دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

پسر رالی باز که باد بردش ولی پای عشقش ایستاد/ بعد میگن چرا پسرا کمتر عمر می کنند😂 +ویدیو 

پنجشنبه، 08 شهریور 1403
ساعد نیوز : ویدیویی از پسر بچه ای که در حاشیه مسابقات رالی ماشین های مسابقه ای در حال فیلم برداری بود که به علت نزدیک بود پسر به پیست مسابقه و سرعت بالای ماشین ها پسر بچه را باد برد ولی همچنان مسابقه را تماشا کرد و فیلم ضبط کرد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، رالی (به انگلیسی: Rallying) یک شکل گسترده از ورزش‌های موتوری با عناصر مختلف رانندگی رقابتی مانند تست‌های سرعت (که گاهی اوقات در آمریکا «مسابقه رالی» نامیده می‌شود)، تست‌های ناوبری یا توانایی رسیدن به ایستگاه‌های بین راهی یا مقصد در زمان مقرر یا سرعت متوسط ​​است. رالی‌ها ممکن است به صورت آزمایشی در یک مکان کوتاه یا چندین هزار مایل در رالی استقامتی شدید باشند.

بسته به فرمت، رالی‌ها ممکن است در جاده‌های خصوصی یا عمومی، باز یا بسته به روی ترافیک، یا خارج از جاده به شکل کراس کانتری یا رالی-رید سازماندهی شوند. رقبا می‌توانند از خودروی تولیدی استفاده کنند که در صورت استفاده در جاده‌های باز یا خودروی مسابقه ساخته شده ویژه مناسب برای عبور از زمین‌های خاص، باید جاده-قانونی باشند.

رالی معمولاً از سایر اشکال موتوراسپورت متمایز می‌شود زیرا مستقیماً در برابر سایر رقبا در دورهای یک پیست رانده نمی‌شود، بلکه در قالبی نقطه به نقطه است که در آن شرکت کنندگان در فواصل منظم از یک یا چند نقطه شروع به حرکت می‌کنند.

ویدیویی از پسر بچه ای که در حاشیه مسابقات رالی ماشین های مسابقه ای در حال فیلم برداری بود که به علت نزدیک بود پسر به پیست مسابقه و سرعت بالای ماشین ها پسر بچه را باد برد ولی همچنان مسابقه را تماشا کرد و فیلم ضبط کرد .


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 08 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سوژه شدن موجودی حساب 12 رقمی و میلیاردی مشتری حواس پرت که رسید کارتش رو توی موبایل فروشی جا گذاشت+ عکس/ شما این همه عدد رو یکجا دیده بودین؟
ترجمه تخصصی کتاب
وایرال شدن لبخند دلنشین و ادامه‌دار مسعود پزشکیان هنگام نگاه کردن به چهره رهبر معظم انقلاب در اولین میزبانی دیپلماتیک‌اش+عکس
جورجینا دست خط بچگانه ی دخترش را خالکوبی کرد!/ ورژن مادرانه ملکه ی رونالدو + عکس
کم لطفی اهالی سینما و مردم در حق زهره حمیدی در تشیع پیکر بازیگر فقید سینما+عکس/ با مراسم آتیلا پسیانی مقایسه شده، ببینید
مراحل سابمیت مقاله
(ویدئو) ویژگی های خاص ایرانیان باستان که رومیان را به ناکامی کشیدند!/ روایت سرداران شکست خورده رومی در جنگ با سورنا!
خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "کارمندان بانک "+ عکس/ دست مریزاد اوستا😍
(ویدئو) شاد ترین و خنده دارترین مجلس ختم جهان!/ مراسم خاکسپاری مرد ایرلندی خبرساز شد!
(عکس) سری تصاویر قدیمیِ رنگی از آبادان در سال 1337، ثبت شده توسط چارلز شرودر آمریکایی / از گونی بازی آمریکایی ها تا جشن روز کارگر