دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

فاجعه در آمریکا: صف آرایی نژادپرست ها در پورتلند! 

یکشنبه، 06 مهر 1399
کد خبر: 103759
کیت براوون، فرماندار ایالت اورگون، اعلام کرده است که با توجه به احتمال درگیری های شدید نژادی در پورتلند در پی فراخوان گروه نژادپرست پراد بویز، در این ایالت وضعیت اضطراری برقرار خواهد بود. آمریکا در چندین ماه گذشته، صحنه درگیری های شدید میان گروه های رنگین پوست و سفیدها بوده است.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از الجزیره قطر، فرماندار ایالت اورگون طی بیانیه ای اعلام کرده است که با توجه به هجوم نژادپرست های سفید طرفدار گروه راست گرای پراد بویز به شهر پورتلند در این ایالت، در روز یکشنبه در این ایالت حالت فوق العاده برقرار خواهد بود. این گروه راست گرا خودش را طرفدار ترامپ معرفی می کند و بر علیه رنگین پوستان مدافع جنبش عدالت طلبی در آمریکا تظاهرات می کنند. بسیاری از مقام های امنیتی و مشاوران ترامپ درباره شکاف های خطرناک به وجود آمده در کشور آمریکا به او شدیداً هشدار داده اند ولیکن گوش ترامپ به این هشدارها بدهکار نیست. به نظر می رسد، انتخابات سوم نوامبر آمریکا می تواند، به یک جنگ داخلی تمام عیار در کشور آمریکا تبدیل شود.

به گزارش ساعد نیوز، با توجه به وضعیت فوق العاده، پلیس ایالت اورگون مجاز است که برای برقراری نظم در این ایالت، از گاز اشک آور و نیز نیروی قهری برای کنترل معترضان استفاده بکند. این در حالی است که فرماندار شهر پورتلند پیشتر پلیس را از استفاده از گاز اشک آور منع کرده بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
گام به گام مراحل چاپ کتاب
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی