قیمت ساعت هوشمند موتورولا مدل موتو 360 نسل دوم سایز 46 میلیمتر - Motorola Moto 360 2nd Gen -46mm Smart Watch

  پنجشنبه، 13 آبان 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت ساعت هوشمند موتورولا مدل موتو 360 نسل دوم سایز 46 میلیمتر - Motorola Moto 360 2nd Gen -46mm Smart Watch
ما در این بخش به نقد و بررسی تخصصی ساعت هوشمند موتورولا مدل موتو 360 نسل دوم سایز 46 میلیمتر خواهیم پرداخت. در ادامه ما را در ساعدنیوز همراهی فرمائید.
قیمت: ناموجود
بروزرسانی: یکشنبه، 22 خرداد 1401

نقد و بررسی ساعت هوشمند موتورولا مدل موتو 360 نسل دوم سایز 46 میلیمتر

ساعت هوشمند موتورولا مدل موتو 360 از سری نسل دوم ساعت‌های هوشمند این شرکت است از تنوع قابل‌توجهی در رنگ و جنس بند و بدنه برخوردار است که موجب محبوبیت بیش‌از‌پیش این گجت جذاب و کاربردی می‌گردد. یکی از مدل‌هایی که می‌تواند برای اغلب آقایان جذاب به نظر برسد، ترکیب بند چرم و قهوه‌ای رنگ و بدنه نقره‌ای است که نشان از دقت طراحان حرفه‌ای این شرکت برای جلب توجه مخاطبینی دارد که به سختی می‌توانند گجت‌هایی با طراحی عجیب و نامتعارف را جایگزینی همیشگی برای ساعت کلاسیک خود بدانند. علاوه بر طراحی ظاهری، در طراحی نرم‌افزاری نیز توجه به سلایق و مخاطبین متفاوت را شاهد هستیم. ساعت‌های هوشمند موتو 360 ضمن بهره‌مندی از سیستم‌عامل اندروید ور (Android Wear) با دستگاه‌های هوشمند اندرویدی و همچنین دستگاه‌های iOS پشتیبانی می‌کند. این سیستم‌عامل اپلیکیشن‌های متنوع و متعددی را در اختیار کاربران فراهم می‌سازد تا به بهترین نحو از کاربردهای این گجت مدرن و زیبا لذت ببرند. صفحه نمایش 1.37 اینچی با تراکم پیکسلی 263 پیکسل بر اینچ، وضوح قابل‌توجهی داشته و بهره‌مندی از 4 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین 512 مگابایت حافظه RAM، فضا و عملکرد مطلوبی را برای کاربران به همراه دارد. باتری لیتیوم یونی با ظرفیت مناسب، بدنه استیل ضدخش و همچنین شیشه گوریلا گلس 3 از دیگر مشخصات این مدل است که نشان از کیفیت این مدل دارد و آن را به گزینه‌ای قابل‌تأمل برای استفاده روزمره و یا خرید به عنوان هدیه‌ای ارزشمند تبدیل می‌سازد.گفتنی است، در سپتامبر سال ۲۰۱۵ میلادی شرکت موتورولا دومین نسل ساعت‌های مچی هوشمند خود که نام Moto360 را برای آن برگزیده بود به بازار فرستاد. نسل پیشین این ساعت مچی به خاطر بهره بردن از صفحه‌ی دایره انقلابی در بازار ساعت‌های مچی هوشمند ایجاد کرد و با شبیه کردن ساعت‌های هوشمند به ساعت‌های مچی کلاسیک، بازار این گجت جوان را گرمای بیشتری بخشید. نسل دوم Moto360 در دو اندازه‌ی ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری ارائه شد که به گفته‌ی موتورلا دو سایز مناسب برای آقایان و خانم‌هاست و با طراحی و کیفیت بی‌نظیر توجه مخاطبین مختلف را به خود جلب ساخته است.

نقاط قوت

  • ظاهر کلاسیک و بسیار شیک
  • شارژدهی یک تا دو روزه
  • عملکرد سخت‌افزاری مطلوب

نقاط ضعف

  • وجود حاشیه در پایین نمایشگر
  • Andoid Wear برای نمایشگرهای دایره‌ای بهینه‌شده نیست.

    ساعت هوشمند موتورولا مدل موتو 360 نسل دوم سایز 46 میلیمتر

     

مشخصات فنی ساعت هوشمند موتورولا مدل موتو 360 نسل دوم سایز 46 میلیمتر

عرضه

معرفی
2015, سپتامبر
وضعیت موجود. عرضه شده در سپتامبر 2015

نمایشگر

نوع IPS LCD لمسی خازنی, 16 میلیون رنگ
سایز 1.56 اینچ (~66.7% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن
360 در 330 پیکسل (~233 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
چندلمسی بله
محافظ کورنینگ گوریلا گلس 3

بدنه

ابعاد 46 در 46 در 11.4 میلی‌متر
وزن 62 گرم
سیم کارت خیر

پلتفرم

سیستم‌عامل در زمان عرضه
اندروید ور, قابل ارتقا به نسخه‌ی 2.0
تراشه Qualcomm MSM8926 Snapdragon 400
پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتز Cortex-A7
پردازنده گرافیکی Adreno 305

حافظه

درگاه حافظه خیر
حافظه داخلی 4 گیگابایت, 512 مگابایت رم

دوربین

اصلی خیر

صدا

جک ۳.۵ میلی‌متری خیر
اسپیکر خیر
نوع هشدار MP3, WAV, ویبره, زنگ گوشی

باتری

باتری باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 400 میلی آمپر ساعت
استندبای تا 48 ساعت (استفاده‌‌ی ترکیبی)

قابلیت‌ها

حسگرها شتاب‌سنج, ژیروسکوپ, ضربان قلب‌سنج
پیام رسانی پیامک, ایمیل, IM

شبکه

فناوری فاقد ارتباطات سلولار

اتصالات

شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 b/g
بلوتوث 4.0, LE, aptX
GPS خیر
NFC خیر
رادیو خیر
USB خیر

متفرقه

رنگ‌ها مشکی, نقره‌ای, رز گلد
محدوده قیمت حدود 300 یورو

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
حضور بدون تشریفات پسر رهبر معظم انقلاب در جلسه اولیاء و مربیان مدرسه فرزندشان+عکس (216 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در تبدیل تَشت به قایق حماسه آفرید +ویدئو/رفتی جزایر هاوایی سوغاتی ما فراموش نشه🤣 (19 نظر) انتشار غزل زیبایی از رهبر معظم انقلاب با دستخط ایشان/ طفلم و بنهاده سر، بر سر دامان عشق+عکس (15 نظر) (عکس) امکانات فوق العاده برج روما رزیدنس، محل زندگی علی دایی / از آمفی تئاتر گرفته تا سونا و جکوزی و سالن بیلیارد! + تصاویری از داخل واحدها (10 نظر) تصاویری جالب و نوستالژیک از دوره دانشجویی مریم میرزاخانی در ایران/ مدال افتخار المپیاد بر گردن بانوی دانشمند (5 نظر) تعجب نگهبانان کره‌ای از زیرشلواری و زیرپیراهنی ناطق نوری! / آقا فرمودند: من فکر کردم اگر بیست روز شما این جا بمانید به کجا می‌رسید (5 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی در نوشتن مشق پسرش به طور برعکس برای رد گم کُنی و متوجه نشدن معلمش حماسه آفرید+ویدیو/ مامانا ایده بگیرین 😂 (4 نظر) رونمایی از ورژن دخترانه حامد آهنگی: خانمها آقایون اینم سحر دختر نازم!😂+فیلم (3 نظر) خلاقیت منحصربفرد کارگر بلوچی در اختراع تراکتور با قدرت حمل 200 کیلو آجر+ویدئو/ با پراید وانت معاوضه میشه😂 (1 نظر) آوازخوانی زیبا و بی‌نظیر علی طولابی برای ژاله صامتی/ با صدای بهشتیش ترکوند!+ویدیو (1 نظر) خلاقیت خنده دار اوستای بنا در ساختن خانه با ستونی که به زمین وصل نیست+ویدیو/ مغز نیست که از هر رگش یه هنر میریزه😂 (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) گشتی در شگفت انگیزترین و منحصر به فردترین روستای ایرانی/ سرزمین لی لی پوت ها کجاست؟+عکس (1 نظر) مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از خوانندگی پسر شاطر با آهنگ استاد شجریان/ ساغرم شکست ای ساقی+ویدیو (1 نظر) (ویدئو) اجرای بی نظیر محمد اصفهانی در برنامه آوای جادویی با آهنگ «امشب در سر شوری دارم» (1 نظر)
دیگران می‌خوانند   
فال روزانه امروز دوجمعه 28 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه جمعه 28 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز جمعه 28 اردیبهشت 1403 + فیلم واکنش خنده دار حامد آهنگی به حرف مهران مدیری: چیزی مصرف نمیکنم! والا شواهد چیز دیگه ای رو نشون میده😂+فیلم فاجعه در شهربازی؛ لحظه کشیدن مردم روی شاخه‌های درخت و زمین آسفالت!+ فیلم بهترین کار بعد از ریختن شیر روی فرش پاسخ شوکه کننده یک آدم‌خوار به سوال خبرنگار نگاهی به تسبیح،کلاه و لباس های شخصی باقی مانده از مولانا در موزه شهر قونیه ترکیه+عکس 3 روغن طبیعی که به تسریع رشد مو کمک می‌کند 8 اشتباه رایج در چیدمان منزل که باید از همین حالا اصلاح کنید گرد و خاک تماشایی مرد ایرانی با آهنگ جیپسی کینگ+ ویدئو/ روسفیدمون کردی مرد با این صدا لحظه دلهره‌آور از حضور یک جوان روی پل‌هوایی برای خودکشی در لاهیجان+ فیلم خاص ترین و شیک ترین مدل های دیزاین بالکن دنج و راحت تمرینات عاشقانه اکرم بانو با همسرش علیرضا بیرانوند در ویلای باصفا و لوکسشون+عکس سنگ کلیه: علل و راه‌های پیشگیری تهران قدیم/ این ساختمان یک روزهایی بلندترین بنای ساخته شده در تهران بود+ عکس فرار از کلافگی گرمای تابستان در هنگام خواب به سبکِ خنده دار و خلاقانه این جوان با پنکه زمینی و شیلنگ آب+ویدیو/ اینجوری که سرِ ماه روماتیسم میگیری و فاتحه😂 بذر ریحان و خواص شگفت انگیز آن برای پوست و مو نوشابه رو ترک کنید به جاش این نوشیدنی ها را بخورید تبریک تولد جالب و احساسی مهران غفوریان به همسر جوان و باکلاسش+عکس گیر افتادن مهدی ماهانی بازیگر مشهور سینما در سیل مشهد + فیلم بفرمایید کباب رایگان + عکس بیقراری های یک مادر برای پسرش کنار تشک کشتی+ ویدئو/ چه صحنه ای شده حتما پسرش میبره... شوهر پیدا کردن نعیمه نظام دوست در برنامه تلویزیونی/ وقتی سه تا ترشیده میخورن به تور هم😂+ویدئو شوخی عجیب محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی در قبرستان+عکس/ آخه قبرستون و این کارا؟ ویدئویی دیده نشده و بامزه از فوتبال بازی کردن ژاله صامتی در پشت صحنه سریال زیرخاکی+ فیلم کلیپ تماشایی شکار شدن سگ در حیاط خانه توسط پلنگ +ویدئو/ قدرت واقعی پلنگ... دعوای غش آور زنداداش نقی معمولی با خانواده شوهرش سر اهدا عضو بابا پنجعلی+ویدیو/ این ارزش صدبار دیدن رو داره😂 خیابون "هر جور راحتی برو" تو هند !! من موندم چطور هنوز زنده هستن ! +ویدئو اصول چیدمان درست آباژور در خانه و اتاق (فیلم) اولین مکالمه خنده دار جیگر با بچه مهمونی: عجب خریه😂/ صد بار هم ببینی کمه راه نجات یک مادر برای زنده نگه داشتن پسرش در سیل مرگبار حماسه ساز شد/ واقعا دست مریزاد+عکس (تصویر) ژست و ظاهر جدید «مه لقا باقری» همسر جواد عزتی در تئاتر جدیدش سکانس خنده دار از واکنش پسرعمه زا به بچه فامیل دور در برنامه مهمونی: چرا انقدر زِشتَ؟ کثافتَ😂 من با در بطری پلاستیکی گوشواره درست میکنم و همه رو میفروشم !+ویدئو رونمایی از لاکچری‌ترین میوه فروشی دنیا با بسته بندی لوکس و جذاب/ اینجا فقط یک تفاوت با جواهرفروشی دارد+عکس نگاهی به تصاویری واقعی از برادران دالتون، 4 برادر خلافکار کارتون لوک خوش شانس+عکس چرا ایرانی‌ها «بچه دار» نمی‌شوند؟
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوجمعه 28 اردیبهشت ماه 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز جمعه 28 اردیبهشت 1403 + فیلم
فال شمع روزانه امروز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403
پاسخ شوکه کننده یک آدم‌خوار به سوال خبرنگار
فال ابجد روزانه جمعه 28 اردیبهشت 1403
چرا ایرانی‌ها «بچه دار» نمی‌شوند؟
به بهانه انتصاب معاون جدید امور مجلس ریاست جمهوری / همه معاونان پارلمانی در یک نگاه
چهره رهبر انقلاب بعد از سه ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب+عکس /به تبسم به تکلم به دل آرایی تو...
عادت‌های عجیب رونالدو در زمین فوتبال
4 ترفند طلایی برای جلوگیری از ماسیدن کرم پودر +عکس/خانم ها با دقت بخوانید
جزئیات جدید پرونده مسمومیت پزشکان شیرازی با مشروبات الکلی / ساقی همان صاحب باغ است
ماجرای زن پتوپیچ در خیابان مطهری چه بود؟ +ویدئو /اعتراف به پاشیدن نسکافه به سمت ماموران تا اقدام به فرار...
3 تن هندوانه اهدایی به زندان اصفهان با جاسازی ماهرانه 3 کیلو شیشه مخدر
روایت‌هایی عجیب و دردناک از اعمال خشونت بر علیه کادر درمان ؛ از زخم چاقو و قمه تا انواع ناسزا + فیلم