ساعدنیوز
ساعدنیوز

قیمت گوشی اپل آیفون 13 - Apple iPhone 13

  دوشنبه، 19 مهر 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت گوشی اپل آیفون 13 - Apple iPhone 13
امروز قصد داریم تا تلفن هوشمند Apple iPhone 13 را به چالش بکشیم و مزایا و معایب پرچمدار جدید اپل را بیان کنیم. آیا قصد خرید آیفون ۱۳ را دارید؟ تا انتهای مقاله بررسی آیفون ۱۳ با ساعدنیوز همراه باشید تا با خیالی آسوده خرید کنید.
قیمت: 24,128,000 تومان
بروزرسانی: چهارشنبه، 18 خرداد 1401

نقد و بررسی گوشی اپل آیفون 13

بالاخره صبر طاقت فرسای آیفون دوستان به پایان رسید و چند قدم مانده به پاییز در اواسط سپتامبر 2021 ، این غول دنیای تکنولوژی از آیفون ۱۳ رونمایی کرد. علاقه‌مندان به آیفون در حال حاضر پیگیر این هستند که قابلیت‌های جدید ایفون ۱۳ چیست؟ چه ویژگی‌هایی آیفون 13 را از نسل قبلی متمایز می‌کند؟ آیا قیمت آیفون ۱۳ مشابه سایر نسخه‌های پیشین در زمان رونمایی است؟  مشخصات ایفون 13 تا چه اندازه‌ای  بهبود یافته است؟ با ساعدنیوز همراه باشید تا به بررسی گوشی آیفون ۱۳ بپردازیم و پاسخ سوال‌های خود را به صورت جامع دریافت کنید.

نرم افزار گوشی اپل آیفون 13

اپل ۱۳ با سیستم عامل iOS 15 اجرا می‌شود که قابلیت‌های متنوعی همراه با خود به اکوسیستم اپل می‌آورد و حس بی‌نظیری را هنگام کار با ایفون۱۳ به کاربر القاء می‌کند. با این سیستم‌عامل جدید ارتباطات قوی‌تری خواهید داشت، دنیا را بیشتر کشف کرده و از هوش‌مصنوعی بسیار پیشرفته‌ی آن برای بهره‌گیری بیشتر از آیفون خود استفاده می‌کنید. این مجموعه جدید و قدرتمند از ابزارها به شما این امکان را می‌دهد که کارهایتان را اولویت‌بندی کنید و بتوانید تعادل را پیدا کرده و روی هر کاری که در حال انجام آن هستید تمرکز کنید.

گوشی اپل آیفون 13

 

سخت افزار گوشی اپل آیفون 13

بدون شک یکی از کلیدی‌ترین مشخصات ایفون13 استفاده از تراشه جدید و قدرتمند Apple A15 Bionic است که آن را تبدیل به یکی از سریع‌ترین گوشی‌های بازار می کند. A15 طبق تکنولوژی 5 نانومتر ساخته شده و با وجودی که از اپل انتظار می‌رفت این بار تکنولوژی جدیدتری را به دنیا معرفی کند، باز هم با اطمینان می‌توان گفت این تراشه ما را ناامید نخواهد کرد و بهترین عملکرد را خواهدداشت. تراشه‌ی گوشی ایفون ۱۳ یک پردازنده‌ی مرکزی 6 هسته‌ای دارد و در کنار آن از پردازنده گرافیکی Apple GPU بهره گیری شده که داده‌های گرافیکی را به نحو احسن تجزیه و تحلیل می‌کند. جالب است که با وجود ارتقاء تراشه قیمت آیفون ۱۳ افزایش چشمگیری نیافته است.

ایفون ۱۳ از 5G نیز پشتیبانی می‌کند. این کمپانی گوشی اپل آیفون ۱۳ از نظر حافظه‌ی داخلی در نسخه‌های 6/128، 6/256 و 6/512 گیگابایتی وارد بازار می‌کند که باعث تفاوت قیمت آیفون 13 در نسخه‌های متفاوت با مبلغی بین 50 تا 200 دلار می‌شود.

طراحی گوشی اپل آیفون 13

آیفون 13 در ابعاد 146.7 × 71.5 × 7.7 میلی‌متر و وزن 174 گرم عرضه می‌شود. در حقیقت قسمت طراحی گوشی اپل آیفون ۱۳ تغییرات خاصی به چشم نمی‌خورد و از همان زبان طراحی نسل قبل بهره می‌برد. سیاست اپل در طراحی به شکلیست که برخلاف سایر برندها در فواصل زمان طولانی تغییرات عمده در طراحی گوشی‌هایش ایجاد می‌کند، اپل 13 نمایشگر و لبه‌های تخت دارد و تغییرات جزئی طراحی هم در چینش سنسورهای روی ماژول دوربین و دوربین سلفی در بالای پنل جلو خلاصه می‌شود.  وزن ایفون 13 و قطر آن نسبت به نسل قبل کمی افزایش یافته، اما به طور کلی آیفون ۱۳ از نظر اندازه دسخوش تغییر نشده است.

اپل برای ساخت ایفون ۱۳ از شیشه گوریلاگلس و فریم آلومینیومی استفاده کرده که در زیبایی و کیفیت کم‌نظیر است. یکی دیگر از قابلیت‌های گوشی آیفون 13 گواهی IP68 دارد و می‌تواند تا عمق شش‌متری به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد.  قابلیت فیس‌آیدی هم همچنان در گوشی آیفون ۱۳ وجود دارد که بروزرسانی شده و عملکرد بهتری ارائه می‌دهد. کیفیت صوتی گوشی اپل آیفون ۱۳ به لطف برخورداری از اسپیکر استریو بسیار خوبست، سایر عناصر سازنده‌ی طراحی آن پورت شارژ Lightning، کلید پاور و راکرهای تنظیم صدا هستند.

اپل برای رنگبندی آیفون 13 رنگ‌های سفید، سیاه، قرمز، آبی و صورتی را در نظر گرفته که بسیار هوشمندانه است زیرا پاسخگوی سلایق متفاوت کاربران مشکل‌پسند است.

گوشی اپل آیفون 13

 

نمایشگر گوشی اپل آیفون 13

ایفون 13 از یک نمایشگر 6.1 اینچی از نوع Super Retina XDR OLED بهره می‌برد که رزولوشن 1170 × 2532، نسبت تصویر 19.5:9 و تراکم پیکسلی 460 پیکسل در اینچ را ارائه می‌دهد. اپل برای آیفون ۱۳ خود، ویژگی‌های درخشانی نظیر دالبی ویژن، HDR10، طیف وسیع رنگ و نمایش طبیعی آنها و پوشش اولئوفوبیک شیشه‌ای سرامیکی مقاوم در برابر خراش در نظر گرفته که با توجه به قیمت آیفون ۱۳ بسیار ارزشمند به شمار می‌روند. نمایشگر ايفون ١٣ روشنایی بسیار خوبی دارد، برای آن حداقل روشنایی 800 نیت و حداکثر روشنایی 1200 نیت لحاظ شده و همچنین 86 درصد مساحت پنل جلو را در اختیار دارد.

باتری گوشی اپل آیفون 13

گوشی آیفون ۱۳ از یک باتری بزرگ‌تر از نسل قبل بهره می‌برد که از قابلیت فست شارژ 20 واتی پشتیبانی می‌کند. به کمک این فست شارژ می‌توان ایفون ۱۳ را در مدت زمان یک ساعت به طور کامل شارژ کرد. اگر بخواهیم در مورد قابلیت‌های دیگر باتری آیفون 13 صحبت کنیم می‌توان به شارژ بی سیم 15 واتی MagSafe و فست شارژ آهنربایی بی سیم 7.5 واتی Qi اشاره کرد. با استفاده از این باتری می‌توان تا 75 ساعت موزیک پخش کرد و تا 19 ساعت برای مولتی‌مدیا از آن استفاده کرد.

شارژر مگ سیف این امکان را دارد که به واسطه آهنربای تعبیه شده در پشت به صورت بی‌سیم این گوشی ایفون را شارژ کرده که برای گوشی اپل آیفون ۱۳ با سرعت 15 وات این عمل را انجام می‌دهد و البته نسبت به نسل قبل در این زمینه بهبودی نداشته است.

دوربین گوشی اپل آیفون 13

ماژول دوگانه دوربین آیفون ۱۳ از یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و یک سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه بهره می‌برد. بعلاوه، دوربین سلفی نیز یک دوربین دوگانه متشکل از یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و یک سنسور بایومتریک سنجش عمق SL 3D دارد. در دوربین اصلی گوشی آیفون ۱۳ از سنسور sensor-shift OIS استفاده شده که باعث افزایش پایداری تصاویر شده و کیفیت آنها نیز بهبود می‌یابد. این دوربین در شرایط نور کم تصاویر بسیار خوبی ثبت می‌کند و همچنین از pixel PDAF نیز برخوردارست طراحی دوربین ایفون ۱۳ به شکلیست که سنسورها جذب نور بیشتری خواهند داشت که حاصل آن عکس‌هایی با نویز کم و وضوح بالا خواهد بود.

ماژول دوربین آیفون 13 همانند نسل پیشین مربعی بوده، اما چینش سنسورها تغییر کرده است و به صورت مورب قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی هم عملکرد عالی دارد و تصاویر بسیار خوبی در تمام شرایط نوری ثبت می‌کند. از نظر فیلمبرداری، دوربین اصلی فیلم های 4K با سرعت 24، 30 و 60 فریم در ثانیه همراه با قابلیت Dolby Vision HDR ضبط کرده و  دوربین سلفی نیز توانایی فیلمبرداری 4K با سرعت 24، 25 و 30 فریم در ثانیه را دارد.

گوشی اپل آیفون 13

 

جمع بندی

اپل برای بیش از 10 سال سعی کرد در سپتامبر هر سال، از آیفون جدید خود رونمایی کند؛ البته در سال گذشته، به خاطر شرایط خاص به وجود آمده؛ مجبور به تغییر این روند شد. این کمپانی با برگشت به روتین چندین ساله خود، این سری را در ماه سپتامبر عرضه کرد. از آنجایی که عدد 13 در تمام دنیا بدشگون درنظر گرفته می‌شود، تصور می‌شد که در نام گذاری سری گوشی آیفون 13، هنجارشکنی شده و از نام دیگری استفاده شود، هرچند این اتفاق نیفتاد و اپل سری 2021 خود را طبق روال هر ساله ايفون ١٣ نامگذاری کرد.

با اینکه قیمت آیفون ۱۳ مشخص شده و طبق روال در بازه‌ی قیمتی بالایی ارائه می‌شود، اما با توجه به طرفداران و کاربران همیشه راضی آیفون، باز هم چیزی از ارزش خرید آن کم نمی‌شود. قیمت آیفون 13 با وجود مشخصات فوق العاده‌ی آن برای آیفون بازان اهمیت چندانی ندارد و قابلیت‌های جدید و بهبودهای اعمال شده در صدر توجه کاربران قرار دارد. صف خرید ایفون ۱۳ به زودی آغاز می‌شود و این محصول به بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

نظر شما چیست؟ به نظر شما گوشی آیفون ۱۳ تفاوت فاحشی از نظر فروش نسبت به مدل قبلی خواهد داشت؟ قیمت ایفون ۱۳ شما را مجاب به خرید خود می‌کند یا ترجیح شما صبر کردن برای نسخه بعدی آیفون خواهد بود؟

مزایا

  • تراشه عالی
  • دوربین قدرتمند
  • نرم افزار پیشرفته
  • نمایشگر با کیفیت

معایب

  • عدم پشتیبانی از جک 3.5 میلی متری هدفون

مشخصات فنی گوشی اپل آیفون 13

عرضه

معرفی 2021، سپتامبر 14
وضعیت موجود، عرضه شده در 24 سپتامبر 2021

نمایشگر

نوع
Super Retina XDR OLED
ابعاد 6.1 اینچ (~87.1% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن 1170 در 2532 پیکسل، 19.5:9 (~457 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
محافظ پوشش سرامیک گلس مقاوم در برابر خش، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست

بدنه

ابعاد 146.7 در 71.5 در 7.7 میلی‌متر
وزن 174 گرم
ساخت پشت شیشه‌ای (گوریلا گلس)، جلو شیشه‌ای (گوریلا گلس)، فریم آلومینیومی
سیم‌کارت - تک سیم‌کارته (نانو-سیم and/or eSIM) - نسخه جهانی
- دوسیم (همزمان یکی فعال (dual standby)) - نسخه چین

پلتفرم

سیستم‌عامل در زمان عرضه
iOS 15
تراشه Apple A15 Bionic (5 نانومتر)
پردازنده مرکزی 6 هسته‌ای (دو هسته‌ی 3.22 گیگاهرتز Avalanche و چهار هسته‌ی Blizzard)
پردازنده گرافیکی اپل GPU (چهار هسته‌ای)

حافظه

درگاه حافظه خیر
حافظه داخلی 128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 4 گیگابایت رم، 512 گیگابایت با 4 گیگابایت رم
نوع حافظه NVMe

دوربین

اصلی 12 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، 1.7 میکرومتر سایز پیکسل، لرزش‌گیر اپتیکال سنسورشیفت، f/1.6)
12 مگاپیکسل (لنز 13 میلی‌متری اولتراواید با پوشش 120 درجه، f/2.4)
قابلیت‌ها
فلاش دوگانه‌ی (LED (dual-tone، HDR (photo/panorama)
فیلم‌برداری
4K@24/30/60fps، 1080p@30/60/120/240fps، HDR، Dolby Vision HDR، ضبط صدای استریو
سلفی 12 مگاپیکسل (لنز 23 میلی‌متری واید، f/2.2)
SL 3D (حسگر بیومتریک تشخیص عمق)
فیلم‌برداری سلفی 4K@24/25/30/60fps، 1080p@30/60/120fps، لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی

صدا

اسپیکر بله، اسپیکر استریو
جک ۳.۵ میلی‌متری خیر

باتری

باتری باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 3240 میلی آمپر ساعت (12.41 وات ساعت)
شارژر - شارژ سریع 20 وات (فاقد شارژر درون جعبه)
- USB Power Delivery 2.0
- شارژ سریع بی سیم 7.5 وات Qi و 15 وات در صورت استفاده از MagSafe

قابلیت‌ها

حسگرها Face ID، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج

شبکه

فناوری
GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / 5G

اتصالات

شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e، دو بانده، هات‌اسپات
بلوتوث 5.0، A2DP، LE
GPS
بله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS، QZSS
رادیو خیر
USB
- لایتنینگ
- USB 2.0

متفرقه

رنگ‌ها سفید، مشکی، آبی، صورتی، قرمز
مدل‌ها
- A2633 (نسخه جهانی)
- A2482 (نسخه آمریکا)
- A2631 (نسخه کانادا و ژاپن)
- A2634 (نسخه چین و هنگ کنگ)
- A2635 (نسخه روسیه)
حدود قیمت در زمان عرضه حدود 800 دلار
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (448 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (234 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (194 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (186 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (135 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (61 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (46 نظر) شعرخوانی زیبا و دلنشین رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم...+ویدیو (40 نظر) خونه زندگی رحمان رحیم سریال پایتخت (مصطفی و مجتبی بلال حبشی) در واقعیت به سبک سلیقه 90 درصد ایرانی ها/ خونه نگو سمساری بگو😅 (34 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (33 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (31 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب اصفهانی در کشاندن مشتری به مغازه با تزئین فوق خلاقانه کله پاچه‌ها+عکس/ خوش ذوقی از در و دیوار میریزه😂 (28 نظر) خلاقیت بامزه یک پدر ایرانی روی کلید کولر حماسه ساز شد/ این یادداشت بانمک پربازدید شد+عکس (25 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (22 نظر) تقسیم وظایف در جلسه مهم به شیوه رهبر معظم انقلاب: من چای درست کردن را خوب بلدم و چای میدهم! (19 نظر)
دیگران می‌خوانند   
رونمایی از تیپ و استایل شیک و امروزی مجید یاسر؛ بهنام سریال نون خ/ تو خیابون اصلا قابل شناسایی نیست+عکس جشن تولد ساده و خلوت ماشاالله وروایی، عمو کاووس 74 ساله سریال نون خ در گوشه شیک خونه‌اش+عکس رونمایی از عجیب الخلقه‌ترین سگ های دنیا/ از موهای کراتینه شده تا پوست ماکارونی شکل+عکس رونمایی از شغل دوم و باکلاس ابوالفضل پورعرب، حشمت سریال شهرزاد+عکس تصاویری از چیدمان دکورهای خاص خانه بهرام رادان و مینا مختاری و آینه چشم نواز روی دیوار/ چای در کنار این دسته گل زیبا قطعا لذت بخشه! ایده تاثیرگذار یک راننده تاکسی برای بهتر کردن حال مسافرها/ چقدر خوش بحال مسافرهاشه! ماجرا عاشق شدن سوسن پرور روی پشت بام خانه/ رفته تیرچراغ برق رو بترکونه عاشق شده🤣 4 عارضه مخرب مصرف خودسرانه ویتامین دی / اگر تو هم خودسر ویتامین D مصرف میکنی این مطلب برای توست! این قلعه ایرانی در قزوین زمانی تحت نظر میمون اداره می‌شد+عکس ویدئو وحشتناکی از غارت گنجینه ارزشمند جیرفت در جنوب کرمان/ گنجینه ای که بدست قاچاقچیان از وطن ما خارج شد برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (ویدئو) روش‌های نوین محسن تنابنده، نقی سریال "پایتخت" برای انتخاب بازیگر / تو دستشویی رحمان و رحیم رو انتخاب کرد 😂 (عکس) صندلی خاص بهار افشاری، بیتای سریال "فاصله ها"، که برادرش واسش طراحی کرده/ بیشتر تخت پادشاهی مدرنه عکس خانواده 3 نفره حدیث میرامینی در کنار همسر و پسر بانمکش/ چه ژستی هم گرفتن😎 (عکس) خواهر ناز رحمان و رحیم سریال پایتخت / موهاش مثل داداشاش فرفریه! عکس تازه منتشر شده از نعیمه نظام دوست در کنار سه خواهر و مادرش/ هرسه خواهر کپی همند، فقط نعیمه شبیه هیچکدوم نیستا 7 عکس مشهور از لحظه دلخراش اعدام در طول تاریخ با شیوه های متفاوت/ میدانید علت اعدام این افراد چه بود؟ (ویدئو) لحظه اشکبار خداحافظی شهاب حسینی و هانده ارچل در سینمایی "مست عشق"/ سکانس فیلم (ویدئو) ایده غافلگیرکننده عروس و داماد جوان، جشن عروسی را به عزا تبدیل کرد😔/ اگه دلشو نداری، نبین! (عکس قدیمی) تغییر جنسیت اولین پسر ایرانی رسانه ای شد آخرین وضعیت 6 مرزبان ایرانی که توسط طالبان بازداشت شدند خلاقیت تحسین برانگیز یک خانم معلم دلسوز برای دانش آموز بیمارش/ دست مریزاد واقعا+عکس تست هوش / این خانواده چند فرزند دارد؟ تصاویر جالب و شکارشده از کنکور سال 1403/ از نوشته خلاقانه روی تخته تا مدل موی متفاوت شرکت کننده پسر به سبک پایتخت (ویدئو) ترکیب هندسه با بازی مافیا، واقعاً چه می‌کنه جواد خیابانی!/ بهرنگ علوی تمام تلاششو می‌کنه که از خنده منفجر نشه😂 (تصویر) دانستنی‌های عجیب اما واقعی (29) (ویدئو) تعجب بازپرس از نتیجۀ تست هوش متهم/ جواب تست هوش تو 53 شده یعنی از اورانگوتان که 61 بوده کمتر زدی!! (ویدئو) کشف اسکلتِ انسان‌های عظیم‌الجثه/ یکی بود یکی نبود!؟ قبل از انسان فقط دایناسور نبود... یک خبر خوش برای کنکوری هایی که در سیل گیر کردند (تصویر) اولین ماشین لباسشویی فضایی! (ویدئو) مستحکم‌ترین سازۀ ماکاورنی ساخته شده در پروژۀ دانشجویی (ویدئو) ایلان ماسک موقع مصاحبه استخدامی چه سوالاتی میپرسه؟! رونمایی از اولین چهره واقعی میرزا تقی خان فراهانی/ عکس منحصر به فرد امیرکبیر ایران رو ببینید! (ویدئو) حیوانات چه چیزی می‌بینند که انسان نمی‌بیند؟/ دنیا از نگاه حیوانات... اولین تصاویر از دانشجویان پزشکی دارالفنون در دوران قاجار/ تدریس عملی در خانه بیماران انجام می‌شد! آوازخوانی زیبا و دلنشین منوچهر هادی برای دخترش/ حواشی داغ امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403 روایت جالب کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ از ماجرای خواستگاری‌اش از دختر ترامپ+ویدیو حرکت جالب اما عجیب رونالدو در عربستان حرص تیم رقیب را درآورد/ ابرستاره فوتبال بودن یعنی همین!+عکس خوانندگی عاشقانه منوچهر هادی برای دختر خوشگلش در استودیوی موسیقی+ویدیو سکانس خنده دار بیرانوند: وقتی بیرانوند متوجه سوال خبرنگار نمیشه+فیلم/آخه مرد حسابی نمیگی از خنده میمیریم...😂
تیتر امروز   
این قلعه ایرانی در قزوین زمانی تحت نظر میمون اداره می‌شد+عکس 4 عارضه مخرب مصرف خودسرانه ویتامین دی / اگر تو هم خودسر ویتامین D مصرف میکنی این مطلب برای توست! برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس آخرین وضعیت 6 مرزبان ایرانی که توسط طالبان بازداشت شدند یک خبر خوش برای کنکوری هایی که در سیل گیر کردند اولین تصاویر از دانشجویان پزشکی دارالفنون در دوران قاجار/ تدریس عملی در خانه بیماران انجام می‌شد! آوازخوانی زیبا و دلنشین منوچهر هادی برای دخترش/ حواشی داغ امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403 کشف حیرت‌انگیز «فکّ انسان» در یک سنگ 1 میلیون ساله خلاقیت نشاط‌آور و تحسین برانگیز یک راننده تاکسی با ماشین پر از گل برای مسافران/ ذوق و شوق آقا رحمان پربازدید شد+عکس فال ابجد روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403 (تصاویر) حواشی بازدید وزیر علوم از برگزاری کنکور در دانشگاه الزهرا (س) رونمایی از لوگوی جدید دانشگاه تهران در جشن تولد نود سالگی فال انبیاء روزانه جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403
منتخب روز   
عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده رودررویی با یک تمساح آن‌ هم فقط با یک ماهیتابه +فیلم متقاضیان عمره بخوانند/ آخرین وضعیت و شرایط ثبت‌نام حج عمره 1403 اعلام شد طرح 100 میلیارد پوندی برادر اسامه بن لادن برای ساخت طولانی ترین پل معلق جهان+عکس