قیمت تلویزیون سامسونگ کریستال 4K مدل TU8000 سایز 65 اینچ - Samsung TU8000 65 Inch Crystal UHD 4K Smart TV 2020

  دوشنبه، 29 شهریور 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت تلویزیون سامسونگ کریستال 4K مدل TU8000 سایز 65 اینچ - Samsung TU8000 65 Inch Crystal UHD 4K Smart TV 2020
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل TU8000 سایز 65 اینچ دارای قابلیت Crystal Display برای بهینه سازی رنگ ها می باشد که با نمایش طیف وسیعی از رنگها، تصاویری طبیعی تر و واقعی تر را به نمایش می گذارد. با ساعدنیوز همراه باشید تا به بررسی دقیق تر این تلویزیون بپردازیم.
قیمت: 25,600,000 تومان
بروزرسانی: چهارشنبه، 18 خرداد 1401

نقد و بررسی تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل TU8000 سایز 65 اینچ

تلویزیون سامسونگ TU8000 در سایزهای مختلف به بازار عرضه شده است. این محصول از کیفیت صوتی و تصویری عالی برخوردار است و دستیارهای صوتی مختلفی مانند بیکسبی پشتیبانی می کند. وجود این قابلیت باعث شده است که شما به راحتی بتوانید با تلویزیون تعامل صوتی برقرار کنید. تلویزیون سامسونگ ۶۵TU8000 دارای دستیار گوگل نیز می‌باشد. این محصول بسیار شیک و خاص طراحی شده است و در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده است. باید گفت این محصول تلویزیون هوشمند می باشد و دارای جدیدترین و پیشرفته ترین امکانات است. این تلویزیون صفحه نمایش ۶۵ اینچ دارد و از کیفیت تصویر فورکا بهره برده است. این محصول زاویه دید گسترده ای دارد و می تواند تصاویر را با جزئیات بالا برای شما ارائه دهد. یکی از ویژگی‌های این تلویزیون این است که دارای فناوری Contrast Enhancer می باشد. وجود این فناوری باعث شده است که کنترل تلویزیون تقویت شود. تلویزیون سامسونگ TU8000 سیستم صوتی دو کاناله دارد و می تواند ۲۰ وات صدا را به گوش شما برسانند. صدای پخش شده از این محصول کاملاً رسا و واضح می باشد و سراسر محیط را در بر می‌گیرد.

تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل TU8000 سایز 65 اینچ

 

کیفیت تصویر تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل TU8000 سایز 65 اینچ

تلویزیون سامسونگ مدل TU8000 مجهز به موتور پردازشگر Crystal Processor 4K می‌باشد. سامسونگ این تلویزیون را در بخش تصویری بدون هیچ کم و کاست و عیب و نقصی برای کاربران ارائه داده است. این محصول دارای تراشه قدرتمندی می باشد و وجود این تراشه باعث شده است که در هر شرایطی تصاویر با کیفیت بالا ارائه شود. تصاویر پخش شده بر روی صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ مدل ۶۵TU8000 بسیار با کیفیت بالا و قدرتمند شگفت انگیز هستند این محصول در سال ۲۰۲۰ به بازار ارزه شده است و دارای تراش های بسیار متفاوت و قدرتمند می باشد که با وجود این موتور پردازشگر این تلویزیون قادر است تمامی کیفیت ها را به بهترین شکل ممکن برای شما ارائه دهد. این پردازشگر قدرتمند تمامی تصاویر را با قدرت تجزیه و تحلیل کرده و کیفیت آنها را افزایش می‌دهد. این محصول با داشتن این موتور پردازشگر قدرتمند قادر است بدون وقفه کار کرده و صحنه‌ها را بدون عیب و نقص و حتی کوچکترین نویزی بر روی صفحه نمایش ۶۵ اینچ تلویزیون نمایش دهد. این تلویزیون مجهز به کیفیت تصویر فورکا می باشد و از کنتراست بالایی نیز برخوردار است همچنین دارای فناوری اچ دی آر نیز می باشد.

طراحی تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل TU8000 سایز 65 اینچ

تلویزیون سامسونگ مدل ۶۵TU8000 بدنه بسیار باریکی دارد. این تلویزیون از ضخامت بسیار کمی برخوردار است. شما به راحتی می توانید از کناره های تلویزیون ضخامت کم این محصول را مشاهده کنید. پایه های این محصول به صورت دو شاخه ای و بسیار زیبا طراحی شده اند. این پایه ها بسیار زیبا و شیک هستند و به راحتی وزن تلویزیون را تحمل می‌کنند. اگر شما بخواهید می توانید پایه‌های این محصول را از تلویزیون جدا کرده و آن را از با استفاده از براکت به دیوار متصل کنید. با نصب تلویزیون به دیوار سینمای خانگی خودتان را خواهید داشت و ظاهری جذاب و لوکس به خانه خودتان می‌بخشید. سامسونگ تلویزیون سامسونگ TU8000 را بسیار مستحکم ساخته شده است. این برند خوشنام این تلویزیون را از بهترین مواد تولید نموده است. این تلویزیون در برابر ضربات ناخودآگاه مقاوم می باشد به طور کلی این محصول تلویزیون  شیک و زیبا است.

تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل TU8000 سایز 65 اینچ

 

قابلیت Ambient در تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل TU8000 سایز 65 اینچ

قابلیت Ambient Mode قابلیتی جدید است که سامسونگ به محصولات خود افزوده است. به عبارتی قابلیت Ambient Mode، نسل جدید تلویزیون های سامسونگ است که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، این قابلیت باعث می شود که  امکانات جذابی برای کاربران ایجاد شود. این قابلیت به دستگاه این امکان را می دهد که پس از خاموش شدن با رنگ دیوار پس زمینه خود یک دست شود. در واقع تصویر پس زمینه تلویزیون با رنگ و طرح دیوار پشت تلویزیون  تطبیق می یابد. تصور کنید تلویزیونتان را به دیوار وصل کرده اید و با وجود این قابلیت خانه ی شما چقدر منحصر به فرد خواهد شد. در واقع تلویزیون های جدید سامسونگ حاشیه های نازکی دارند که باعث می شود براحتی با دیوار پشت سرش یکپارچه شود. و به گونه ای نامرئی دیده شود. با این قابلیت پنل تلویزیون مانند شیشه ای شفاف به نظر می رسد. قابلیت Ambient Mode محتواهای مفیدی را مانند  اخبار، گزارشات ترافیک، وضعیت آب و هوا و… به کمک دستیار هوشمند بیکسبی به نمایش می گذارد. .قابلیت Ambient Mode در تلویزیون های QLED جدید و برخی از led های جدید سامسونگ وجود دارند. قابلیت Ambient Mode در بیشتر تلویزیون های QLED سامسونگ وجود دارد به گونه ای که می توان آن ها را تلویزیون های نامرئی سامسونگ نامید.

سیستم صوتی تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل TU8000 سایز 65 اینچ

تلویزیون سامسونگ مدل TU8000 سیستم صوتی دو کاناله دارد. این تلویزیون مجهز به کیفیت تصویر فورکا است و در کنار این قابلیت از فناوری Multiroom Link  نیز پشتیبانی می‌کند. وجود فناوری Multiroom Link در این تلویزیون باعث شده است که صدا به صورت واضح در سراسر محیط پخش شود و شما در خانه خودتان سیستم صوتی کاملاً یکپارچه داشته باشید. سامسونگ این تلویزیون را به دستیارهای صوتی مختلفی مجهز نموده است. این تلویزیون با دست با داشتن این دستیارهای صوتی قادر است از فرمان‌های صوتی بلافاصله بعد از شنیدن تشخیص داده و آنها را اجرا کند. این محصول مجهز به فناوری بیکسبی می باشد. وجود این قابلیت باعث شده است که شما بتوانید با تلویزیون تعامل صوتی داشته باشید و آن را از راه دور کنترل کنید. شما می توانید محتوای داخل تلویزیون تان را به راحتی و با سرعت بالا بالا در اختیار داشته باشید. یکی دیگر از ویژگی های این تلویزیون قابلیت Google Assistant می باشد. وجود این قابلیت باعث شده است که شما تمامی وسایل هوشمند خانه تان را با این قابلیت کنترل کنید همچنین این محصول از دستیارهای مانند آمازون الکسا نیز پشتیبانی می کند.

تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل TU8000 سایز 65 اینچ

 

امکانات و قابلیت های تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل TU8000 سایز 65 اینچ

تلویزیون سامسونگ مدل TU8000 یکی از محصولات بالارده سامسونگ می باشد. این تلویزیون مجهز به قابلیت بلوتوث است و این محصول باعث شده است که شما بتوانید محدوده ارتباطی وسیعی را در اختیار داشته باشید. این تلویزیون دارای راهنمای جهانی EPG  می باشد که با وجود این قابلیت از زمان دقیق برنامه‌ها آگاه می شوید. همچنین تلویزیون سامسونگ ۶۵TU8000 دارای قابلیت CONNECT SHARE می باشد که با این قابلیت‌ها به مرکز بازی ها و سرگرمی ها دسترسی دارید و می توانید لحظات شاد و مفرحی را برای خود و خانواده تان ایجاد کنید. این تلویزیون در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده است و دارای ریموت کنترل هوشمند می باشد. سیستم عامل به کار رفته در این تلویزیون تایزن است. این محصول دارای دستیار گوگل می باشد و از دستیار صوتی بیکسبی نیز پشتیبانی می‌کند. پردازنده به کار رفته در این تلویزیون پردازنده چهار هسته‌ای است و برنامه ها به صورت روان بر روی صفحه نمایش ۶۵ اینچ تلویزیون اجرا میشوند. شما با خرید تلویزیون سامسونگ TU8000 به راحتی به اینترنت دسترسی دارید و می توانید با استفاده از وای فای یا پرتلند به اینترنت متصل شوید و به محتواهای مختلف دسترسی داشته باشید. تلویزیون ۶۵ اینچ ۴K سامسونگ  TU8000 4K Tv دارای کیفیت تصویر:۴K UHD، نوع پنل:LED، سیستم عامل:اسمارت هاب، هوش مصنوعی، وای-فای، بلوتوث، HDMI، USB، گوگل اسیستنت، آمازون الکسا، دستیار صوتی بیکسبی، پایه دو تکه، امکان اتصال گوشی اندروید و IOS به تلویزیون و … است. 

مشخصات فنی تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل TU8000 سایز 65 اینچ

سال ساخت

سال ساخت 2020

صفحه نمایش

اندازه صفحه‌نمایش 64.5 اینچ
نوع پنل VA LCD
نوع صفحه تخت
دسته‌بندی رزولوشن
4K-UHD
رزولوشن پنل 2160 × 3840 پیکسل
نوردهی پس‌زمینه Edge LED
نسبت تصویر
16:9
HDR
- HDR
- HLG
- HDR10+
نرخ بازسازی تصویر 50 تا 60 هرتز
زاویه دید  
پخش سه‌بعدی خیر
پشتیبانی از فضای رنگی‌ گسترده خیر
ارتقای رزولوشن تصویر بله
سایر ویژگی‌های مرتبط با تصویر - ارتقا دهنده رنگ PurColor
- موتور Crystal Processor 4K
- قابلیت UHD Dimming برای بهبود روشنایی و عمق بیشتر رنگ مشکی
- قابلیت Clean View برای حذف نویز از تصاویر دریافتی
- حالت فیلم
- مگاکنتراست
- بهبود وضوح تصویر با نرخ حرکتی 120 هرتز (Motion Rate)

صدا

سیستم اسپیکر
2 کاناله
تعداد بلندگو 2 بلندگوی 10 وات
توان کلی سیستم صوتی
20 وات
جهت خروجی صدا
رو به پایین
استاندارد‌های صوتی پشتیبان‌شده‌ Dolby Digital Plus
قابلیت‌های صوتی
- قابلیت Multiroom Link برای کنترل و به‌اشتراک گذاری یک منبع موسیقی در چندین دستگاه صوتی
- قابلیت افزایش کیفیت صدای گفتگوها
- قابلیت اتصال هدست بلوتوثی
- قابلیت صدای تطبیقی

نرم افزار

رابط کاربری هوشمند بله
نوع رابط هوشمند تایزن
مرورگر وب بله
سایر قابلیت‌ها
- پشتیبانی از دستیار صوتی اختصاصی سامسونگ (Bixby)
- پشتیبانی از Google Assistant
- پشتیبانی از Amazon Alexa
- قابلیت Ambient mode برای یکپارچه‌سازی پس زمینه با فضای پشت تلویزیون
- پشتیبانی از موس و کیبورد سیمی
- قابلیت WiFi Direct برای اتصال بی‌سیم بدون واسط دو دستگاه

درگاه‌های ارتباطی

تعداد درگاه USB 2
تعداد درگاه HDMI 3
نوع درگاه HDMI  
پشتیبانی از ARC بله
پشتیبانی از HDMI CEC بله
رابط کامپوزیت (AV) بله
رابط کامپوننت خیر
وای‌فای 802.11ac
بلوتوث نسخه 4.2
درگاه شبکه بله
ورودی آنتن بله
خروجی صدای دیجیتال اپتیکال بله
خروجی صدای دیجیتال کواکسیال خیر
خروجی صدای دیجیتال S/PDIF خیر
درگاه کارت حافظه خیر
خروجی هدفون خیر

سخت‌افزار و سایر امکانات

گیرنده دیجیتال ATSC/ClearQAM
گیرنده آنالوگ بله
حسگر نور محیط خیر
دوربین خیر
تشخیص دستورات حرکتی خیر
DLNA بله
قابلیت کست و اشتراک بی‌سیم محتوا بله

مشخصات فیزیکی

رنگ
مشکی
ابعاد بدون پایه  
ابعاد با پایه 28.2 × 90.6 × 144.9 سانتی‌متر
وزن بدون پایه  
وزن با پایه 20.9 کیلوگرم
اتصال به دیوار استاندارد VESA از نوع 300 × 400 میلی‌متر
نوع پایه دو پایه کناری با طراحی دوشاخه
منبع تغذیه  
مصرف برق در حالت آماده به کار 0.5 وات
اقلام همراه
- ریموت کنترل
- کابل برق
- دفترچه راهنما

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
الهام چرخنده: به خاطر تبریک به رهبر معظم انقلاب به من حمله کردند و با چوب منو زدند؛ اینجا که ایستاده‌ام هنوز کمرم درد میکنه (503 نظر) دختر مرحوم هاشمی‌رفسنجانی: صبحانه بابا پنیر و عسل با نان سنگک و گاهی مغز گردو و مغز پسته و شیر بود؛ کاهوی تازه با رب انار رو هم میان وعده می خوردند (222 نظر) گشتی در خانه دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی؛ از دکوری‌ها و عتیقه جات گرانقیمت تا چیدمان منزل به سبک ترکیب مدرن و سنتی+ویدیو/ مشهود بودن سلیقه شرقی در انتخاب لوازم منزل (148 نظر) نگاهی به خانه ابدی گُلباران شده فردوس کاویانی هنرمند زرتشتی پَر پَر شده / روحش شاد و یادش گرامی (137 نظر) شیلا خداداد: دختر من عاشق آقای گلزار شده بود وقتی 5 ماهش بود، ماتش برده بود و بچه ماهم آدم خوشگل رو میشناسه+فیلم😅 (137 نظر) علی دایی: من تو زندگیم یک بار ازدواج کردم این که میگن دو بار به هیچ عنوان درست نیست 2 تا دختر دارم نورا به من پدر میگه دنیز هم بابا میگه (130 نظر) چیدمان شیک مبلمان خوش رنگِ خانه حسن روحانی با تم کرم و قهوه ای+عکس/پرده و موکت ست با محیط پذیرایی، میز تیوی، فرش ایرانی (124 نظر) خلاقیت باورنکردنی هموطن یزدی در ساخت استخر در گوشه پذیرایی خانه‌اش حماسه‌ آفرید+ویدیو/ هنر نزد ایرانیان است و بس (91 نظر) پاسخ معنادار و جالب پزشکیان به حضور در نماز جمعه امروز به امامت رهبر معظم انقلاب/ صف اول نشد صف آخر می نشینیم+ویدیو (91 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مادر باهوش برای حمل 6 قلوهایش با کالسکه سفارشی در خیابان حماسه ساز شد+عکس/ مغز نگو معدن طلا بگو (86 نظر) مازیار لرستانی: وقتی3 سالم بود به من می‌گفتند دامن بپوش و منم می‌گفتم من پسرم و اسمم یا مازیاره یا کامبیز+ویدیو (83 نظر) چیدمان شیک مبلمان لاکچری و خوش رنگ خانه مدرن علی دایی/ آینه کنسول سلطنتی،آباژور، میز پیانو، گل و گیاه آپارتمانی خاص و گلدان عتیقه همسر باسلیقه شهریار ایران 👌 (77 نظر) گیتی قاسمی: بعد از جدا شدن از همسرم بی خانمان بودم و در فرودگاه می خوابیدم +ویدئو (70 نظر) نگاهی به واکنش هنرمندان و بازیگران به حملات دیشب ایران به اسرائیل؛ از نفیسه روشن و مهران غفوریان تا ژیلا صادقی و فرزاد حسنی+عکس (58 نظر) خلاقیت خنده دار یک پیرمرد در نگه داشتن جای پارک برای رفیقش+عکس /بنازم به این ذهن خلاقِ مریض🤣 (54 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
ظرف مناسب برای نگهداری غذا در فریزر
روش های نگهداری و تازه ماندن لیمو ترش
روش های بسیار مفید برای روشن تر شدن پوست
فال روزانه امروز دوشنبه 16 مهرماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 16 مهر 1403
محمود احمدی‌نژاد: صهیونیست‌ها از من ضربه خوردند، بهترین راه این است که بگویند این از خودمان است و جز این برای خنثی کردنش راهی ندارد
فال ابجد روزانه دوشنبه 16 مهر 1403
دختر حاج قاسم سلیمانی: جمعه‌ها صبحانه با پدرم بود؛ ناهار هم درست می‌کرد اما زردچوبه‌ و دارچینش زیاد می‌شد
لیست پادشاهان هخامنشی از قدیم به جدید
افتتاح و بهره برداری از پروژه های بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی شوشتر
پیام شهردار کهن شهر شوشتر به مناسبت هفته نیروی انتظامی
عیادت شهردار کهن شهر شوشتر از همکار بستری شده در بیمارستان
مدال برنز رقابتهای کاراته آزاد عمان بر گردن کاراته کار تبریزی
شلیک با موشک بالستیک به رادار 100 میلیون دلاری
خانه‌داری یک کدبانو؛ طرز تهیه ترشی بندری در منزل به سبک بازاری+3 نکته مهم
منتخب روز   
روش های نگهداری و تازه ماندن لیمو ترش دقایقی پیش؛ لبخند رضایت و حال خوش رهبر معظم انقلاب هنگام اعطا نشان فتح به سردار حاجی زاده پس از درخشش در موشک باران اسرائیل+عکس گفتگوی جذاب مسعود پزشکیان با خلبانان جت اسکورت در آسمان: انتظار نداشتیم شما ها به زحمت بیافتید؛ باعث زینت و افتخارید +ویدیو این فیلم از رهبر معظم انقلاب حسابی صهیونیست‌ها را عصبانی کرد؛ آرامش رهبری پس از پایان نماز و تبرک ایشان به تربت امام حسین(ع)+ویدیو سید حسن نصرالله: در ایران بازداشت شدم، آن هم بعد از پیروزی انقلاب و در جمهوری اسلامی! 7 تا از زیباترین جاده های ایران در فصل پاییز حضور پُر رنگ پسران ارشد رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در نماز جمعه تاریخی دیروز؛ سیدمصطفی خامنه‌ای و یوسف پزشکیان+عکس دست مریزاد اندیشمند جهان عرب به رهبر معظم انقلاب پس از حمله موشکی به اسرائیل؛ احسنت ای خراسانی+عکس مسعود پزشکیان در هواپیما: اگر قراره بمیرم با شهادت بمیرم بهتر است +ویدیو/ گر مرد رهی میان خون باید رفت، از پای فتاده سرنگون باید رفت به مناسبت تولد 52 سالگی لیلا حاتمی یادی کنیم از اولین روز به دنیا آمدن خانم بازیگر در بیمارستان +عکس /خوشحالی زری خوشکام و علی حاتمی در آن روزها 9 روش شگفت انگیز که نمک می تواند پوست شما را بازسازی کند / نمک و آب نمک برای صورت زینب نصرالله: به همه آزادگان عالم میگویم پدرم فرمانده نصرالله در سلامت کامل است و اسرائیل خودش را با دست خودش به آتش سوزان جهنم وارد کرد+عکس