پریسا احمدی منش برترین مدرس دوره آموزشی شخصیت شناسی mbti

  چهارشنبه، 02 اسفند 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه
پریسا احمدی منش برترین مدرس دوره آموزشی شخصیت شناسی mbti
دوره آموزشی شخصیت شناسی mbti راهکاری تکمیلی برای دستیابی به‌تمامی مفاهیم مرتبط با یکی از مشهورترین تست‌های بررسی کاراکتر فردی و اجتماعی در انسان‌ها است؛ این مدل به افراد کمک می‌کند تا بهتر درک کنند چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنند، چگونه تصمیم بگیرند و چگونه با فشارها و چالش‌های روزمره مواجه شوند.

هر نوع شخصیتی دارای ویژگی‌ها، مزایا و معایب خود است که ممکن است در موقعیت‌های مختلف به‌خوبی یا بدی قابل‌مشاهده باشند.

دراین‌بین، آموزش شخصیت شناسی با پریسا احمدی منش برآورده‌کننده طیف وسیعی از نیازها، مقایسه کاراکترهای شخصیتی، سنجش افراد بر اساس ویژگی‌های فردی و استفاده از این المان‌ها در استخدام‌ها، توسعه محوری، ارتقا فعالیت‌های کارمندان در کسب‌وکارها و تجارت‌های مختلف و... است.

شخصیت شناسی mbti در حال حاضر ایمن‌ترین، کامل‌ترین و بهترین روش کنترل پایداری شخصیت و انتخاب شغل، ایجاد ارتباط اجتماعی، عاطفی و... است؛ در کنار تمامی تفاسیر و به جهت دریافت نتیجه مطلوب در این خصوص، پاسخ به سوالات، نیازها، خواسته‌ها، چالش‌ها و موارد مشابه و البته جهت انجام تست mbti کلیک کنید.

معرفی استاد پریسا احمدی منش، برترین مدرس دوره آموزشی شخصیت شناسی mbti

دوره‌های آموزشی شخصیت شناسی یا به عبارتی همان Myers-Briggs Type Indicator یکی از محبوب‌ترین دوره‌های آموزشی در زمینه روانشناسی و شخصیت‌شناسی هستند. این دوره‌ها به شرکت‌کنندگان کمک می‌کنند تا نوع شخصیت خود را بشناسند و درک بهتری از خود و دیگران پیدا کنند. یکی از مزایای کلیدی این دوره‌ها، افزایش ایجاد ارتباطات بهتر و موثر است. با شناخت نوع شخصیت خود و دیگران، افراد می‌توانند باتوجه‌به ویژگی‌ها و تمایلات هر فرد، روابط موفق‌تری را ایجاد کنند.

استاد پریسا احمدی منش یکی از برترین مدرسان دوره‌های آموزشی شخصیت‌شناسی MBTI در کشور است. او به‌عنوان یک مدرس کشوری در زمینه شخصیت‌شناسی و کوچینگ فعالیت می‌کند و هدف اصلی‌اش توسعه فردی، شغلی و سازمانی است. او بنیان‌گذار حامی اندیش است و کتاب "قدرت شخصیت شناسی MBTI" را نوشته است. همچنین، او در تدوین استاندارد ملی شخصیت‌شناسی MBTI نیز نقش داشته است.

استاد پریسا احمدی منش دارای مدرک دکترا حرفه‌ای در مدیریت کسب‌وکار (DBA)، کارشناسی‌ارشد در روان‌شناسی از دانشگاه دولتی گرگان و لیسانس در مهندسی الکترونیک از دانشگاه فردوسی مشهد است.

علاوه بر این، استاد پریسا احمدی منش به‌عنوان مدیرعامل بنیان‌گذار توسعه مربیگری حامی اندیش و مدیرعامل سابق شرکت توسعه کسب‌وکار هومان فعالیت داشته. در کنار تمامی این وجوه، تجربیات گسترده و دانش عمیق او در زمینه‌های مختلف از جمله شخصیت شناسی در فروش، مهندسی، مدیریت، کوچینگ و روان‌شناسی او را به یکی از برترین متخصصان در حوزه شخصیت‌شناسی و توسعه فردی تبدیل کرده است.

دوره آموزش شخصیت شناسی mbti  استاد پریسا احمدی منش

دوره آموزش شخصیت شناسی mbti استاد پریسا احمدی منش

دوره آموزش شخصیت‌شناسی MBTI یک فرصت بی‌نظیر برای افزایش شناخت شخصی، بهبود روابط انسانی، و ارتقاء موفقیت در زندگی شخصی و حرفه‌ای فراهم می‌آورد. این دوره به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا ویژگی‌ها، تمایلات و استعدادهای خود را بهتر درک کنند و از طریق این شناخت، بهترین استفاده را از آنها برای دستیابی به اهداف خود بکنند. علاوه بر این، آموزش MBTI می‌تواند به بهبود مهارت‌های رهبری، ارتقاء همکاری در تیم‌های کاری، و بهبود هماهنگی و پذیرش تفاوت‌های فردی کمک کند.

استاد پریسا احمدی منش برترین مدرس دوره آموزشی شخصیت شناسی mbti پاسخگوی سوالات شما در حوزه‌های مختلف و آنالیزهای فردی و دریافت مشاوره‌های تخصصی در زمینه شخصیت شناسی خواهد بود.

دوره آموزشی شخصیت شناسی mbti

  • افزایش شناخت شخصیتی

دوره آموزش شخصیت‌شناسی MBTI می‌تواند به‌صورت قابل‌توجهی به افزایش شناخت شخصیتی افراد کمک کند. این دوره به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا الگوها، ترجیحات، و نقاط قوت و ضعف خود را بهتر درک کنند. این شناخت عمیق‌تر به افراد این امکان را می‌دهد که با ویژگی‌های شخصیتی خود آشناتر شوند و بهترین راه‌ها برای بهره‌برداری از آنها را در زندگی روزمره و حرفه‌ای‌شان پیدا کنند.

باتوجه‌به این شناخت گسترده‌تر، افراد می‌توانند راه‌های موثرتری را برای مدیریت روابط، مواجهه با چالش‌ها، و پیشرفت شخصی خود پیدا کنند. به‌طورکلی، افزایش شناخت شخصیتی به افراد کمک می‌کند تا به طور موثرتری با خودشان و با دیگران هماهنگ شوند و بهترین نسخه‌ی خود را به رخ بکشند. دوره آموزش شخصیت شناسی mbti استاد پریسا احمدی منش راهنمای کنترل یک فرایند شخصیتی و آنالیز افراد بر اساس نیازهای درونی‌شان است.

  • بهبود ارتباطات شخصی و حرفه‌ای

استفاده از تست MBTI به‌عنوان ابزاری برای بهبود ارتباطات شخصی و حرفه‌ای می‌تواند به شناخت بهتری از خود و دیگران منجر شود. با آگاهی از نوع شخصیتی خود و دیگران، می‌توان الگوهای رفتاری و ترجیحات را بهتر درک کرد و از این طریق ارتباطات را بهبود بخشید. به‌عنوان‌مثال، اگر فردی با نوع شخصیتی انجمنی و حساس (مانند INFP) را می‌شناسید، می‌توانید در ارتباط با او به دقت به نیازها و احساساتش توجه کنید و این ارتباط را به شکل ایده‌آل و حمایت‌کننده ادامه دهید.

همچنین، با شناخت نقاط قوت و ضعف خود و دیگران می‌توان در محیط کار بهبودهای لازم را اعمال کرد و تیم‌ها را به‌صورت موثرتری مدیریت کرد. بااین‌وجود، باید به یاد داشت که MBTI تنها یکی از ابزارهایی است که می‌تواند در درک شخصیت و ارتباطات کمک کند و باید با سایر عوامل مانند تجربه و مشاهده به همراه استفاده شود تا تاثیر مثبت بیشتری داشته باشد.

  • افزایش اثربخشی در کار و زندگی شخصی

از سوی دیگر آموزش شخصیت‌شناسی MBTI می‌تواند به طور قابل‌توجهی به افزایش اثربخشی در کار و زندگی شخصی افراد کمک کند. با شناخت عمیق‌تر از ویژگی‌ها و نقاط قوت و ضعف خود، افراد قادرند راهکارهایی موثر تر را برای مدیریت زمان، انرژی و منابع‌شان پیدا کنند. این آگاهی از ویژگی‌های شخصیتی به آنها کمک می‌کند تا شغلی را پیدا کنند که با مهارت‌ها و توانایی‌هایشان همخوانی دارد و در نتیجه، اثربخشی در کار بهبود پیدا می‌کند.

علاوه بر این، این آموزش می‌تواند روابط حرفه‌ای و شخصی را بهبود بخشد، زیرا افراد می‌توانند بهتر درک کنند که چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنند و باتوجه‌به ویژگی‌های شخصیتی‌شان، به نحو اثربخشی با افراد دیگر همکاری کنند. به‌طورکلی، افزایش اثربخشی در کار و زندگی شخصی از اهمیت بسزایی برخوردار است و آموزش شخصیت‌شناسی MBTI می‌تواند به این اهداف کمک مؤثری کند. مدرس دوره آموزش شخصیت شناسی mbti راهنمایی‌های لازم در این خصوص را در اختیار افراد، بر اساس کاراکتر فردی خودشان و سنجش کاراکتر دیگران قرار می‌دهد.

  • بهترین استفاده از استعدادهای شخصی

بهترین استفاده از استعدادهای شخصی افراد می‌تواند از طریق آموزش شخصیت‌شناسی MBTI به‌وضوح ترویج یابد. این آموزش به افراد کمک می‌کند تا ویژگی‌ها، تمایلات و استعدادهای خود را به طور دقیق‌تر درک کنند. با داشتن این آگاهی عمیق‌تر، افراد قادر خواهند بود که برنامه‌ریزی موثری برای توسعه استعدادهای خود ارائه دهند و آنها را در زندگی حرفه‌ای و شخصی‌شان به کار بگیرند. به‌عنوان‌مثال، افرادی که از استعدادهای ارتباطی بالایی برخوردارند، می‌توانند در حوزه‌هایی مانند روابط‌عمومی، مشاوره یا مدیریت تیم‌ها به‌خوبی عمل کنند.

همچنین، افرادی که دارای استعدادهای تحلیلی و تصمیم‌گیری هستند، می‌توانند در حوزه‌هایی مانند مهندسی، حسابداری یا مدیریت استراتژیک بسیار موفق عمل کنند. با این شناخت دقیق از استعدادهای شخصی، افراد می‌توانند بهترین مسیرهای حرکت خود را در جهت رسیدن به اهداف حرفه‌ای و شخصی‌شان شناسایی کنند و بدین ترتیب، بهترین استفاده ممکن را از استعدادهای خود برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر داشته باشند. بهترین مدرس دوره آموزش شخصیت شناسی استاد پریسا احمدی منش یک راهنمای فردی برای کنترل استعدادها، شناخت نیازها، خواسته‌ها و علایق به جهت قرارگیری در موقعیت‌های شغلی خواهد بود.

  • بهبود مهارت‌های رهبری و همکاری

یک مزیت دیگر دوره آموزش شخصیت شناسی mbti استاد پریسا احمدی منش، امکان استفاده برای مدیران و صاحبان کسب‌وکار و سازمان‌ها است؛ آموزش شخصیت‌شناسی MBTI می‌تواند به طور قابل‌توجهی به بهبود مهارت‌های رهبری و همکاری افراد کمک کند. این آموزش افراد را با انواع مختلف شخصیت‌ها و رویکردهای مختلف به مسائل آشنا می‌کند که این اطلاعات به طور مستقیم در بهبود رهبری و همکاری مؤثر تأثیر می‌گذارد.

با درک شخصیت‌های مختلف در یک تیم یا سازمان، رهبران می‌توانند بهترین راه‌حل‌ها را برای هدایت و مدیریت اعضای تیم پیدا کنند. همچنین، با شناخت عمیق‌تر از خود و دیگران، افراد می‌توانند روش‌های مؤثرتری برای همکاری و تعامل بین‌فردی را شناسایی کنند که این امر به بهبود کارایی و کیفیت ارتباطات درون تیم و سازمان کمک می‌کند. علاوه بر این، آگاهی از نیازها و ترجیحات اعضای تیم و همکاران، رهبران را قادر می‌سازد تا برنامه‌های مناسبی برای ارتقاء همکاری و تعامل درون تیم ارائه دهند. در یک تفسیر تکمیلی، آموزش شخصیت‌شناسی MBTI می‌تواند بهبود مهارت‌های رهبری و همکاری را از طریق افزایش شناخت و درک عمیق‌تر از شخصیت‌ها و روابط انسانی فراهم کند.

  • ارتقاء هماهنگی در گروه‌های کاری

وجه تمایز دیگر دوره آموزش شخصیت شناسی mbti استاد پریسا احمدی منش، امکان استفاده چند محوری است؛ آموزش شخصیت‌شناسی MBTI می‌تواند به‌صورت چشمگیری به ارتقاء هماهنگی در گروه‌های کاری کمک کند. با شناخت عمیق‌تر از شخصیت‌ها و تفاوت‌های فردی، اعضای گروه می‌توانند بهترین روش‌ها و استراتژی‌های هماهنگی را برای دستیابی به اهداف مشترک تدارک دهند.

این آموزش به افراد کمک می‌کند تا نحوه‌ی ارتباط و تعامل با افراد دیگر را بهتر درک کنند و به‌نوعی، زمینه‌ای را برای افزایش هماهنگی و همکاری مؤثر فراهم سازند. همچنین، با شناخت متمایزتر از تمایلات و سبک‌های کاری همکاران، افراد می‌توانند به شکلی کارآمدتر در تخصیص وظایف و مسئولیت‌ها، بهینه‌سازی فرآیندهای کاری و مدیریت وظایف عمل کنند. ازاین‌رو، آموزش شخصیت‌شناسی MBTI به‌عنوان یک ابزار مؤثر، می‌تواند به تقویت هماهنگی و تعامل مثبت در گروه‌های کاری کمک کند و در نتیجه، به بهبود عملکرد و کارایی این گروه‌ها منجر شود.

  • افزایش‌پذیرش تفاوت‌های فردی

آموزش شخصیت‌شناسی MBTI به طور قابل‌توجهی به افزایش‌پذیرش تفاوت‌های فردی کمک می‌کند. این آموزش به افراد کمک می‌کند تا به طور عمیق‌تری از تفاوت‌های فردی در شخصیت‌ها و نگرش‌ها آگاه شوند و بیشترین احترام و توجه را به این تفاوت‌ها نشان دهند. با درک اینکه هر فرد دارای ویژگی‌ها، ارزش‌ها و سبک‌های زندگی منحصربه‌فردی است، افراد می‌توانند بهترین راه‌حل‌ها را برای مدیریت تفاوت‌ها پیدا کنند و از این تفاوت‌ها به‌عنوان یک منبع توانمندی‌ها و غنیمت‌های سازنده استفاده کنند.

این آگاهی به آنها کمک می‌کند تا در مواجهه با نظرات و رفتارهای متفاوت، با احترام و فهم به دیگران پاسخ دهند و به‌وضوح تر به این مسئله بپذیرند که تفاوت‌ها از جمله ثروت‌هایی هستند که باعث اغنای فردی و تیمی می‌شوند. این آموزش در کاهش تضاد و تنش‌ها در محیط‌های کاری و اجتماعی نقش مهمی دارد و به افراد کمک می‌کند تا با دید بازتر و فهم عمیق‌تر، به یکدیگر نزدیک‌تر شوند و با همکاری و هماهنگی بیشتر، به دستاوردهای بزرگ‌تری دست یابند.

بهترین مدرس دوره آموزش شخصیت شناسی

آشنایی با بهترین مدرس دوره آموزش شخصیت شناسی (استاد پریسا احمدی منش)

باتوجه‌به معیار‌های ارائه شده و مزایای که تست‌های شخصیت شناسی، امروزه برای مدیران کسب‌وکار خواهند داشت، مدرسی که به نظر می‌رسد می‌تواند نیازهای شما را بر اساس ذهنیت کلی در این زمینه برآورده کند، استاد پریسا احمدی منش است. او بنیان‌گذار حامی اندیش بوده و یک آکادمی هیبریدی کوچینگ و شخصیت شناسی راه‌اندازی کرده است.

استاد پریسا احمدی منش نویسنده کتاب "قدرت شخصیت شناسی MBTI" تفسیر کننده این دانش در کشور و همچنین تدوینگر استاندارد ملی شخصیت شناسی MBTI می‌باشد که این امر نشان می‌دهد که دارای تجربه و دانش فراوانی در زمینه شخصیت شناسی بوده و توانایی پاسخگویی به‌تمامی چالش‌ها در این زمینه در ایشان وجود دارد. ضمن این تفاسیر به‌عنوان پژوهشگر دانشگاهی در حوزه شخصیت شناسی فعالیت داشته که این نشان می‌دهد که از آخرین تحقیقات و دانش‌های علمی در این زمینه آگاهی دارد و می‌تواند این دانش را در دوره‌های آموزشی خود ارائه دهد.

به همین دلیل، دوره‌هایی که توسط استاد پریسا احمدی منش ارائه می‌شود، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای کسانی باشد که به دنبال توسعه فردی، شغلی، و سازمانی از طریق شناخت بهتر خود و دیگران هستند.

دوره شخصیت شناسی mbti مناسب چه کسانی است؟

دوره شخصیت شناسی mbti مناسب چه کسانی است؟

استفاده از دوره شخصیت‌شناسی MBTI می‌تواند امتیازات فردی و اجتماعی فرد را بهبود بخشد. از جانب فردی، آشنایی با نوع شخصیت خود امکان می‌دهد تا فرد بهترین نقاط خود را بشناسد و برای توسعه آن‌ها کار کند.

  1. مدیران و رهبران

  2. کارمندان و تیم‌های کاری

  3. دانشجویان و اساتید دانشگاه

  4. مشاوران و مربیان روانشناسی

  5. افرادی که می‌خواهند خودشناسی و دیگرشناسی را به بهترین شکل انجام دهند.

  6. افرادی که می‌خواهند روابط شخصی و حرفه‌ای خود را بهبود بخشند.

  7. افرادی که به دنبال توسعه شخصی و حرفه‌ای هستند.

  8. مشاوران حرفه‌ای منابع انسانی

  9. کسانی که به دنبال مسیر شغلی مناسب برای خود هستند.

  10. افرادی که به دنبال بهبود مهارت‌های ارتباطی و همکاری هستند.

می‌توانند بهترین استفاده‌کنندگان از مزایای این دوره به جهت ارتقا شخصیت فردی، اجتماعی و یا تیمی و یک مجموعه باشند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (179 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (40 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (39 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (26 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (26 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر)
تیتر امروز   
خودکشی دردناک و همزمان 2 خواهر در تهران 13 و 14 ساله در تهران !
نوجوان مرندی مدال طلای جهان را دشت کرد
فال ابجد روزانه یکشنبه 31 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر یکشنبه 31 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 31 تیر 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 31 تیر 1403
ناگفته های پدر داماد رهبر انقلاب: تنها دارایی رهبری یک خانه در پایین شهر تهران است
درباره یک اتفاق زشت در حاشیه نماز جمعه تهران!
کشف گور‌های مدور کودکان
نصب تلویزیون بالای شومینه؛ نکاتی که باید رعایت کنید
روایت جالب و شنیدنی همسر رهبر انقلاب از خانم معلم منحصر به فرد غیرچادری تا ازدواجشان/ مصاحبه‌ای که در یک مجله انگلیسی چاپ شد
برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس
ویدیو/ علت ورشکستگی "آقای همساده" در بازار دیجیتال/ تخصص داشتم، دلار هم زیاد داشتم اما...
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!