دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

پوتین و شی: تماس‌های دو جانبه به بالاترین سطح تاریخی رسیده است 

دوشنبه، 08 دی 1399
کد خبر: 125369
ساعد نیوز: رئیس جمهوری روسیه و همتای چینی‌اش در تماس تلفنی امروز، دوشنبه اظهار کردند، تماس‌های دو جانبه چین و روسیه به بالاترین سطح تاریخی رسیده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا: کرملین در بیانیه ای اعلام کرد: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین تماس تلفنی برقرار کرده و به مناسبت سال نو میلادی ضمن تبریک گرم به یکدیگر نتایج توسعه روابط، مشارکت فراگیر و همکاری استراتژیک بین روسیه و چین در سال میلادی ۲۰۲۰ را بررسی کردند.

در این بیانیه آمده است: در این تماس موارد ارتباطات دو جانبه دو کشور مورد تقدیر قرار گرفت و تاکید شد این روابط دو جانبه به بالاترین سطح تاریخی رسیده و ماهیتی با سود متقابل دارد.

دو طرف همچنین در خصوص هفتاد و پنجمین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم بر وحدت مواضع روسیه و چین در دفاع از واقعیت تاریخی و نتایج جنگ تاکید کردند.

طبق گفته کرملین، پوتین و شی جینپینگ، نسبت به تلاش های مشترک فعال در جهت منافع مشخص دو کشور به خصوص پاندمی کرونا ابراز خرسندی کرده و بر اهمیت همکاری در زمینه توسعه و تولید واکسن تاکید کردند.

رئیسان جمهوری روسیه و چین بر عزم متقابل خود بر ادامه تلاش مشترک در تمام رویکردها از جمله عادی سازی طرح های مشترک گسترده در بخش های انرژی و همکاری صنعتی به خصوص با فرا رسیدن بیستمین سالگرد امضای توافقنامه حسن هم جواری و همکاری و دوستی بین روسیه و چین در سال ۲۰۲۱ تاکید کردند.

پوتین و شی بر آمادگی خود برای فعال سازی هماهنگی گام هایی در صحنه جهانی در جهت تضمین صلح و ثبات در جهان و منطقه تاکید کرده و روی ادامه تماس های دو جانبه توافق کردند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
مراحل اکسپت مقاله
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !