دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

قیمت‌های جدید توسط سازمان حمایت اعلام می‌شود 

چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401
کد خبر: 204888
ساعدنیوز: معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید به اینکه فهرست قیمتی کالاها توسط سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام می‌شود گفت: نهاده‌های دامی تا پایان خرداد با ارز ترجیحی تامین شده است و نگرانی در این خصوص نداریم.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از ایرنا، «محمد قربانی» روز چهارشنبه در گفت وگویی درباره انتشار فهرست قیمت برخی کالاها در فضای مجازی و تامین نهاده های دام و طیور، افزود: اکنون در بخش گوشت مرغ، تخم مرغ و شیر و لبنیات با مازاد تولید روبرو هستیم، بنابراین مردم به شایعات و انتشار اخبار غیررسمی در شبکه های مجازی اعتماد نکنند و نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: مرغداران و دامداران تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۱ نهاده های موردنیاز خود را با ارز ترجیحی دریافت می کنند، بنابراین در شرایط فعلی افزایش قیمتی نخواهند داشت.

وی گفت: مرجع اعلام قیمت کالاهایی که ارز ترجیحی دریافت می کردند، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است که در اصلاح نظام یارانه ای، قیمت ها توسط این سازمان به صورت رسمی اعلام می شود.

شورای قیمت گذاری جلسه ای برای تعیین قیمت شیر نداشته است

قربانی تصریح کرد: قیمت شیر خام توسط شورای قیمت گذاری وزارت جهاد کشاورزی تعیین می شود که تا امروز جلسه ای برگزار نشده و قیمت مصوب سایر محصولات پروتئینی نیز تغییری نداشته است.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: قیمت انواع شیر پاستوریزه، انواع ماست، گوشت مرغ، شکر، تخم مرغ و انواع روغن توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام می شود که هنوز این سازمان تغییر قیمتی اعلام نکرده است.

وی بیان کرد: سازمان حمایت در صورت ایجاد هرگونه تغییر قیمت این کالاها و تصویب آن در ستاد تنظیم بازار، آن را به طور رسمی و برای اجرا به تولیدکنندگان و مصرف کنندگان اعلام می کند.

قربانی درباره وضعیت بازار گوشت مرغ نیز گفت: اکنون با مازاد گوشت مرغ در کشور روبرو هستیم تا جایی که دولت برای حمایت از تولیدکنندگان مرغ مازاد را خریداری و ذخیره سازی می کند بنابراین هیچ کمبودی در بازار محصولات پروتئینی و کالاهای اساسی نیست


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل اکسپت مقاله
سابمیت مقاله چیست؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه