دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

پرستار تهران بهترین شرکت خدمات پرستاری در منزل در تهران 

یکشنبه، 27 فروردین 1402
در صورتی که شما برای عزیزان خود به پرستار و یا دریافت خدمات درمانی و پزشکی در منزل نیاز دارید و به دنبال بهترین مرکز خدمات پرستاری در منزل در تهران هستید در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین شرکت خدمات پرستاری در منزل در تهران آشنا شوید.

این روزها با توجه به شرایط و مشغله ‌ها بسیاری از افراد توان مراقبت و نگهداری از والدین، کودکان و عزیزان بیمار خود را در منزل ندارند، بسیاری از افراد برای مراقبت و نگهداری از عزیزان خود در منزل نیاز به پرستار مطمئن و قابل اعتماد دارند که بتواند به بهترین شکل به ارائه خدمات مراقبتی بپردازد.

در صورتی که شما برای عزیزان خود به پرستار و یا دریافت خدمات درمانی و پزشکی در منزل نیاز دارید و به دنبال بهترین مرکز خدمات پرستاری در منزل در تهران هستید در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین شرکت خدمات پرستاری در منزل در تهران آشنا شوید.

بهترین شرکت خدمات پرستاری در منزل در تهران

پرستار تهران بهترین شرکت خدمات پرستاری در منزل در تهران است که دارای مجوز رسمی و معتبر از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است و با هدف ارتقاء سطح سلامت عمومی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام سال به فعالیت می‌ پردازد.

شرکت پرستار تهران می‌ تواند بهترین جایگزین برای درمان در بیمارستان باشد، این مرکز به ارائه انواع خدمات پرستاری از جمله پرستاری سالمند، پرستاری بیمار، پرستاری کودک، خدمات تزریقات در منزل، خدمات تعویض پانسمان در منزل، اجاره تجهیزات پزشکی در منزل، ارائه خدمات پزشکی و پاراکلینیکی در منزل می ‌پردازد یکی دیگر از بهترین شرکت های پرستاری در منزل نیز سپید گستر است که خدمات پرستاری را به بهترین شکل انجام می دهند.

چرا پرستار تهران بهترین مرکز خدمات پرستاری در تهران است؟

  1. موسسه پرستار تهران دارای کادر پرستاری متخصص و مجرب می ‌باشد.

  2. موسسه پرستار تهران دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان است.

  3. خدمات ارائه شده در این موسسه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

  4. شرکت پرستار تهران دارای پشتیبانی 24 ساعته بوده و بر فعالیت ‌های پرستار نظارت مستقیم دارد.

  5. امکان مشاوره رایگان با کارشناسان مرکز پرستار تهران وجود دارد.

  6. کلیه هزینه‌ های پرداختی مطابق با بودجه شما تعیین خواهد شد.

  7. امکان دریافت خدمات از این مجموعه به صورت ساعتی، روزانه و سالانه وجود دارد.

معرفی انواع خدمات مرکز پرستار تهران

پرستاری از سالمند در منزل

پرستار سالمند فردی متخصص و آموزش دیده است که به مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل می ‌پردازد، پرستار سالمند به طور کلی دارای وظایف مشخصی است که با توجه به نیازهای سالمند متفاوت بوده و تعیین می‌ شوند.

با استخدام پرستار سالمند، والدین و عزیزان شما تحت نظر یک متخصص که دارای تخصص و مهارت است قرار می‌ گیرد، کیفیت زندگی سالمند با همراهی پرستار متخصص بهبود پیدا می‌ کند، پرستار به صورت مداوم در زمانی که شما حضور ندارید همراه سالمند است و از سالمند شما به بهترین شکل نگهداری می ‌کند تا بروز بیماری‌ ها در سالمند به حداقل رسیده و بیماری‌ های موجود کنترل شده و سالمند احساس تنهایی نکند.

پرستاری از بیمار در منزل

بسیاری از بیماران پس از دوره نقاهت شان در بیمارستان به سپری کردن دوره‌ های مراقبتی در منزل نیاز دارند، همپنین احتمال ابتلاء به عفونت ‌های بیمارستانی در افرادی که در منزل شان توسط پرستار بیمار مراقبت می‌ شوند به شدت کاهش پیدا می ‌کند.

پرستار بیمار در منزل نیازهای بالینی بیماران را برطرف کرده و با بالاترین استانداردهای پزشکی و مراقبتی به رسیدگی و ارزیابی ‌های پزشکی و بهداشتی افراد بیمار در منزل می ‌پردازد، پرستاران به معاینات بیماران در منزل پرداخته و مراقبت ‌های ویژه را انجام می‌ دهند.

پرستاری از کودک در منزل

پرستار کودک فردی متخصص و آموزش دیده است که با استفاده از علم روانشناسی کودکان به مراقبت و نگهداری از آن‌ ها به صورت تخصصی می‌ پردازد، امکان استخدام پرستار کودک به صورت ساعتی، روزانه و دائمی در موسسه پرستار تهران وجود دارد.

مهم ‌ترین وظیفه پرستار کودک مراقبت و نگهداری از کودک است اما پرستار کودک دارای وظایف تخصصی بسیاری است که هر یک از این وظایف با توجه به شرایط کودک و خانواده‌اش تعیین می‌ شوند، مراقبت و بررسی وضعیت جسمی کودک، تهیه و دادن غذا های سالم به کودک در زمان معین، رسیدگی به امورات نظافتی کودک، همراهی و بازی با کودک در منزل و... از مهم‌ ترین وظایف پرستار کودک مطرح می‌ شوند.

خدمات تزریقات در منزل

دریافت خدمات تزریقات و وصل سرم را می‌ توان یکی از شایع‌ ترین علل افراد برای مراجعه به مراکز درمانی معرفی کرد، همهٔ افراد در طول زندگی ‌شان به تزریقات نیاز دارند، ممکن است برخی از افراد به دلیل کهولت سن، محدودیت‌ های حرکتی و... امکان مراجعه دائمی به مراکز درمانی را نداشته باشند.

انواع تزریقات از جمله تزریقات وریدی، عضلانی، زیر جلدی، داخل جلدی، داخل مفصلی، داخل صفاتی، تزریق انواع آمپول در منزل، تزریقات کودکان در منزل، تزریقات آمپول بانوان در منزل، وصل سرم و... از مهم‌ ترین خدمات در زمینه تزریقات در موسسه پرستار تهران هستند که توسط پرستاران متخصص انجام می ‌شوند.

خدمات تعویض پانسمان در منزل

خدمات پانسمان و تعویض پانسمان در منزل از دیگر فعالیت‌ های تخصصی است که توسط پرستاران متخصص موسسه پرستار تهران در منزل انجام می ‌شود، ممکن است هر فردی در طول زندگی‌ اش به پانسمان نیاز پیدا کند.

در صورتی که مراجعه به صورت مداوم به مراکز درمانی برای پانسمان و تعویض آن برای تان آسان نیست می توانید از خدمات پانسمان در منزل موسسه پرستار تهران استفاده کنید.

اجاره تجهیزات پزشکی در منزل

فروش و اجاره تجهیزات پزشکی از دیگر خدمات تخصصی در موسسه پرستارتهران است، بسیاری از افراد برای پیشگیری، کنترل و درمان بیماری‌های شان در منزل به تجهیزات پزشکی نیاز دارند، بسیاری از افراد باید به صورت موقت از این تجهیزات استفاده کنند و بسیاری دیگر به دلیل قیمت بالای این تجهیزات ترجیح می‌ دهند که آن‌ ها را اجاره کنند.

این موسسه به اجاره انواع تجهیزات پزشکی تخصصی از جمله ونتیلاتور، مانیتورینگ علائم حیاتی، بای پپ، سی پپ، کپسول اکسیژن، گلوکومتر، تخت بیمارستانی، تشک مواج، ساکشن، فشارسنج، دستگاه فتوتراپی، سونیکید، اکسیژن ساز و... می‌ پردازد.

ارائه خدمات پزشکی در منزل

استفاده از خدمات پزشکی در منزل از دیگر خدمات تخصصی موسسه پرستار تهران می‌ باشد، این خدمات در این مجموعه به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ارائه می ‌شوند.

تمامی خدمات پزشکی در این موسسه با کیفیت بالا و بالاترین استاندارد توسط پزشکان ماهر و مجرب در کوتاه‌ ترین زمان ممکن انجام می ‌شوند.

این موسسه به ارائه خدمات پزشکی از جمله متخصص و فوق تخصص داخلی، متخصص و فوق تخصص اطفال، متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان، متخصص و فوق تخصص گوش و حلق و بینی، متخصص و فوق تخصص عفونی، متخصص و فوق تخصص تغذیه، متخصص و فوق تخصص مغز و اعصاب، متخصص و فوق تخصص جراحی، متخصص و فوق تخصص عفونی، متخصص و فوق تخصص ارتوپدی، متخصص و فوق تخصص ارولوژی می ‌باشد.

ارائه خدمات پاراکلینیکی در منزل

خدمات پاراکلینیکی از مهم ‌ترین خدماتی است که افراد در طول زندگی ‌شان به آن‌ ها نیاز پیدا می ‌کنند، خدمات پاراکلینیکی تنها در زمان بیماری قابل استفاده نبوده و برای چکاپ ها نیز ضروری هستند، بسیاری از افراد به دلایلی همچون ترافیک و شلوغی مراکز درمانی خدمات پاراکلینیکی خود را به درستی انجام نمی‌ دهند.

خدمات پاراکلینیکی موسسه پرستار تهران که در منزل توسط متخصصان آموزش دیده انجام می ‌شود عبارت‌ اند از سونوگرافی، آنژیوگرافی، ام. آر. آی، رادیوگرافی، سی تی اسکن، ماموگرافی، فلوروسکوپی.

در این مطلب با بهترین شرکت خدمات پرستاری در منزل در تهران آشنا شدید، امیدواریم که از این مطلب لذت کافی برده باشید، در صورت نیاز به هر یک از این خدمات می توایند با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و از خدمات تخصصی این مجموعه بهره بگیرید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 15 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(تصویر) هنرپیشه محبوب و مشهور تگزاس 3 و بازیکن سابق پرسپولیس، پژمان جمشیدی در کنار محمدرضا احمدی و دختر خوشمزه و نازنینش🥰/چقد خوشگله دختر خانمش
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(عکس) تبریک تولد دیوید بکام به ستاره هالیوودی تام کروز/به همراه ویکتوریا بکام/پیرنشو لعنتی
ترجمه تخصصی کتاب
ویدیو/ لهجۀ فرانسوی آقای همساده در حین مکالمه با ایرج طهماسب/ ترجمه و زیرنویس فارسی همزمان هم انجام میده
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ترجمه تخصصی متن
(ویدیو) غوغای صدای بینظیر استاد علی نصیریان در دورهمی پیشکسوتان تمام حاضران را شگفت زده کرد/ ماشالله با صدای گرمشون به ترانه "امشب شب مهتابه" روح جدیدی بخشیدن👌
نگاهی به تم طوسی و سفید جشن تولد همسر پولدار فریبا نادری با حضور دختر مو بلوند و بامزه شان+عکس/ از کیکی دوطبقه تا دیزاینی ساده اما شیک😍