دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

قتل پسر جوان بخاطر مزاحمت برای دختر مشهدی 

شنبه، 17 اردیبهشت 1401
کد خبر: 204176
ساعدنیوز: مردی که موتورسوار ۲۳ ساله ای را با ادعای مزاحمت برای دختر نوجوانش در مشهد به قتل رسانده بود، با صدور دستورات ویژه قضایی دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از صدآنلاین، این حادثه نیمه شب چهاردهم اردیبهشت در بولوار رسالت مشهد هنگامی رخ داد که مرد 39 ساله ای از خانه بیرون آمد و جوان موتورسواری را دید که در محله معروف به خیابان چهارده معصوم تردد می کند.او به بهانه دادن تذکر به جوان موتورسوار نزدیک شد که ناگهان درگیری بین آن ها با برداشتن سوئیچ خودرو توسط مرد جوان، شدت گرفت. در همین حال موتورسوار 23 ساله با ضربه چاقوی مرد 39 ساله مجروح شد و در بیمارستان جان سپرد.

این متهم که روز گذشته با تلاش کارآگاهان اداره جنایی آگاهی و دستورات محرمانه قاضی دکتر صادق صفری دستگیر شد راز این جنایت را برملا کرد و گفت: او (مقتول) همواره برای دخترم ایجاد مزاحمت می کرد ابتدا با خودم می اندیشیدم که خواستگار دخترم است اما بعد فهمیدم که فقط قصد مزاحمت دارد به همین دلیل آن شب خواستم به او تذکر بدهم که با هم درگیر شدیم در این میان پسر 12 ساله ام چاقویی را به دستم داد که با آن ضربه ای به جوان موتورسوار زدم.

تحقیقات بیشتر در این باره با حضور قاضی ویژه قتل عمد در پلیس آگاهی خراسان رضوی و بازجویی های تخصصی از متهم همچنان ادامه دارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
مراحل سابمیت مقاله