سربگذارد میبایست ایده ناب و جدید داشته باشید و سعی کنید همه تمرکز و توان خود را قرار دهید که مقاله هرچه سریعتر فرآیند داوری را طی کند.

تصویر

ایده ها و موضوعات ناب در مرحله داوری بسیار جلب توجه میکنند و چنانچه خلاقیت و ابتکار به کار گیرید و سعی کنید محتوای علمی مقاله خود را قوی تر ارائه کنید نه تنها روند داوری سریعتر پیش خواهد رفت بلکه مورد تقدیر دانشگاهها و موسسات مربوطه قرار خواهید گرفت و امتیازات مثبت به سزایی کسب نمایید. از این رو توصیه میکنیم اگر برای پذیرش مقاله عجله دارید و نمیخواهید زمان طولانی در انتظار نامه پذیرش از طرف isi باشید دقت عمل داشته باشید و مراحل زیر را به ترتیب و با دقت پشت سرهم طی کنید.

مراحل ویرایش و آماده سازی مقاله

  • ویرایش محتوایی
  • ترجمه
  • پارافریز
  • انتخاب ژورنال
  • فرمت بندی
  • کاورلتر
  • سابمیت و مکاتبه با سردبیر واریز هزینه
  • نتیجه داروی
  • ویرایش مجدد مقاله

مزایای چاپ مقاله برای دانشجویان

  • تقویت رزومه تحصیلی برای مصاحبه Ph.D.
  • دریافت بورس تحصیلی از دانشگاه های شناخته شده بین المللی در سراسر جهان
  • تقویت رزومه تحصیلی برای جذب در هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی
  • امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاه های معتبر
  • عضویت در بنیاد ملی نخبگان
  • امکان دریافت پروژه های تحقیقاتی بسیار بالا
  • ثبت تحقیقات و مطالعات انجام شده به نام نویسندگان
  • فراهم اوردن دستاوردهای پژوهشی جدید

تصویر

توصیه های مهم

  • چنانچه میخواهید مقاله سریع تر پذیرش بگیرد برای اطمینان از کیفیت محتوای خود بهتر است از چند استاد و یا افراد صاحب تجربه بخواهید که مقاله شما را مطالعه کنند و سطح کیفی مقاله را تایید کنند.
  • افرادی که برای ترجمه و یا ویرایش و فرمت بندی مقاله انتخاب میکنید بهتراست جز افراد باسابقه باشند و قادر باشند درعین حفظ انسجام و کیفیت متن تغییرات لازم را اعمال نمایند.
  • در انتخاب ژورنال بلند پروازی نکنید پذیرش مقاله در ژورنلاهای دارای ایمپکت بالا برای همه مهم است اما برحسب اعتبار مقاله خود پیش بروید و بلند پروازی نکنید همچنین برای سابمیت نیز عجله نداشته باشید و تا زمانی که از کیفیت مقاله مطمعن نشده اید سابمیت نکنید.
  • ان اشتباه رایج که اغلب نویسندگان مرتکب میشوند و مقاله را به دو ژورنال سابمیت میکنند را به هیچ عنوان تکرار نکنید و گمان نکنید که اینگونه سریعتر به نتیجه میرسید و هر مجله که سریعتر داوری را انجام داد مقاله شما رد آن چپاپ خواهد شد سابمیت مقاله به دو ژورنال هم زمان با هر دلیل و منطقی اشتباه محض است و نه تنها سریع به نتیجه نمیرسید بلکه اعتبار مقاله را از دست میدهید.
  • به سایت ژورنال مراجعه کنید و سعی کنید مقالات قبلی که توسط این ژورنال منتشر شده است را مطالعه کنید و اینگونه با سبک و نوع مقالات مجله آشنا خواهید شد که این خود کمک میکند مقاله خود را با دقت عمل بالاتری آماده کنید.
  • همه مجلات و داوران متد های یکسانی برای بررسی مقاله ندارند و تجربیات افرادی که مقاله خود را به ژورنال دیگر سابمیت کرده اند و موفق شده اند برای شما مفید نخواهد بود و سعی کنید از نظرات و راهنمایی های کارشناسان و افراد با سابقه ژورنال خودتان کمک بخواهید.
  • برخی نویسندگان با این تصور که داوران فقط محتوای مقاله را برسی میکنند و کاری به جزئیات ندارند فرمت بندی مقاله را جدی نمیگیرند و سعی نمیکنند به فونت و قلم محتوای مقاله خود دقت کنند فرمت بندی یکی از مراحل مهم قبل از سابمیت میباشد و به هیچ عنوان ارزش و اهمیت این بخش را نادیده نگیرید مقاله از لحاظ محتوایی و سطح کیفی ترجمه و ویژگی های ظاهری به دقت و مو به مو توسط داوران بررسی خواهد شد و همه مراحل فوق را به دقت انجام دهید.
  • مکاتبه با سردبیر و ارسال ایمیل برای پیگیری وضعیت مقاله یکی از راههای تسریع روند داوری است اما نباید به سردبیر اصرار کنید و ایمیل های متوالی ارسال نمایید اعتدال ا رعایت فرمایید و تا حد امکان یک ایمیل کوتاه و مودبانه برای درخواست تسریع روند داوری ارسال فرمایید.

ایمیلی که با آن مقاله را به سردبیر ارسال میکنید بهتر است یک ایمیل رسمی باشد و از کلمات و عبارات عامیانه و مضحک در ایمیل استفاده نشود. برای مثاله ایمیل رسمی و محاوره ای:

  1. karim.hasani@gmail.com: ایمیل رسمی و قابل قبول
  2. fati_rkgirl@gmail.com :ایمیل نامناسب و عامیانه که بهتر است به هیچ عنوان با این آدرس ایمیل مقاله را سابمیت نکنید.
  • سعی کنید چون عجل دارید و فصت شما کوتاه است در دام افراد حیله گر نیفتید که با شرط اخذ پذیرش سریع مقاله شما را به یک ژورنال بی اعتبار سابمیت کنند. حتما توصیه میکنیم قبل از سابمیت مقاله از اعتبار و کیفیت مقاله انتخابی خود اطمینان حاصل فرمایید.

برای اطمینان از ایندکس بودن یک مجله در موسسه تامسون می توانید به آدرس سایت زیر مراجعه کنید:

http://ip-science.thomsonreuters.com/mjl/#journal_lists

  • زمان پذیرش مقاله متفاوت است و از یک ماه تا چند ماه متغیر است اما چنانچه عملکرد خوبی داشته باشید حتما در طول یکماه موفق به اخذ پذیرش از مجله خواهید شد.
  • هزینه پذیرش مقاله در کلیه ژورنالها متفاوت میباشد و این هزینه با توجه به نوع ژورنال و کیفیت مقاله و مجله تعیین میگردد بنابر این قبل از انتخاب ژورنال نمیتوانید از قیمت های دقیق اطلاع حاصل فرمایید. بنابراین برای مطلع شدن از قیمت ها نباید عجله داشه باشید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (536 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (321 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (201 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (117 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (31 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شب خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (15 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (12 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (8 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (7 نظر) حضور رهبر انقلاب پای صندوق رأی بدون عصا و ایستاده و سرحال در سن 85 سالگی / چون تو را نوح است کشتیبان، غم مخور (6 نظر)
تیتر امروز   
فاجعه هولناک: مرد شیطان‌صفت دو عشق اش را به قتل رساند
کشف شربت تریاک و متادون در عملیات پلیس گرمسار
فال روزانه امروز پنجشنبه 14 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 14 تیر 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 14 تیر 1403
فال انبیاء روزانه پنجشنبه 14 تیر ماه 1403
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 14 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 14 تیر 1403 + فیلم
بهترین بادام هندی ابران متعلق به کدام شهر است
7 مکان دیدنی و زیارتی کربلا که تا عمق وجوتان را می لرزاند!
کشف باورنکردنی دربارۀ مورچه‌ها؛ آن‌ها هم‌نوعانشان را «جراحی» می‌کنند
15 سالگی از خانه فرار کردم و هرگز برنگشتم/ پدر و مادرم پزشک بودند /مادرم مقصر بود چون...
متن و جملات ادبی برای تسلیت ماه محرم / با بوی محرم الحرام تو حسین ایام عزا و غصه آغاز شود
نگاهی به رسم جالب هر شب خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب
نسبت فامیلی ماهچهره خلیلی، خواهر مختار در سریال مختارنامه و پروین سلیمانی چه بود؟+عکس
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس