دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

پژمان جمشیدی خطاب به ژاله صامتی: پنجه آفتابی عروس تویی من هر روزم عروسیه باتو!+فیلم 

یکشنبه، 22 مهر 1403
ساعد نیوز: ژاله صامتی و پژمان جمشیدی در سریال زیرخاکی نقش زن و شوهر را بازی کردند. میکس چند سکانس کوتاه از سریال زیرخاکی را مشاهده فرمایید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، زیرخاکی یک مجموعهٔ تلویزیونی طنز-تاریخی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا است که از 1399 تا 1403 در چهار فصل از شبکهٔ یک پخش می‌شد. داستان زیرخاکی در سال‌های دههٔ 1350 و 1360 می‌گذرد و زندگی یک عتیقه‌فروش را روایت می‌کند که سودای دستیابی به گنج دارد. پژمان جمشیدی و ژاله صامتی در نقش فریبرز باغ‌بیشه و همسر او، پری‌چهر، بازیگران اصلی مجموعه هستند.

این مجموعهٔ تلویزیونی طنز-تاریخی که مربوط به دهه‌های 1350 و 1360 خورشیدی است، داستان مردی به نام فریبرز باغ‌بیشه معروف به فری زیرخاکی را به تصویر می‌کشد که به دنبال زیرخاکی می‌گردد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 22 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مروری بر افتتاحیه رستوران پوریا پورسرخ، آرش سریال کیمیا همراه با میزبانی خاص از هنرمندان و سلبریتی‌ها؛ از بهرنگ علوی و کارگردان کیمیا تا مجید واشقانی و علی اوجی+عکس
(فیلم) ناگفته‌های مهراوه شریفی‌نیا درباره گریم جنجالی‌اش در سریال کیمیا / خیلی خواهش کردم که بازیگر عوض کنیم، بچه‌های من یکیشون همسن من بود، دوتاشون دو سه سال از من کوچیکتر بودند!
(ویدئو) حماسه‌آفرینی دختر دانش‌آموز پژمان بازغی/ شوق‌و‌ذوق مادرانه مستانه مهاجر در لحظه اهدای جایزه بهترین بازیگر نوجوان سینمای ایران به نفسش + عکس
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
خواستگاری متفاوت و حساب شده همسر مقام معظم رهبری برای پسرشان+ویدئو/ حضور در دبیرستان عروس خانم برای دیدن ایشان
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ترجمه تخصصی کتاب
صحبت های خنده دار حاج آقا قرائتی : یه روحانی میگفت تو ماشین نشسته بودم یه خانم سوپر دولوکس کنار ما نشست، صندلیا پُر بود و همه داشتن می خندیدن!!!