ساعدنیوز
ساعدنیوز

رابطه جنسی قبل از ازدواج چرا اشتباه است؟

  جمعه، 29 فروردین 1399   زمان مطالعه 13 دقیقه
رابطه جنسی قبل از ازدواج چرا اشتباه است؟
اگر دوست‌تان می‌گوید که شما آنقدر خاص هستید که می‌خواهد با شما رابطه جنسی داشته باشد، باید به این نکته توجه داشته باشد که ترجیح می‌د‌هید حتی اگر این کار را نکنید برای او خاص باشید. آیا نگه داشتن مردی که تهدید می‌کند که می‌رود صرفا به خاطر این که حاضر نیستید ریسک کرده و با او رابطه جنسی داشته باشید، ارزش دارد؟

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از بیتوته، در رابطه تان با کسی که هنوز درگیر رابطه زناشویی متعهدانه با شما نشده است، ولی ظاهراً قصد ازدواج دارد، آیا باید به درخواست او برای داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج تن بدهید؟ آیا رابطه جنسی قبل از ازدواج به موفقیت جوانان کمک می کند؟

چرا رابطه جنسی قبل از ازدواج متداول شده است؟

در زیر، چند مورد از دلایل رایجی که برخی برای رضایت دادن به این رابطه ارائه می دهند و واقعیاتی در مورد هر یک ارائه می شود:

همه دارند این کار را انجام می دهند

اول اینکه شما “همه” نیستید. شما یک فرد دارای تفکر هستید که می توانید خودتان به تنهایی تصمیمات خوب بگیرید. دوم اینکه همه این کار را انجام نمی دهند، البته گروااهی به نظر می رسد که این گونه است. این حقیقت دارد که امروزه حدودا نیمی از جوانان و نوجوانان به لحاظ رابطه جنسی قبل از ازدواج فعال هستند، اما این بدان معنا است که حداقل نیمی از آنان این کار را نمی کنند.

تصویر

البته، از تماشای فیلم های سینما یا تلویزیون نمی توان درباره این مساله قضاوت کرد. سکس خوب می فروشد، و بنابراین در فیلم ها و تلویزیون آن را نشان می دهند. حتی اگر آنچه که دائما در پرده سینما نشان داده می شود خوب به نظر برسد و باعث شود که شما کنجکاو و هیجان زده شوید که بخواهید خودتان آن را امتحان کنید. به خاطر داشته باشید که بیشتر آنچه که شما می بینید یک دروغ است. مدل های سینما از آرایش استفاده می کنند، صحنه های جنسی در سینما به دقت برنامه ریزی شده است و روابطی که در آنها نمایش داده می شود واقعی نیستند.

هدف رسانه ها این است که شما را سرگرم کند. به ندرت تمرکز رسانه ها روی احساس درونی افراد و اهداف و ارزش های آنهاست، این دروغ را باور نکنید که زندگی حول محور رابطه جنسی می گردد.

من از رابطه جنسی قبل از ازدواج لذت می برم

آیا واقعا این گونه است؟ درمورد بیشتر دختران اینگونه نیست. آنها احساس می کنند که این کار بسیار زود هنگام، غیر رمانتیک و ناخوشایند است. وقتی صبح فردا می رسد، بسیاری از آنها از درون احساس تهی بودن می کنند، احساس می کنند از آنها سوء استفاده شده است و تاسف می خورند. مطالعات نشان داده است که بهترین رابطه جنسی، رابطه جنسی زن و شوهری است که با یکدیگر سوگند عشق و امنیت یاد کرده اند نه رابطه جنسی قبل از ازدواج .

رابطه جنسی، همانند آتش، قدرتمند، حیرت انگیز و با اهمیت است، اما هر دوی آنها بالقوه خطرناک هستند. آتش در شومینه ایمن و لذت بخش است در حالی که شعله هایی که از کنترل خارج می شوند می توانند به طرزی وحشتناک مخرب باشند. همین قضیه در مورد سکس نیز صدق می کند. صمیمیت در یک رابطه زناشویی متعهدانه و وفادارانه حیرت انگیز است، در حالی که وقتی بیرون از محدوده های سلامت انجام می شود، رضایت بخش و ارضاکننده نبوده و صرفا وعده توخالی است. دخترانی که از لذت کوتاه مدت رابطه جنسی قبل از ازدواج لذت می برند وقتی کار به پایان می رسد درد دراز مدت را تجربه می کنند.

من از این که رابطه جنسی به من قدرت کنترل طرف مقابل را می دهد خوشم می آید

مطمئنا شما می توانید کاری کنید که یک مرد به نفس نفس بیفتد و در تب و تاب لذت جنسی گم گشته شود. شما همچنین می توانید یک هیجان لحظه ای را تجربه کنید. اما بیایید با هم صادق باشیم. شما بخشی از شخصیت خوبتان را به این ترتیب قربانی می کنید. هم چنین، چیزی که در ابتدا ظاهرا کنترل شده به نظر می رسد، خیلی سریع ممکن است از کنترل خارج شود (لطفا خودتان را گول نزنید که سکس دهانی سکس نیست، چرا که همه ریسک های سکس خارج از رابطه زناشویی و رابطه جنسی قبل از ازدواج را دارد به جز حاملگی).

واکنش جنسی در مردها بسیار طبیعی است. فقط به خاطر اینکه طرف مقابل شما تحریک شده است هیچ چیزی را درباره احساسات و نیات او نسبت به شما ثابت نمی کند.

هوشمندانه تر این است که وقت تان را روی کارهای ارزشمندی سپری کنید که می توانید کاملا کنترل کنید و در درازمدت به آن افتخار کنید. شغل تان را خیلی خوب انجام دهید، در مطالعات تان منظم تر شوید، غذاهای سالم تر بخورید، رنگ مویتان را عوض کنید و…. و بدانید که منتظر ماندن برای ازدواج نشان دهنده داشتن کنترل شما بر غریزه تان است نه انجام رابطه جنسی قبل از ازدواج .

این کار باعث می شود احساس کنم دوست داشتنی و جذاب هستم

متاسفانه احساسی که دارید ضرورتا واقعی نیست. مرد ممکن است حرفهای خوبی به شما بزند تا باعث شود شما احساس خوبی نسبت به خودتان پیدا کنید. ممکن است به خاطر آن چیزی که پوشیده اید (یا نپوشیده اید!) از شما تعریف و تمجید کند و شما ممکن است به این جملات چاپلوسانه عکس العمل نشان دهید، به خصوص اگر احساس کنید پدرتان بی قید و شرط دوستتان ندارد.

اما حقیقت تلخ این است: مردهای جوان در کل لازم نیست که عاشق یک دختری باشند (یا حتی او را جذاب بیابند) تا بخواهند با او سکس داشته باشند. اگر می خواهید حقیقتا احساس خاص بودن کنید، به یک باشگاه یا یک تیم ورزشی ملحق شوید، کارهای داوطلبانه انجام دهید، یک گروه از جوانانی که به تفریح می روند را پیدا کنید، به سردبیر مجله و یا روزنامه ها نامه بزنید، ورزش کنید، دوستی هایتان را تعمیق بخشید، پرستار کودک شوید، با والدینتان بیشتر ارتباط برقرار کنید و یا مسئول یک حیوان خانگی شوید.

زن حقیقتا به واسطه شخصیتی که ایجاد می کند زیبا است. هر مردی که ارزش آشنایی و بیرون رفتن را داشته باشد به روش های مثبت این نکته را تاکید خواهد کرد. مسلما چیزهایی بیش از اینکه شما به او اجازه رابطه جنسی دهید برایش مهم خواهد بود.

من عاشق او هستم و او تنها کسی است که می خواهم تا آخر عمر با او باشم

چرا یک نظرسنجی نمی کنید؟ اگر از زن ها بپرسید، متوجه خواهید شد که آنها فکر می کردند که اولین دوستشان عشق حقیقی شان خواهد بود. بسیاری از آنها با این ایده که احساسات عشق و تعهدشان دو طرفه خواهد بود دوشیزگی شان را از دست دادند. اما حقیقت این است که هرچه در سن پایین تر شروع به تجربه رابطه جنسی قبل از ازدواج کنید، مطمئن باشید در طول عمرتان احتمالا، فقط هم بسترهای بیشتری خواهید داشت.

تصویر

زنان معدودی با اولین دوست شان ازدواج کرده اند. این بدان معناست که بیشتر خانم ها مجبور بوده اند که چیزی را برای مردی که درنهایت انتخاب کردند توضیح دهند: این که او نمی تواند مالک چیزی باشد که دختر باید به عنوان یک کادوی زیبای عروسی به او هدیه می داد. تصمیم گیری در خصوص اینکه چه کسی افتخار شوهری شما را دارد نیازمند زمان، رشدیافتگی و تجربه زندگی است.

وقتی در نوجوانی فعالیت جنسی را آغاز کنید، در ایجاد و حفظ رابطه زناشویی شاد و مستحکم مشکلات بیشتری خواهید داشت. انتظار کشیدن ارزشش را دارد!

رابطه جنسی ما را به هم نزدیکتر می کند

این طبیعی است که شما احساس نزدیکی بیشتری کنید. زن ها معمولا به شریک جنسی شان به لحاظ عاطفی احساس پیوند می کنند، اما مردها اینگونه برنامه ریزی نشده اند.

تمرکز اصلی مرد روی لذت فیزیکی است. بنابراین، ممکن است در ابتدا خیلی خوب با هم کنار بیایید چرا که هر دو دارید نیازهای فوری تان را برآورده می کنید. اما نباید این را با صمیمیت واقعی اشتباه بگیرید. آنچه که شما حقیقتا نیاز دارید این است که علاقه مندی ها و باورهای مشترک داشته باشید.

اگر از بیرون غذا خوردن، سینما رفتن، و از هم صحبتی با هم لذت نمی برید، احتمالا رابطه پایداری نخواهید داشت. در واقع، شما ممکن است فقط مدتی طولانی تر با دوست تان بمانید، صرفا به این خاطر که شما به لحاظ فیزیکی از خودتان سرمایه گذاری کرده اید. جدایی نهایی همه این احساسات را از هم خواهد پاشید، زمانی که شما از آنچه که به باد داده اید و هرگز نمی توانید پس بگیرید غمگین می شوید.

مدت زیادی است که با هم بوده ایم و رابطه جنسی گام بعدی است

درست است که یک ترتیب عادی برای هر کاری وجود دارد. در مورد صمیمیت جنسی، بهترین حالت این است که وقتی با کسی دوست می شوید، به تدریج به سمت ازدواج (و یک ماه عسل هیجان انگیز!) و احتمالا بچه دار شدن پیش بروید.

وقتی رابطه جنسی و البته رابطه جنسی قبل از ازدواج اولویت شما می شود، می تواند به طرزی منفی روی تمام افراد درگیر اثر بگذارد:

بچه هایی که خارج از رابطه زناشویی به دنیا می آیند، اغلب در خانه هایی بزرگ می شوند که فقط یا پدر یا مادر وجود دارد

زنانی که اکنون نمی توانند بچه داشته باشند به خاطر بیماریهای مقاربتی (Sexually Transmitted Diseases) که از شریک جنسیشان در طول مسیر گرفته اند

والدینی که امیدوار بودند خطرات و نگرانی هایی که با رابطه جنسی در نوجوانی همراه است را نداشته باشند

هوشمندانه عمل کنیم.، محدودیت هایی را ایجاد کنید (برای مثال، وقتی در حال حمام گرفتن یا شنا کردن هستید اجازه ندهید کسی به شما دست بزند). اطراف تان را پر کنید از دوستانی که موجه هستند، و با پسرانی بیرون بروید که به نظر شما احترام می گذارند. به سلامتی خودتان به عنوان اولین و مهمترین کار در روابطتان با پسران توجه کنید تا بتوانید از رابطه جنسی قبل از ازدواج اجتناب کنید.

اگر به درخواست رابطه جنسی او جواب منفی بدهم، از من جدا خواهد شد

جدایی همیشه یک احتمال است، چه شما رابطه جنسی داشته باشید و چه نداشته باشید. هیچ چیزی خارج از یک رابطه زناشویی وفادارانه و متعهدانه برای شما نوید بخش نخواهد بود. حقیقتا درباره آن فکر کنید.

اگر دوست تان می گوید که شما آنقدر خاص هستید که می خواهد با شما رابطه جنسی داشته باشد، باید به این نکته توجه داشته باشد که ترجیح می د هید حتی اگر این کار را نکنید برای او خاص باشید. آیا نگه داشتن مردی که تهدید می کند که می رود صرفا به خاطر این که حاضر نیستید ریسک کرده و با او رابطه جنسی داشته باشید، ارزش دارد؟

پسرهای زیادی در دنیای بیرون وجود دارند که هرگز این گونه به شما فشار نخواهند آورد. جوانان مسئولیت پذیر زیادی وجود دارند که هرگز آنقدر مست نمی شوند که گاردهای دفاعی شان پایین بیاید، چیزی که به شما بهانه ای برای داشتن رابطه جنسی می دهد. (علاوه بر این، بیش از یک سوم از جوانانی که به لحاظ جنسی فعال هستند گزارش داده اند که مصرف الکل و یا مواد روی تصمیم آنها درباره روابط جنسی تاثیرگذار بوده است)

پسرهایی هم هستند که با شما موافقند و از تصمیم شما برای به تاخیر انداختن رابطه جنسی به بعد از ازدواج و نه رابطه جنسی قبل از ازدواج حمایت می کنند، خودتان را برای پسرهایی که هم حالا و هم موقع صبح به شما احترام می گذارند حفظ کنید. چنین مردهایی حتما وجود دارند!

احساس می کنم این را به او مدیون هستم

می گویید او با شما خیلی خوب رفتار کرده است؟ شاید برای شما جواهرات زیبا بخرد و چیزهایی برای شما تهیه کند که خودتان استطاعت مالی آن را ندارید. یا شاید او شما را به جاهای هیجان انگیز می برد، و به شما در شرایط سخت خانوادگی کمک می کند.

تمایل شما به تشکر کردن از یک پسر دست و دل باز کاملا پسندیده است. اما روش های بسیاری برای ابراز این قدر دانی وجود دارد که هیچ ربطی به رابطه جنسی قبل از ازدواج ندارد.

خلاقانه عمل کنید: یک شام خوشمزه برای او بپزید، با او برای تماشای فیلم بروید، برای او مرغ سوخاری آماده کنید، یا برایش کیک شکلاتی درست کنید، با هم کتاب عکس ها و تکه های مجلات درست کنید، تصویری را برای او قاب کنید، برایش شعر بنویسید، و یا کاری که خودش باید انجام دهد را برایش انجام دهید (مثلا کارهای روزمره او را برایش انجام دهید).

رابطه یک بازی نیست که در آن لازم باشد دو طرف دائم امتیاز ثبت کنند.

بدن شما جایزه نیست که بخواهید آن را به دوست خوشبخت تان هدیه دهید. هرگز به او نگویید که به او بدهکار هستید (حتی به او اجازه ندهید که چنین احساسی داشته باشد). در هر حال، افراد خیرخواه گاهی حاضرند کلیه هایشان را به غریبه ها اهدا کنند، اما انتظار ندارند که در عوض طرف با آنها رابطه جنسی داشته باشد.

این موضوع خیلی هم مهم نیست

زنان جوان بسیاری وجود دارند که نظری غیر از این دارند. در واقع، پژوهش ها با آنهایی که رابطه جنسی قبل از ازدواج داشته اند نشان داده است که ۸۰ درصد از زنان بین ۱۳ تا ۲۱ سال آرزو کرده اند که ای کاش بیشتر منتظر می ماندند (این آمار بین پسر ها ۶۰ درصد است). این مساله موقعی برای شما مساله مهمی خواهد شد که گرفتار آن شوید.

پیامدهای منفی بسیاری در انتظار شما خواهند بود که عبارتند از ۳۰ بیماری مقاربتی! بیماری های مقاربتی باکتریایی عوارض آشکاری ندارند. آنها اغلب درمان نشده و نادانسته به دیگران انتقال می یابند.

بیماری های مقاربتی ویروسی معمولا هیچ درمانی ندارند. هیچ درمانی! و البته همیشه احتمال حاملگی وجود دارد. کاندوم و قرص های ضد بارداری همیشه اثربخش نیستند. بنابراین، نمی توانند پاسخ قطعی برای حل مساله جوانان باشند. هر ساله ۲۵ درصد از نوجوانانی که تجربه جنسی داشته اند، به بیماری های مقاربتی مبتلا می شوند. همچنین هر ساله حدود یک میلیون نوجوان دختر حامله می شوند. حتی اگر موضوعات بالا روی شما تاثیر ندارد باید توجه داشته باشید که زخم های عاطفی، اجتماعی و روحی ممکن است سال ها بعد از دوران نوجوانی روی شما تاثیر بگذارد.

ریسک های مربوط به رابطه جنسی خارج از رابطه زناشویی (بیماری، حاملگی، احساس ناکامی، دل شکستگی ها و از دست رفتن کرامت نفس) اصلا ارزشش را ندارد. اگر رابطه جنسی قبل از ازدواج داشته اید، احتمالا الان این مطالب را می دانید. مورد دیگری که باید بدانید این است که هر روز، یک روز جدید و پر از فرصت هایی برای تصمیم گیری های متفاوت است، فکر نکنید فقط به خاطر اینکه در گذشته انتخاب های نادرستی داشته اید، نمی توانید امروز تصمیمات بهتری بگیرید.

دوشیزه ماندن یک افتخار است، اما دانستن حقیقت و سپس عمل کردن بر اساس حقیقت نیز باعث افتخار است.

خودتان را در بهترین وضعیت در آینده نزدیک تصور کنید. به خاطر داشته باشید آنچه که اکنون انجام می دهید بعدها روی شما تاثیر خواهد گذاشت. اجازه ندهید کسی مانع از دستیابی شما به اهدافتان شود. با همه چیزهایی که در بالا گفتیم آیا هنوز به داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج با او فکر می کنید؟ لازم است تجدید نظر کنید!!!

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (280 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (137 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (102 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (67 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (52 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (49 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (39 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (34 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (33 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (20 نظر)
دیگران می‌خوانند   
اقدام تحسین‌برانگیز رامین رضاییان برای هموطنان سیستان و بلوچستانی/ دمت گرم +عکس ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 نگاهی به کیک تولد 68 سالگی زهره حمیدی بازیگر مبتلا به سرطان/ با آرزوی سلامتی+ عکس ذوق و استرس نعیمه نظام دوست از پیشگویی ازدواجش+ویدیو/ گوله نمک که میگن ایشونه، خوشبخت بشه ایشالا😍 سلفی دو نفره پراحساس سانیا سالاری، ارغوان سریال دلدادگان با مادرش+عکس لحظه وداع فوتبالیست ها با پیکر علی انصاریان، از حضور علی دایی تا پروین و دخترش/ روحش شاد و یادش گرامی+ عکس پای سیب درست کردن ماهرانه رضا داوودنژاد در خانه دلنشین و باسلیقه اش+ویدیو/ چه آشپزخونه مرتب و دلبازی👌 عرض تسلیت چهره های سرشناس ورزشی و حضورشان برای قوت قلب امیرخان قلعه نویی در مراسم ختم خواهرش/از علی دایی تا علیرضا دبیر+ عکس سکانس فراموش نشدنی از سریال متهم گریخت/ مریم امیر جلالی جلو خواستگارا خورد زمین!!😂+ فیلم پریناز ایزدیار عروس مراکشی ها شد! رونمایی زیرکانه بازیگر سریال جیران از حلقه ازدواجش +عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! شب نشینی عاشقانه و جذاب فریبا نادری، پریسیمای سریال ستایش در رستوران لاکچری شوهرش+عکس واکنش محمد مسلمی به گله و شکایت مجید قناد از عمو های فیتیله ای؛ ما بی حرمتی نکردیم+ویدئو (عکس) رونمایی مهران غفوریان، مجری برنامه "شب خوش"، از ماشین میلیاردی و شیکش/ عجب تانکی! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! (ویدئو) روسی حرف زدن تحسین برانگیز نعیمه نظام دوست/ اما تاریخ این لحظات ذوق زدگی نعیمه رو فراموش نمیکنه 🤣 (تصاویر) چیدمان اتاق میهمان خانه شاهرخ استخری در بلژیک/ بابا! دمشون گرم! امکاناتشون از بهترین هتل ها هم بیشتره (ویدئو) عجیب ترین شیوه حمل بار با خودرو که به عمرتون دیدید! / هنر نزد ایرانیان است و بس 😂 (عکس) کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان خلاقیت منحصربفرد سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان در ثبت عکس هنری با الهام از بال فرشته/هنر نزد ایرانیان است و بس... عکس یادگاریِ نوستالژی و دلنشین رهبر معظم انقلاب در کنار اولین فرزندشان آقا مصطفی/ فرزند رهبری اینجا 4 ساله بودند شوخ طبعی یک راننده هموطن در طعنه زدن به بی پولی مورد تشویق و تحسین همه قرار گرفت/ بهترین انشای یک خطی برای موضوع علم بهتراست یا ثروت (ویدئو) شیطنت های حامد آهنگی و پسرش در جشن تولد 10 سالگی آراد جدیدترین عکس بهرام رادان با استایل متفاوت و عاشقانه منحصربفرد مینا مختاری به مناسبت تولد همسرش (عکس) صندلی 125 میلیون تومانی محمدرضا گلزار در آمریکا (ویدئو) خاطرات و دلخوری سلمان سریال "نون خ" از شهرتش / همسرم دیگه حاضر نیست با من بیرون بره خلاقیت یک راننده خوش فکر سنندجی در محافظت از ماشینش باعث وحشت و متواری شدن سارق خودرو شد🤣/ قابل توجه ماشینهایی که دزدگیر ندارند تصویری از ملاقات حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها با رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان تصویری دیده نشده از قالی بافی نیکا فرقانی یکی از دوقلوهای سریال پایتخت/ از بچگی هنر تو خونش بوده +عکس همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد (ویدیو) سماع بسیار زیبای پارسا پیروزفر و ابراهیم چلیک کول، بازیگر ترک فیلم "مست عشق" خلاقیت منحصربفرد فروشنده هندوانه برای راحت کردن کار خریداران در خوردن این میوه خوشمزه تابستانی در خیابان+عکس/ تمیز و باسلیقه👌 عکس لو رفته از پشت صحنه سریال پایتخت/ دو قلوها و عمو ارسطو!! +عکس وحشتناکترین مراسم پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم تدفین در برزیل و ونزوئلا/ واقعا باورنکردنی و شوکه کننده ست! خنده بیجا جان جوان تهرانی را گرفت! هادی چوپان و عضله نمایی از پاهایش روی صندلی/ همه رگ هاش زده بیرون ماشالله+ فیلم پیکانی که قیمتش بیشتر از لکسوس بود توسط پلیس یزد توقیف شد جشن تولد 25 سالگی آلین، پسر خوش تیپ حسن جوهرچی با حضور دو پت خانگیش + عکس/ چقد جای باباش خالیه تصویری بسیار قدیمی از 15 سالگی حسن روحانی سیاستمدار ایرانی/ چهره شون اصلا قابل شناسایی نیست
تیتر امروز   
مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد وحشتناکترین مراسم پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم تدفین در برزیل و ونزوئلا/ واقعا باورنکردنی و شوکه کننده ست! خنده بیجا جان جوان تهرانی را گرفت! پیکانی که قیمتش بیشتر از لکسوس بود توسط پلیس یزد توقیف شد محسنی اژه ای؛ باید با متعرضین به جان و مال مردم و بیت‌المال برخورد بازدارنده داشت / با شفافیت و دادگاه علنی بسیار موافقم عوامل روند کاهشی بازار ارز بررسی شد/ ماجرای افت قیمت دلار چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟ کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟ اشکان خطیبی سلبریتی بخت برگشته ای که دیگر احساس خوشبختی نمی کند/ حواشی داغ امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 مراقبت رمانتیک پلنگ سفید از جفت باردارش/ واقعا گاهی باید از حیوانات درس مهربانی گرفت😍 (عکس)چهره باورنکردنی و عجیب توکا فرهنگ /دختر داریوش فرهنگ کپی امیر تتلو شد!! (فیلم) شرط عجیب یک دختر برای پسری که استعداد و آینده خوانندگی داره/«یا من رو انتخاب کن یا خواننده شدن» (ویدئو)خانه 9 میلیون دلاری و فوق لوکس همسر خاوری در کانادا!!/چقدر لاکچری و شیک طراحی شده
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده