قیمت ساعت هوشمند اپل سری 6 نسخه 44 میلی متری با بدنه آلومینیومی - iWatch Series 6 44mm Aluminum

  دوشنبه، 26 مهر 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت ساعت هوشمند اپل سری 6 نسخه 44 میلی متری با بدنه آلومینیومی - iWatch Series 6 44mm Aluminum
در این بخش از ساعدنیوز ما به معرفی مشخصات و نکات کلیدی ساعت هوشمند اپل سری 6 نسخه 44 میلی متری با بدنه آلومینیومی خواهیم پرداخت. پس با ما در ادامه مطلب همراه شوید.
قیمت: ناموجود
بروزرسانی: شنبه، 21 خرداد 1401

نقد و بررسی ساعت هوشمند اپل سری 6 نسخه 44 میلی متری با بدنه آلومینیومی

اپل ساعت‌های هوشمندش را در نهایت زیبایی خلق می‌کند. بیشترین و بهترین امکانات و قابلیت‌های ممکن را روی این گجت هوشمند کوچک پیاده می‌کند و هر سال بهتر و بهتر می‌شود. ساعت اپل واچ سری 6 بدنه آلومینیوم Apple Watch Series 6 44mm همانطور که از نام آن پیداست ششمین نسخه از سری ساعت‌های اپل است. Apple Watch 6 Aluminum 44mm علاوه بر ظاهر جذاب و درخشان و یونیکی که دارد امکانات زیادی را برای ورزش، فیتنس، سلامتی، برنامه‌ریزی، استفاده از اینترنت و ... در اختیار شما قرار می‌دهد.

با خرید iWatch 6 44mm آلومینیمی به دنیایی از قابلیت‌ها دسترسی دارید و می‌توانید اکثر کارهای روزمره‌تان را روی این ساعت هوشمند جلو ببرید. از انجام حرکات ورزشی و ورزش‌های سنگین گرفته تا سنجش ضربان قلب و ساعت خواب و پیاده‌روی و برنامه‌ریزی را به طور کامل روی این ساعت کوچک انجام می‌دهید. در ادامه با ویژگی‌های ساعت اپل واچ 6 آلومینیوم 44 میلیمتری آشنا می‌شوید.

طراحی و صفحه نمایش ساعت هوشمند اپل سری 6 نسخه 44 میلی متری با بدنه آلومینیومی

اگر ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 را در کنار سری چهارم این محصول قرار دهیم، تشخیص آن‌ها از یکدیگر کار سختی خواهد بود. البته این امر، لزوماً چیز بدی نیست زیرا طراحی و ساخت مچ‌بند های اپل همواره قابل تحسین بوده. این محصول در سایزهای 40 و 44 میلی‌متر با فرم صفحه‌ی مستطیلی شکل و صفحه نمایش همیشه روشن OLED ارائه شده است.

صفحه نمایش OLED در S6 ، یک درجه براق‌تر است و وقتی مچ دست شما پایین می‌آید ، 2.5٪ است. این بدان معناست که دیدن صفحه در زیر نور آفتاب راحت‌تر است. زاویه‌ی دید، در هر زمان از روز در فضای باز و بنابر تجربه‌ی منتقدان، همیشه خوب است. همچنین این ساعت هوشمند تا عمق 50 متر، ضد آب است و برای خالی‌کردن آب از ساعت خود در هنگام شنا کردن، کافیست آن‌را به یک سمت بچرخانید تا خالی شود.

Apple Watch Series 6  مدل آلومینیومی قرمز و آبی جدیدی را به شما ارائه می‌دهد و به علاوه رنگ‌های نقره‌ای و گرافیتی از جنس استیل ضد لک را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. بررسی بندهای سولوی جدید و Solo Loop  بافته شده در هنگام انجام آزمایش پرتاب (سنجش مقاومت ساعت) بسیار مهم بود. این بندها در هنگام سقوط به یک دستبند کششی تبدیل می‌شوند.

ساعت هوشمند اپل سری 6 نسخه 44 میلی متری با بدنه آلومینیومی

 

سخت‌افزار و عملکرد ساعت هوشمند اپل سری 6 نسخه 44 میلی متری با بدنه آلومینیومی

تراشه‌ی پردازنده‌ی مرکزی ساعت هوشمند اپل‌واچ سری 6 بر اساس A13 Bionic در آیفون 11 ساخته شده و 20٪ سریع‌تر از نسل قبلی است. برنامه‌ها با سرعت بیشتری راه‌اندازی می‌شوند و با توجه به اینکه ساعت همیشه در مچ دست شماست، توانایی آن‌ها برای شارژ 0 تا 100٪ در 1.5 ساعت یک شاهکار بزرگ است. به نظر می‌رسد عمر باتری 18 ساعته یک تخمین محافظه‌کارانه است و شارژ سریع صبحگاهی، کاری است که می‌توانیم به راحتی در برنامه‌ی صبحگاهی خود جای دهیم.

فناوری مکان‌یابی (GPS) این ساعت بسیار سریع است و از طریق Google Maps تغذیه می‌کند که برای دوچرخه‌سواری بسیار درخشان است. اما اگر اپل واچ بتواند به طور خودکار زمان شروع ورزش را تشخیص دهد، شگفت‌انگیز خواهد بود.

سیستم عامل اپل واچ سری 6 (WatchOs 7) از VO2 Max پیروی می‌کند اما باز هم جزئیاتی را که می‌توانید از یک برنامه‌ی ردیاب تناسب اندام قوی‌تر مانند Garmin  دریافت کنید، ارائه نمی‌دهد. البته این قابلیت، آپشن هوشمندانه‌ای است که همیشه باعث شده است اپل واچ به چنین جذابیتی برسد. مخصوصاً برای کاربران آیفون.

ویژگی دیگری که به سری 6 اپل واچ اضافه شده است، ارتفاع سنج هوشمند است که برای کوهنوردانی که نیاز به چک کردن خود در همان لحظه هستند، بسیار مساعد است.

ساعت هوشمند اپل سری 6 نسخه 44 میلی متری با بدنه آلومینیومی

 

ویژگی‌ها و دیگر قابلیت‌های ساعت هوشمند اپل سری 6 نسخه 44 میلی متری با بدنه آلومینیومی

اپل واچ 6 مانند مدل قبلی خود از Apple Pay پشتیبانی می‌کند و از تمام ویژگی‌های مربوط به سلامتی از جمله نظارت بر نوار قلب برخوردار است. یک سنسور ضربان قلب جدید نیز در این ساعت هوشمند وجود دارد.

هنگام خواندن ضربان قلب، دو چراغ سبز را در پشت ساعت مشاهده خواهید کرد. هرچند قابلیت SpO2  از نظر پزشکی تأیید نشده است و برای جایگزینی پزشک نیست؛ اما می‌تواند شاخص خوبی برای تشخیص هرگونه مشکلات تنفسی باشد. برای استفاده از این قابلیت، “اکسیژن خون” را روی ساعت انتخاب کنید. یک شمارش معکوس 15 ثانیه‌ای آغاز می شود و یک انیمیشن جالب از خطوط آبی و قرمز wispy روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود تا اینکه تست تمام شود. اندازه گیری‌ها گاهی اوقات ناموفق خواهند بود. اگر ساعت در برابر مچ دست شما قرار نگیرد یا در زاویه‌‌ی درستی نباشد، سنسورها نمی‌توانند دقت تست را تضمین کنند.

نتایج حاصل از قرائت SpO2 در برنامه Health Apple در بخش “تنفسی” – جایی که میانگین‌های روزانه از زمان خواب ثبت شده و محدوده‌ای که سطح اکسیژن خون شما در نوسان است – جمع می‌شوند.

تست نوار قلب نیز قابلیتی است که به قدرت پزشکی ساعت شما اضافه می‌کند. برای انجام آزمایش، انگشت خود را روی تاج نگه دارید و نبض الکتریکی قلب خود را اندازه بگیرید تا به دنبال علائم فیبریلاسیون دهلیزی باشید. این قابلیت برای ساعت اپل چیز جدیدی نیست، اما ویژگی دیگری است که اپل واچ سری 6 را به عنوان یک همراه سلامتی به نمایش می‌گذارد.

ساعت هوشمند اپل سری 6 نسخه 44 میلی متری با بدنه آلومینیومی

 

جمع‌بندی

اپل واچ سری 6 بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار برای یک آیفون است. این ساعت، یکپارچه‌سازی بهتری با آیفون دارد و سریع، روان و پاسخگو است؛ به گونه‌ای که رقبا به سادگی نمی‌توانند این مقدار ریسپانس را داشته باشند. پوشیدن آن بسیار راحت است و نرم افزار و به روزرسانی‌های قابل توجهی را دریافت می‌کند. ردیابی فعالیت تناسب اندام اپل بسیار خوب است. بطوریکه می‌توان از آن، به عنوان یک ساعت اختصاصی مخصوص دویدن و دیگر فعالیت‌های ورزشی نام برد.

سنسور جدید اکسیژن خون در سری 6 اپل واچ نظر منتقدین را به خود جلب نکرده است. این قابلیت، فقط داده‌های مفیدی را به شکل فعلی تولید نمی‌کند مگر اینکه بخواهید برای آموزش، به ارتفاعات بروید – که در آن زمان هم شما احتمالاً Garmin را به مچ دست خود می‌بندید. صفحه نمایش همیشه روشن در صورت عدم استفاده فعال از آن، به طور محسوسی نیز روشن‌تر است و عمر باتری به طور مطمئنی شما را به مدت یک روز و نیم، همراهی می‌کند. اپل واچ سری 6 همچنین 20 تا 50 پوند ارزان‌تر از سری 5 در زمان عرضه است.

نقاط مثبت

  • صفحه نمایش همیشه روشن
  • نوار قلب
  • ردیابی سلامتی عالی
  • ردیابی فعالیت عالی
  • مقاومت در برابر آب 50 متر
  • اپل پی (Apple Pay)

نقاط ضعف

  • گران قیمت
  • فقط با iPhone کار می کند.
  • ردیابی خواب عالی نیست.
  • داده های اکسیژن خون مفید نیستند.

مشخصات فنی ساعت هوشمند اپل سری 6 نسخه 44 میلی متری با بدنه آلومینیومی

عرضه

معرفی
15 سپتامبر 2020
وضعیت موجود، عرضه شده در 18 سپتامبر 2020

نمایشگر

نوع
- نمایشگر Retina
- همیشه روشن (Always On)
سایز 1.78 اینچ (~60.0% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن
448 در 368 پیکسل (~326 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

بدنه

ابعاد 10.4 × 38 × 44 میلی‌متر
وزن 36.5 گرم
سیم کارت
eSIM - فقط نسخه GPS + Cellular

پلتفرم

سیستم‌عامل در زمان عرضه
WatchOS 7
تراشه - اپل S6 مبتنی بر پردازنده A13 Bionic به کار رفته در آیفون 11
- تراشه W3
- تراشه U1
پردازنده مرکزی 2 هسته‌ای و 64 بیت
پردازنده گرافیکی  

حافظه

درگاه حافظه  
حافظه داخلی
32 گیگابایت

دوربین

اصلی  

صدا

جک ۳.۵ میلی‌متری  
اسپیکر بله، بلندگو با 50 درصد صدای بلندتر نسبت به نسل قبل
نوع هشدار  

باتری

باتری عمر باتری 18 ساعت
استندبای  

قابلیت‌ها

حسگرها
حسگر افتادن، سنجش اکسیژن خون، حسگر ضربان قلب الکتریکی و حسگر اپتیکال ضربان قلب نسل دوم، قطب‌نما، ارتفاع‌سنج
پیام رسانی  

شبکه

فناوری LTE و UTMS (فقط نسخه GPS + Cellular)

اتصالات

شبکه بی‌سیم
WiFi
بلوتوث
بله، نسخه 5.0
GPS بله

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (327 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (73 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (52 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (44 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (38 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (35 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (34 نظر) شکسته شدن قبح شرب خمر و لمس نامحرم در نبود نظارت کافی و پاسخ ساترا (24 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: گاهی وقتا حرفمون خوبه اما بد تحویل میدیم مثل شربتی که بکنیم تو آفتابه +ویدئو😂👌 (24 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (21 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (18 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (14 نظر) (ویدئو) یادی بکنیم از شوخ بمب خنده ی علی انصاریان با حامد آهنگی 🤣/ بالاخره یکی ام سربه سر حامد گذاشت (12 نظر) نگاهی به گچبری های مدرن و اروپایی خانه علیرضا بیرانوند در تازه ترین عکس هایی که پسرش منتشر کرده+عکس/ سلیقه اکرم بانو توی انتخاب دکوری و چیدمان حرف نداره😍 (11 نظر) میز شام رنگی و خوشمزه فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش برای عروس و پسرش +عکس/ انصافا خوشمزگی از دست پختش داره میباره... (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
اولین جزئیات از شرایط جسمانی آیت الله مکارم شیرازی، مرجع تقلید عالیقدر بعد از انتقال به بیمارستان
رهبر معظم انقلاب چندبار به سفر حج مشرف شده‌اند؟+عکس ایشان در لباس احرام
سوابق علمی 6 کاندیدای چهاردهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری
فراخوان دانشگاه تهران برای جذب سرباز امریه در شهریور ماه
آچمز شدن دوباره منافقین با دو ضربه مهلکی که خوردند / بدبخت ترین گروه تروریستی دنیا!
زنده بیرون درآوردن نوزادان دوقلوی یاسوجی از سردخانه!
تبلیغات نامزدها در صداوسیما با اولین مناظره/ دوشنبه 28 خرداد
سیدحسن خمینی: هر کس دلش برای مملکت می‌سوزد، نسبت‌ به حضور در انتخابات مسئول است
دخترِ جوان تهرانی در حالت مستی تصادف کرد و مرد!
قربانیان تجاوز راز خود را به خواستگارشان بگویند؟
خرید و فروش میلیونی همستر کامبت و معاوضه با خودرو!
سرانجام مجلل‌ترین عروسی قرن در ایران به کجا کشید؟ ترس عروس از سوار شدن بر «فیل» تا...
از ماجرای طلاق نیوشا ضیغمی تا اولین کنسرت عرفان طهماسبی در حواشی داغ امروز دوشنبه 28 خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 28 خرداد ماه 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 28 خرداد 1403