قیمت تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل TU7000 - Samsung TV Crystal 4K Smart 50 Inch TU7000

  یکشنبه، 11 مهر 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل TU7000 - Samsung TV Crystal 4K Smart 50 Inch TU7000
تلویزیون 50 اینچ‌ سامسونگ TU7000 جز با کیفیت ترین و جدیدترین محصولات شرکت سامسونگ می باشد که با موتور پردازش قوی Crystal Processor 4K، پردازنده 4 هسته ای و میلیون ها پیکسل سازنده صفحه نمایش آن، بهترین کیفیت ها را خلق کرده و عملکردهای قابل توجهی را به کاربران خود عرضه می کند. می توانید در ادامه مطلب در ساعدنیوز آشنایی بیشتری با این محصول پیدا کنید.
قیمت: 13,500,000 تومان
بروزرسانی: چهارشنبه، 18 خرداد 1401

نقد و بررسی تلویزیون 50 اینچ‌ سامسونگ مدل TU7000

تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل TU7000 از تلویزیون‌های جدید شرکت سامسونگ که در سال ۲۰۲۰ معرفی و عرضه شده است. تلویزیون سری ۷ سامسونگ به صفحه نمایش کریستالی مجهز شده است. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر ۴K UHD است و رزولوشن صفحه نمایش ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل است. این میزان پیکسل نشان از کیفیت بالای تصاویر نشان داده شده توسط تلویزیون ۵۰TU7000 است. شرکت سامسونگ در کنار کیفیت تصویر فورکی، برای افزایش بیشتر کیفیت تصویر از تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های جدیدی بهره برده است.

فناوری HDR یکی از مهم‌ترین این تکنولوژی‌هاست که در تلویزیون سامسونگ TU7000 از فرمت‌های HDR10+ و HLG پشتیبانی می‌کند. سامسونگ برای افزایش کیفیت تصویر و تقویت رنگ‌ها و شفافیت بیشتر تصاویر از پردازنده قوی Crystal Processor 4K استفاده کرده است. تکنولوژی Micro Dimming با بازسازی صحنه‌ها، تصاویری با جزئیات کامل به نمایش درمی‌آورد. این تلویزیون در کنار کیفیت تصویر بی‌نظیر، از صدایی خوبی بهره می‌برد. سیبستم صوتی تلویزیون سامسونگ ۵۰TU7000 دو کاناله با مجموع توان خروجی ۲۰ وات است.

تلویزیون ۵۰TU7000 اسمارت و بر اساس سیستم عامل تخصصی سامسونگ Tizen است. سیستم عامل تایزن نسخه ۵٫۵ امکانات و قابلیت‌های هوشمند متنوع مانند وب‌گردی، به کارگیری فرمان‌های صوتی، سرچ و دانلود و نصب انواع برنامه و بازی و… را در اختیار کاربران حرفه‌ای سامسونگ قرار می‌دهد. به کمک قابلیت Tap View می‌توان آن‌چه در گوشی هوشمند خود دارید، بر روی نمایشگر ۵۰ اینچ سامسونگ ببینید. قابلیت دیگر تلویزیون اسمارت سامسونگ برنامه Smart Things است. تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ دارای طراحی شیک و مدرن است. قاب باریک اطراف تلویزیون جلوه‌ای زیبا به ظاهر آن بخشیده است. اگر به بخش پشتی تلویزیون نگاه کنید مدیریت کابل توجه شما را جلب می‌کند.

تلویزیون 50 اینچ‌ سامسونگ مدل TU7000

 

تصاویر خیره‌کننده با تلویزیون 50 اینچ‌ سامسونگ مدل TU7000

تلویزیون سامسونگ TU7000 دارای کیفیت تصویر ۴K Ultra HD است، یعنی تصاویر را با کیفیتی ۴ برابر بیشتر از کیفیت Full HD نمایش می‌دهد. رزولوشن صفحه نمایش ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل است. این میزان پیکسل هر کدام به صورت مستقل از هم به بهبود کیفیت تصویر و نمایش جزء به جزء تمام بخش‌های تصویر به صورت زنده و طبیعی با وضوح بالا می‌انجامد.

موتور پردازنده قوی Crystal Processor 4K پس از تحلیل و برررسی محتوا، موجب پخش تصاویر با کیفیت بالاتر و وضوح بیشتر می‌شود. به کمک تکنولوژی Contrast Enhancer امکان ارتقای کنتراست تصویر فراهم می‌شود. این فناوری تصاویری واقعی‌تر، طبیعی‌تر و عمیق‌تر را نمایش می‌دهد. رنگ‌ها با فناوری Pur Color متنوع‌تر و جذاب‌تر پخش خواهند شد و رنگ‌های غنی و واقعی به معرض نمایش درخواهند آمد. عمق بیشتر صحنه‌ها را با قابلیت Micro Dimming در تلویزیون تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل TU7000 تجربه کنید. این قابلیت موجب نمایش تیره‌تر رنگ‌های تیره و نمایش روشن‌تر رنگ‌های روشن می‌شود. فناوری HDR با تنظیم روشنایی تصویر، به نمایش ریزترین جزئیات تاریک‌ترین صحنه‌ها می‌شود.

تلویزیون 50 اینچ‌ سامسونگ مدل TU7000

 

صدایی واضح و همه جانبه در تلویزیون 50 اینچ‌ سامسونگ مدل TU7000

بعد از کیفیت تصویر تلویزیون نوبت به بررسی قدرت و کیفیت صدا در تلویزیون ۵۰TU7000 می‌رسد. صدایی با وضوح و قدرت بالا لذت تمام از تماشای تلویزیون را محقق می‌سازد. سیستم صوتی تلویزیون کریستالی سامسونگ دو کاناله با توان کلی ۲۰ وات است. یعنی قدرت صوتی هر بلندگو ۱۰ وات است. سامسونگ برای تقویت و وضوح بیشتر صدا از فناوری‌ها و قابلیت‌های مدرنی بهره برده است. یکی از این قابلیت‌ها فناوری Dolby Digital Plus است. این فناوری به پخش صدایی فراگیر و همه جانبه می‌انجامد. مکالمات به کمک فناوری Dialog Enhancement بهبود پیدا می‌کنند. وضوح بالا و یک‌پارچگی صدا به کمک تکنولوژی Multiroom Link امکان‌پذیر است.

موتور قوی پردازنده تصویر تلویزیون 50 اینچ‌ سامسونگ مدل TU7000

شرکت سامسونگ برای تلویزیون سامسونگ TU7000،  از پردازنده قوی Crystal Display 4K برای افزایش کارایی و کیفیت بیشتر تصاویر بهره برده است. این موتور قدرتمند محتواها را با کیفیتی بسیار بیشتر از استانداردهای جهانی بر روی نمایشگر ۵۰ اینچ سامسونگ نمایش می‌دهد. به کمک این پردازنده محیطی سینمایی و صحنه‌های هیجان‌انگیز و جذاب را تجربه کنید. این تراشه قدرتمند، پس از فرآیند پردازش، محتوا را با رنگ‌های جذاب‌تر، رزولوشن و کیفیتی بالاتر و پیکسل‌های دقیق‌تر نمایش می‌دهد. در تلویزیون ۵۰TU7000 اگر محتوایی دارای کیفیت تصویر پایین‌تر از فورکی باشند، این پردازنده با تقویت کیفیت تصویر آن، با کیفیتی نزدیک به فورکی نمایش می‌دهد. به همین دلیل کاربران سامسونگ در هر شرایطی بهترین کیفیت تصویر را مشاهده می‌کنند. پردازنده کریستال هم‌چنین نویز و ناخالصی‌های تصویر را حذف می‌کند و در نتیجه تصاویری شفاف و بدون نویز بر روی صفحه نمایش ۵۰ اینچ به معرض دید می‌گذارد.

سیستم عامل و ویژگی‌های اسمارت تلویزیون کریستال ۵۰ اینچ سامسونگ

تلویزیون ۵۰TU7000 هوشمند است و دارای سیستم عامل تایزن می‌باشد. این سیستم عامل دارای یک منو ساده جهت استفاده راحتتر تمام کاربران سامسونگ و در عین حال کاربری سریع می‌باشد. با به کارگیری WiFi امکان اتصال به اینترنت در تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ فراهم است. به کمک قابلیت DLNA می‌توانید گوشی خود را به تلویزیون متصل کنید. تکنولوژی Mobile To TVMirroring موجب اتصال گوشی موبایل هوشمند به تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ می‌شود. ارتباط صوتی به کمک دستیار صوتی هوشمند Google Assistant امکان‌پذیر است. از دیگر دستیارهای صوتی می‌توان به Amazon Alexa اشاره کرد. قیمت تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل TU7000 با قابلیت اسمارت و سیستم عامل کاربردی تایزن، بسیار مناسب است.

درگاه‌های ارتباطی متنوع تلویزیون 50 اینچ‌ سامسونگ مدل TU7000

تلویزیون سامسونگ ۵۰TU7000 دارای ورودی و خروجی‌های متنوع، برای اتصال به سایر دستگاه‌ها است. این تلویزیون دارای دو عدد پورت HDMI برای متصل شدن به سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری و یک پورت USB برای اتصال به حافظه‌های خارجی است. از دیگر درگاه‌های ارتباطی می‌توان به ورودی RF و خروجی صدای دیجیتال اشاره کرد. پورت LAN امکان اتصال به اینترنت را فراهم می‌آورد.

تلویزیون 50 اینچ‌ سامسونگ مدل TU7000

 

نتیجه گیری

تلویزیون ۵۰TU7000 با کیفیت تصویر ۴K Ultra HD، موتور پردازنده قوی Crystal Processor 4K، تکنولوژی Contrast Enhancer، فناوری Pur Color، سیستم صوتی دو کاناله با توان کلی ۲۰ وات، فناوری Dolby Digital Plus، سیستم عامل تایزن، درگاه‌های ارتباطی متنوع و امکانات هوشمند و… دارای قیمت مناسب و بسیار کاربردی است. 

مشخصات فنی تلویزیون 50 اینچ‌ سامسونگ مدل TU7000

سال ساخت

سال ساخت
2020

صفحه نمایش

اندازه صفحه‌نمایش 49.5 اینچ
نوع پنل VA LCD
نوع صفحه تخت
دسته‌بندی رزولوشن 4K-UHD
رزولوشن پنل 2160 × 3840 پیکسل
نوردهی پس‌زمینه Edge LED
نسبت تصویر 16:9
HDR دارد
نرخ بازسازی تصویر
60 هرتز
زاویه دید  
پخش سه‌بعدی خیر
تبدیل محتوای دو‌بعدی به سه‌بعدی خیر
تبدیل محتوای سه‌بعدی به دو‌بعدی خیر
پشتیبانی از فضای رنگی‌ گسترده خیر
ارتقای رزولوشن تصویر خیر
سایر ویژگی‌های مرتبط با تصویر
- قابلیت Motion Rate 120 برای شبیه‌سازی محتوای با نرخ فریم بالا و نمایش نرم‌تر تصاویر
- موتور Crystal Provessor 4K
- ارتقا دهنده رنگ PurColor
- قابلیت Clean View برای حذف نویز از تصاویر دریافتی

صدا

سیستم اسپیکر 2 کاناله
تعداد بلندگو 2 بلندگوی 10 وات
توان کلی سیستم صوتی 20 وات
جهت خروجی صدا رو به پایین
استاندارد‌های صوتی پشتیبان‌شده‌ Dolby
قابلیت‌های صوتی  

نرم افزار

رابط کاربری هوشمند بله
نوع رابط هوشمند تایزن 5.0
فرمت‌های ویدیو‌یی پشتیبان‌شده 3GPP، AVI، ASF، Flash Video، H.263، H.264، H.265، MKV، M2TS، MP4، MPEG-4، TS، VC-1، VP7، VP8، VP9، VOB، VRO، WebM، WMV
فرمت‌های تصویری پشتیبان‌شده JPEG، GIF، PNG، MPO، BMP
فرمت‌های صوتی پشتیبان‌شده AAC، FLAC، M4A، MIDI، MP3، OGG، WMA، APE، AIFF، ALAC
مرورگر وب بله
سایر قابلیت‌ها - پشتیبانی از دستیار صوتی اختصاصی سامسونگ (Bixby)
- پشتیبانی از Google Assistant
- پشتیبانی از Amazon Alexa
- قابلیت WiFi Direct برای اتصال بی‌سیم بدون واسط دو دستگاه
- حالت بازی
- قابلیت Ambient mode برای یکپارچه سازی تصویر پس زمینه با فضای پشت تلویزیون
- قابلیت انتقال تصویر از گوشی به تلویزیون
- پشتیبانی از موس و کیبورد سیمی
- سازگار با اپلیکیشن SmartThings سامسونگ

درگاه‌های ارتباطی

تعداد درگاه USB 1
تعداد درگاه HDMI 2
نوع درگاه HDMI  
پشتیبانی از ARC بله
پشتیبانی از HDMI CEC بله
رابط کامپوزیت (AV) بله
رابط کامپوننت بله
وای‌فای
WiFi 802.11ac
بلوتوث
نسخه 4.2
درگاه شبکه بله
ورودی آنتن بله
خروجی صدای دیجیتال اپتیکال بله
خروجی صدای دیجیتال کواکسیال خیر
خروجی صدای دیجیتال S/PDIF خیر
درگاه کارت حافظه خیر
خروجی هدفون خیر

سخت‌افزار و سایر امکانات

پردازنده Crystal Processor 4K
گیرنده دیجیتال ATSC/ClearQAM
گیرنده آنالوگ بله
حسگر نور محیط بله
دوربین خیر
تشخیص دستورات حرکتی خیر
DLNA بله
قابلیت کست و اشتراک بی‌سیم محتوا بله

مشخصات فیزیکی

رنگ مشکی
ابعاد بدون پایه 6 × 64.5 × 111.7 سانتی‌متر
ابعاد با پایه 24.8 × 71.3 × 111.7 سانتی‌متر
وزن بدون پایه 11.3 کیلوگرم
وزن با پایه 11.6 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی 14.9 × 77.9 × 126.4 سانتی‌متر
وزن بسته بندی 16 کیلوگرم
اتصال به دیوار دارد
نوع پایه دو پایه کناری با طراحی دوشاخه
منبع تغذیه
110 تا 240 ولت برق متناوب شهری با فرکانس 50 تا 60 هرتز
حداکثر توان مصرفی 135 وات
اقلام همراه - ریموت کنترل TM2050A
- کابل برق
- دفترچه راهنما

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (435 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (230 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (167 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (150 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (139 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (97 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (92 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (82 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (79 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (76 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW