دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

پنتاگون: ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم 

چهارشنبه، 18 مهر 1403
کد خبر: 412178
ساعدنیوز: سابرینا سینگ سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در یک نشست خبری درباره تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران، گفت: من نمی‌توانم به جای مقام‌های (رژیم) اسرائیل سخن بگویم اما باید بگویم که ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، سخنگوی پنتاگون با بیان اینکه ایالات متحده به رایزنی با رژیم صهیونیستی در رابطه با پاسخ این رژیم به عملیات موشکی ایران (که در پاسخ به تجاوز و جنایات این رژیم انجام شد) ادامه می‌دهد، از اظهار نظر در مورد جزئیات طرح‌های تل آویو خودداری کرد.

سینگ بار دیگر حمایت کشورش از جنایت‌های رژیم صهیونیستی را تکرار کرد و گفت: ایالات متحده از حق (رژیم) اسرائیل برای دفاع از خود در برابر تهدیدات حمایت می‌کند.

سخنگوی پنتاگون در ادامه در پاسخ به پرسشی در رابطه با تاثیر واشنگتن بر نحوه پاسخ رژیم صهیونیستی به عملیات موشکی ایران، گفت: مقام‌های آمریکایی و اسرائیلی اغلب با هم در تماس هستند و ما همچنان به مشورت با اسرائیلی‌های ادامه می‌دهیم تا بدانیم پاسخ آنها چیست اما من نمی‌توانم به جای مقامات (رژیم) اسرائیل سخن بگویم زیرا نمی‌خواهم بر اساس حدس و گمان حرف بزنم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 18 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
نگاهی به خلاقیت منحصربه‌فردِ مینا مختاری، همسر هنرمندِ بهرام رادان در عکاسی با پسرشان، جان کوچولو/ از سایه بازی مادر-پسری گرفته تا غروب دلنشین پاییزی+ تصاویر
نگاهی به باکس گُل شیک و پُر از گل های قرمز سانیا سالاری ارغوان سریال دلدادگان + عکس
چیدمان شیک میز صبحانه عاشقانه رضا گلزار برای عشق زندگی اش +عکس/ عاشقانه های آقای بازیگر برای آیسان خانوم/ عشق زندگی ام❤
تبدیل پایان نامه به مقاله
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نگاهی به حال و هوای جشن تولد 70 سالگی محمد خاتمی در دفترکارش؛ از حضور هانیه توسلی و نوه امام خمینی در مراسم تا کادوهایی رنگین از دسته گل تا کاریکاتور چهره رئیس‌جمهور سابق +عکس