دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

پیام تبریک مدیریت شهری کهن‌شهر شوشتر به مناسبت روز خبرنگار 

چهارشنبه، 17 مرداد 1403
کد خبر: 401983
ساعدنیوز: سرپرست شهرداری، رییس شورا و اعضای شورای اسلامی کهن شهر شوشتر طی پیامی فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، سرپرست شهرداری، رییس شورا و اعضای شورای اسلامی کهن شهر شوشتر طی پیامی فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری کهن شهر شوشتر،در متن پیام تبریک مدیریت شهری کهن شهر شوشتر آمده است : “ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ “ سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد. حقیقت‌نگار هستی به قلم عزتی ابدی بخشید و این خود مدال افتخاری بزرگ برای صاحبان قلم و اصحاب رسانه است. سلام خداوند بر خبر‏نگاران شهیدی که قلم را همچون سلاح و رسانه را همچون سنگری برای دفاع از آزادی و استقلال قرار داده و در این مسیر، با افتخار به دیدار حضرت دوست شتافتند. هفدهم مردادماه روز خبرنگار،روز پاسداشت اندیشه‌های والایی است که متعهدانه درراه اعتلای فرهنگ ایرانی – اسلامی می‌کوشند و قلم را چون سلاحی در سنگر آگاه‌سازی جامعه در برابر شبیخون امواج پرحجم رسانه‌های دشمن ،بکار می‌گیرند و با پرتوافشانی شعور و دانایی ،تیرگی‌های تحریف فرهنگی و مسخ ارزش‌های انسانی را می‌زدایند. گرامیداشت روز خبرنگار،ارج نهادن به آگاهی و شعور و بهانه‌ای است تا از درگاه ایزد تعالی برای خبرنگاران ،این مشاوران امین و ناصحان مشفق که با ارائه مطالب و انعکاس حقایق ،کارشناسانه در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری گر مسئولان هستند آرزوی سرافرازی ،تداوم و توفیق نماییم. باور داریم به حرمت قلم این تلاشگران عرصه اندیشه و قلم که خاضعانه وجود خویش را در این مسیر فدا کرده‌اند گام‌های بیشتری در پیگیری و تحقق مطالبات شهروندان و استیفای حقوق مشروع شهروندی آنان برداشته خواهد شد . اینجانبان ضمن ارج نهادن به مقام عالی خبرنگار شهید محمود صارمی ، فرا رسیدن روز خبرنگار را به دلسوزان و فعالان عرصه‌ی خبر و اطلاع‌رسانی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای این عزیزان و به‌ویژه خبرنگاران فعال دارالمؤمنین شوشتر آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر رئیس و اعضای شورای اسلامی کهن شهر شوشتر


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 17 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چوگان بازی کردن حرفه ای ایوانکا دختر دردانه ی ترامپ / بازی اصیل و شاهانه + ویدیو
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
تفکر معنادار آیت الله خامنه ای در یک روز سرد برفی +عکس/ به چه می اندیشی ، عشق اینجا و خدا هم اینجاست
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
(ویدیو) اعتراف باورنکردنی ستاره‌سادات قطبی به مناسبت تولد چهارمین پسرش در فضای مجازی و واکنش مردم به این اعتراف جنجالی/ سوپرایز تولد خانم مجری برای تولد 2سالگی آقا محمدحسین
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(ویدئو) برای اولین بار جزئیات تکان دهنده لحظه درگذشت برادر مهدی یغمایی از زبان خودش / اصلاً نمی فهمیدم دارم چیکار می کنم! از هولم زنگ زده بودم آتش نشانی
کارت عروسی ساده با متن احساسی شیلا خداداد و فرزین سرکارات/ خانم بازیگر این متن را از بین چند متن انتخاب کرد
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی