پیش بینی آینده ارز دیجیتال بیت کوین

  یکشنبه، 01 تیر 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
پیش بینی آینده ارز دیجیتال بیت کوین
پس از رونق گرفتن بیت کوین و افزایش خرید و فروش آن افراد زیادی در مورد آینده بیت کوین اظهار نظر و پیش بینی هایی دارند ،در ادامه به نظریه اقتصاد دانان و فعالان حوزه بیت کوین می پردازیم  

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، افرادی که به سراغ مطالعه چیستی بیت کوین و آینده سرمایه گذاری در بیت کوین می روند ،حتما به دنبال جوابی صریح و مطمئن هستند تا بدانند بیت کوین به کجا می روند و تا چه زمانی این سرمایه گذاری امن خواهد بود ؟ و از این طریق با ا اطمینان خاطر اقدام به خرید بیت کوین نمایند.در این مقاله همراه ما باشید تا آینده سرمایه گذاری در بیت کوین را بررسی کنیم.

نظریه ها و سناریوهای ارائه شده در مورد آینده بیت کوین

به دلیل افزایش تمایل بسیاری از افراد در سراسر دنیا و افزایش تعامل و توزیع این ارز دیجیتال در صرافی های آنلاین ،نظریه و پیش بینی های متعددی در مورد بیت کوین وجود دارد که برخی عقیده دارند احتمال به وقوع پیوستن هر کدام از این نظریه ها ممکن است و دلیل آن هم این است که ارزهای دیجیتال همانند فلزات ،طلا و نقره تحت تاثیر بازار جهانی است و نوسانات شامل ارزهای دیجیتالی هم خواهد شد.

1-طرفداران بیت کوین

بسیاری از افرادی که علاقه وافری به دنیای ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین دارند ،عقیده دارند ،بیت کوین و خرید و فروش آن را فرصتی برای سرمایه گذاری امن می دانند که از طریق این سیستم می توانند به صورت متمرکز و بر اساس اعتمادی که بین خود افراد شبکه بیت کوین و کاربران شکل می گیرد ،اقدام به فعالیت در این حوزه می کنند. در واقع همین افراد هستند که موجب استقرار هر چه بهتر و بیشتر بیت کوین در سراسر دنیا می شوند.

2-گروه (هولدر)HODL

این گروه از افراد همان گروهی هستند که بدون توجه به نوسانات بازار خرید و فروش بیت کوین ،حاضر به خرید بیت کوین هستند .برخی عقیده دارند که این افراد به دنبال کسب رکورد در حوزه بیت کوین هستند و از این طریق می خواهند آینده قیمت رکوردهای بیت کوین را به نام خودشان ثبت می کنند.

در این سراسر دنیا افراد مطرحی هستند که بیشترین بیت کوین را در دنیا خریداری کرده اند؛برای آشنایی و مطالعه بیشتر در این مورد پیشنهاد می کنم مقاله چه کسانی بیشترین بیت کوین دنیا را در اختیار دارند ،مطالعه کنید.

3-بانک های مرکزی (اقتصاد دانان ،سیاست مداران)

پس از به روی کار آمدن بیت کوین و سپس رشد آن در دنیای دیجیتال و فراگیر شدن آن در سراسر دنیا بانک های مرکزی و به دنبال آن اقتصاد دانان روی کار آمدن و پیشرفت بیت کوین را یک تهدید در دنیای اقتصاد می دانند ،و دلیل آن ها این است که دیگر بانک های مرکزی توانایی خلق پول به صورت نا محدود را نخواهند داشت.

نظریه افراد مطرح در مورد آینده بیت کوین

پس از رونق گرفتن بیت کوین و افزایش خرید و فروش آن افراد زیادی در مورد آینده بیت کوین اظهار نظر و پیش بینی هایی دارند ،در ادامه به نظریه اقتصاد دانان و فعالان حوزه بیت کوین می پردازیم:

Tim Draper-1

این فرد یکی از افراد سرمایه دار و بزرگ است که اقدام به سرمایه گذاری در شرکت هایی مانند تسلا و اسکایپ کرده است و از سال 2014 خرید بیت کوین او حدود 30000 بوده است و همین کار نشان دهنده اهمیت رشد بیت کوین در سال های پیش رو می باشد.

تیم دراپر عقیده دارد که قیمت بیت کوین تا سال 2022 به 000/250 خواهد رسید.

2-Bobby Ley

بابی لی یکی از سرمایه گذاران معتبر و معروف در حوزه بیت کوین است که قیمتی باور نکردنی را برای بیت کوین پیش بینی کرده است ،طبق عقیده او قیمت بیت کوین تا سال 2028 به یک میلیون دلار خواهد رسید.

دو دسته از افراد نظریه های متفاوتی در مورد بیت کوین دارند ، اذعان دارند که در آینده بیت کوین جایگزین ارز ذخیره جهانی یعنی دلار خواهد شد . اگر این ادعا ثابت شود ،این گروه از افراد که اقدام به خرید بیت کوین بدون توجه به قیمت آن کرده اند (گروه هولدر)،بسیار ثروتمند خواهند شد و سرمایه آن ها در سال های اولیه بسیار رشد خواهد کرد.

بسیاری از افراد عقیده دارند که برای تحقق این ادعا باید بیت کوین را همانند سایر ارزهای دیجیتالی فیات یا دلار به رسمیت بشناسند و آن را بپذیرند.

در صورت پذیرش بیت کوین توسط افراد کل دنیا ، این اتفاقی گریز ناپذیر است که باعث افزایش قیمت بیت کوین خواهد شد ،و این به این دلیل است که فقط بیت کوین بین افراد تبادل خواهد شد.

در ادامه هر چقدر که حجم تراکنش هایی که توسط بیت کوین انجام می شود ،افزایش یابد برای هر تراکنش طبیعی است کارمزد تعیین شده ای باید پرداخت شود.

کاهش بیت کوین ،افزایش امید سرمایه داران

تعداد بین کوین هایی که تاکنون استخراج شده است 21 میلیون بیت است و در صورتی که عرضه بیت کوین ثابت بماند و در مقابل تقاضای آن توسط خریداران افزایش یابد،همین اتفاق باعث افزایش امیدواری سرمایه گذارانی است که از ابتدا مبالغ و مقدار زیادی بیت کوین را خریداری کرده اند .در طرف مقابل به دلیل افزایش تقاضای خریداران ،هاوینگ ها بیت کوین هم مبلغ پاداش ماینرها را برای تایید بیت کوین کاهش خواهد داد. این اتفاق شامل کسب و کارهایی می شود که ترجیح می دهند برای خریداری سرویس های مورد نیازشان بیت کوین ها را خرج کنند ،اما باید این نکته را بدانند کارمزدهایی که برای پرداخت تراکنش های فروش بیت کوین انجام می شود ؛تا حدودی غیر معقول است .در این میان افرادی وجود دارند که به جای خرج کردن بیت کوین آن را به عنوان سرمایه ای که بر سود آن افزوده می شود، ذخیره می کنند.

این چرخه بین افراد و کاربران و تولید کنندگان بیت کوین به صورت متوالی خواهد چرخید و به همین دلیل است که برخی عقیده دارند قیمت بیت کوین و ارزش آن افزوده خواهد شد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (457 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (309 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (217 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (7 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (1 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (6 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) نگاهی به دیزاین میز عزای ساده مادر محسن کیایی، مجری خوش خنده صداتو در خانه اش +عکس/ قاب عکس، شمع مشکی، گل و کیک یزدی (5 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (6 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (4 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند