دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

پوشش بازیگر زن ایرانی، راز زندگی‌اش را فاش کرد!+ویدئو 

یکشنبه، 31 تیر 1403
کد خبر: 398298
ساعدنیوز: سریال کوتاه در انتهای شب نیز به اتمام رسید و این سریال به جهت نکته‌های مخفی مورد توجه بسیاری از فیلم‌دوستان قرار گرفت. یکی از نکات جالبی که در این سریال به آن کمتر توجه شد استایل خاص ماهرخ شخصیت اصلی داستان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، سریال کوتاه در انتهای شب نیز به اتمام رسید و این سریال به جهت نکته‌های مخفی مورد توجه بسیاری از فیلم‌دوستان قرار گرفت. یکی از نکات جالبی که در این سریال به آن کمتر توجه شد استایل خاص ماهرخ شخصیت اصلی داستان بود.

طراحان لباس در این خصوص متنی را منتشر کرد و نوشت: شخصیت ماهی (ماهرخ) در این سریال با بازی هدی زین العابدین، نقش زنی در طبقه متوسط جامعه‌ست که مستقله، کنترلگری و مهرطلبی جزو ویژگی‌های اصلیشه، خوب بلده مدیریت کنه،‌ ناجی‌گری می‌کنه، مادر خوبی برای همسر و خانواده‌اش هست اما گاهی در مادری کردن برای پسرش دچار مشکل میشه، گاهی نقش قربانی رو می‌گیره و….

ماهی که در طول سریال با لباس‌های کلاسیک-کژوال دیده شده، بعد از طلاقش کارکتر غالبش لباس پوشیدنش تغییر میکنه و دراماتیک‌ ظاهر میشه؛ مثلا سراغ تغییرات ظاهری میره مثل رنگ کردن مو، استفاده از رنگ‌های پاستلی، میکاپ غلیظ و کت‌های طرح‌دار در استایلش.

در هیچ سکانسی ماهی رو در لوکِ فرمال نمی‌بینیم؛ اما لباس‌هاش ساختارمنده مثل استفاده از کت‌های بلند که اپل سرشانه دارند و در واقع حس مدیریت، قدرت و شاید کنترل‌گری رو در ماهی اغنا می‌کنند.
همچنین لباس‌های این کارکتر خوش دوخت هستند و کاملا با فرم اندامی این بازیگر تناسب دارن که جای تحسین داره.

در سکانس آخر فیلم (شروع همین ویدیو) ماهی رو در پالت رنگی‌ زمستانی می‌بینیم که لباس‌هاش طرحی ندارند و رنگ‌بندی طوسی براش انتخاب شده که شاید بهترین انتخاب برای سکانس دونفره بین ماهی و بهنام بوده. در واقع «طوسی» حسی از سازش رو القا می‌کنه، همراه با آرامشی که در صورت و کلمات ماهی است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 31 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "موش" را که در "آکواریوم" استتار کرده است، قبل از اینکه گربه شکارش کند، پیدا کنند
تصاویر حیرت انگیز از خانه حریری تبریز/ نخستین موزه مطبوعاتی ایران/ معماری فوق العاده قاجار
بیوگرافی جورجینا رودریگز مدل اسپانیایی و همسر رونالدو +عکس و جزئیات زندگی شخصی
ویراستاری تخصصی مقاله
تابستان کجایِ شمال بریم؟ / معرفی 12 نقطه که فقط شمال بازها می‌شناسند!
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
عروسی آقای فوتبالیست معروف با ازدحام دختران نوجوان هوادارش جنجالی شد/ داماد برای امضاء دادن عروس 23 ساله را ترک کرد +فیلم
(تصاویر)قاب خاص از ادای احترام 3 فرزند رهبر معظم انقلاب در مراسم ختم پدر حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حجازی
خوش و بش نمایندگان مجلس با مسعود پزشکیان در حضور اولِ صبحی رئیس جمهور منتخب+ویدیو/ قالیباف: ایشون درباره تشریفات بنای جدیدی می‌ذاره که خوبم هست
تست هوش/ حتی تیزترین ذهن‌ها نمی‌توانند در 10 ثانیه "کاسۀ شیشه‌ای" را در اتاق گربه و سگ پیدا کنند