دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

پرداخت فطریه و نذورات را از طریق آدرس های اعلامی رسانه ملی اقدام کنید 

دوشنبه، 20 فروردین 1403
کد خبر: 383187
سرپرست پلیس فتا استان آذربایجان شرقی گفت: هموطنانی که قصد پرداخت کردن فطریه خود بصورت اینترنتی را دارند حتما از طریق شماره حساب، آدرس های اینترنتی و مؤسسات معتبری که از طریق رسانه ملی اعلام می شود اقدام کنند.

به گزارش ساعدنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا:سرهنگ "اصغر شیخ نژاد" در تشریح این خبر بیان داشت: باتوجه به فرارسیدن عید سعید فطر کاربرانی که در فضای مجازی با تبلیغات و پیام هایی مانند جمع‌آوری فطریه و نذورات و یا سایر موضوعات مواجه شدند قبل از بررسی و صحت و سقم موضوع اقدام به پرداخت وجه نکنند.

وی تصریح کرد: هموطنان حتما توجه داشته باشند که از کلیک کردن برروی پیامک ها و تبلیغاتی که حاوی لینک بوده پرهیز کنند تا به درگاه های جعلی پرداخت هدایت نشده و از خالی شدن حساب بانکی خود جلوگیری بعمل آورند.

سرپرست پلیس فتا استان آذربایجان شرقی تاکید کرد:کاربران فضای مجازی برای کمک و مشارکت در کارهای انسان دوستانه و برای هرگونه واریز وجه فطریه یا نذورات خود، می‌توانند آن را از طریق نهادها و موسسات معتبر و یا شماره حساب‌های رسمی که رسانه‌ی ملی رادیو و تلویزیون اعلام می‌کنند اقدام به پرداخت نمایند و از واریز فطریه خود به حساب‌های نامعتبرخودداری کنند.

این مقام انتظامی از شهروندان و کاربران فضای مجازی خواست:در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق شماره تماس 096380 به مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا گزارش نمایند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 17 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تبدیل پایان نامه به مقاله
(ویدیو) حیاط پر گل و سبزه خانه‌ی باصفای عمو‌پورنگ، داریوش فرضیایی/ چه مبلمان خوشرنگی! اصلا فکرشو میکردین عمو‌پورنگ اینقدر باسلیقه و مرتب باشه؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نگاهی شیرین به اولین روز پدر شدن بازیگران و هنرمندان؛ از مهران غفوریان و محسن یگانه تا علیرام نورایی و محسن تنابنده+عکس
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویدیو/ سکانسی خنده‌دار از بازجویی "نیما شعبان‌نژاد" هوشمند سریال "هیولا"/ قابل توجه وکلای محترمی که مجازی درس خوندن، میگه یه چیزی هست تقاضای اونو دارم! فقط قیافۀ بازپرس
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت