دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی ساده، بدون تجملات و با صدای بهنام بانی برگزار شد +ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون ابدی😍 

یکشنبه، 22 مهر 1403
ساعدنیوز: ویدیویی از پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی را مشاهده بفرمایید. این کلیپ به طرز خلاقانه و جالبی ساخته شده است که خانم بازیگر در صفحه اینستاگرامش با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، سوگل طهماسبی متولد 25 بهمن 1364 است. وی بزرگ‌شدهٔ اهواز و دارای فوق‌دیپلم گرافیک است. سال اول دبیرستان در اهواز موفق به دریافت جایزه از جشنوارهٔ تئاتر استان می‌شود. داور جشنواره مریم معترف بود و کیانوش عیاری نیز در این جشنواره حضور داشت که سوگل طهماسبی برای بازی در سریال روزگار قریب، به‌عنوان نخستین تجربهٔ حرفه‌ایِ بازیگری‌اش، انتخاب می‌شود.

در جدیدترین ویدیویی که توسط سوگل طهماسبی منتشر شده، مراسمی برای پنجمین سالگرد ازدواجش برگزار شده است. خانم بازیگر کلیپ جالبی به همین مناسبت را با دنبال کنندگان صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.


14 پسندیدم 7 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 22 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(فیلم) ناگفته‌های مهراوه شریفی‌نیا درباره گریم جنجالی‌اش در سریال کیمیا / خیلی خواهش کردم که بازیگر عوض کنیم، بچه‌های من یکیشون همسن من بود، دوتاشون دو سه سال از من کوچیکتر بودند!
مراسم تشییع داریوش مهرجویی و همسرش زیر ذره بین؛ چهره های غمزده و اشک آلود که برای همه غریب بود / رادان ، مدیری ، گلزار ، پیروزفر همه بودند🖤
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
نگاهی به کیک تولد محمد خاتمی رئیس جمهور سابق با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیک/ از بریدن کیک تا فوت کردن شمع توسط آقای سیاستمدار +عکس