راه ها و ملزومات به ارگاسم رسیدن خانم ها در رابطه جنسی

  جمعه، 20 آبان 1401   زمان مطالعه 5 دقیقه
راه ها و ملزومات به ارگاسم رسیدن خانم ها در رابطه جنسی
لازمه ی داشتن یک زندگی مشترک عالی داشتن یک رختخواب همیشه گرم است! در طول رابطه جنسی رسیدن به ارگاسم لذت زیادی خواهد داشت. اما این که چطور و با چه روش هایی به ارگاسم رسیدن زنان محقق می شود در این مقاله بررسی خواهد شد.

جامعه ما انتظارات خاصی را در مورد نحوه انجام عمل جنسی برای ما فراهم کرده است. بر اساس فرهنگ رایج، مرد نقش فعالی را ایفا می کند در حالی که زن منفعل است. نه تنها این مسئولیت مرد است که رابطه جنسی را آغاز کند و زن را در کارهایی که انجام خواهند داد هدایت کند، بلکه باید مطمئن شود که زن به ارگاسم می رسد.تحقیقات گذشته نشان می دهد که مردان زمانی که شریک جنسیشان در حین رابطه جنسی به ارگاسم می رسد، مردانگی و عزت نفس بیشتری احساس می کنند. در واقع، بسیاری از مردان گزارش می دهند که وقتی شریک زندگی آنها از رابطه جنسی لذت می برد، خودشان هم بسیار بیشتر لذت می برند. طبق فرهنگ رایج، یک عاشق خوب همیشه قبل از اینکه خودش را راضی کند، طرف مقابل را راضی می کند.

با این حال، تحقیقات دیگر نشان می دهد که هم مردان و هم زنان اغلب در مورد آناتومی جنسی خود و شریک زندگی خود و همچنین تکنیک هایی که احتمالاً یک زن را به ارگاسم می رساند، آگاهی ندارند.به عنوان مثال، بسیاری از زوج ها معتقدند که یک زن باید بتواند در طول رابطه جنسی به ارگاسم برسد، حتی اگر مطالعات انجام شده نشان داده باشند که کمتر از یک زن از هر پنج زن قادر به انجام این کار است. پس جای تعجب نیست که بسیاری از زنان در تلاش برای راضی نگه داشتن شریک زندگی خود به ارگاسم جعلی می پردازند.

زن و وشوهر

ملزومات به ارگاسم رسیدن زنان

هیچ دلیلی وجود ندارد که از همان ابتدای راه احساس استرس و یا یاس داشته باشید و از بودن در اتاق خواب خسته شوید یا بهتر است اصلا خودتان را به اتاق خواب محدود نکنید شاید شما از آن دست زنان باشید که دوست دارید سکس در تمام محیط های ممکن در خانه ی خود، ماشین، مسافرت، ویلا و .... را تجربه کنید و هیجان این کار باعث ارگاسمی تماشایی در شما شود پس محدودیت را از بین ببرید. برای رسیدن به ارگاسم راه ها یا ملزوماتی وجود دارد که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می شود.

1-رابطه دهانی یکی از ملزومات به ارگاسم رسیدن زنان

سعی کنید قبل از برقراری رابطه ی جنسی زن خود را از لحاظ جنسی شعله ور کنید. از رابطه به هر شکلی دریغ نکنید رابطه ی دهانی داشته باشید شاید همسر شما برای ارگاسم محدود به رابطه ی جنسی دخول نداشته باشد و برعکس با یک رابطه دهانی بتواند ارگاسم داشته باشد.میزان لمس و معاشقه در زنان از هیچ قانون ثابتی پیروی نمی کند پس تا می توانید با ذهن باز وارد رابطه شوید و بدانید قلق او را شما باید به دست بیاورید.

2-تحریک نقطه G

از نقطه ی G برای تحریک همسرتان استفاده کنید. قسمتی داخل واژن به اندازه یک لوبیا است که باید طوری تحریک شود که باعث تحریک و تمایل او برای رابطه می شود. ترجیحا کار را با دو انگشت تکمیل کنید طوری که یکی از انگشتان داخل واژن و دیگری روی اندام جنسی زنانه و روی کلیتوریس نوازش گونه فعالیت کند.نتایج تا به امروز نشان داده است که انجام این کار با دقت باعث می شود که زنان ارگاسم های شدید و بلندمدتی را تجربه کنند. کلیتورال یک بخش بسیار حساس از آناتومی یک زن است که متشکل از میلیون ها پایانه های عصبی شبیه به آلت تناسلی است که تحریک آن باعث افزایش جریان خون به آن منطقه و احساس نیاز برای تخلیه انرژی در زنان می شود.

3-ایده های جدید

قدرت تخیل و فانتزی های سکسی را در رابطه دست کم نگیرید. روبه روی اینه بایستید و باخود تصور کنید امشب چه کار جالبی می توانید برای هیجان انگیز وخاطره انگیزتر شدن رابطه ی جنسی تان با شریک جنسی تان داشته باشید؟ چیزی مثل یک لباس خواب هیجان انگیز؟ روشن کردن شمع و یا هر ایده ی جالب دیگری...

نکات مهم در رابطه جنسی

زنان برخلاف مردان در هیچ موقعیت ، مکان و زمانی نمی توانند رابطه زناشویی عادی داشته باشند و باید از نظر روحی و روانی ، زمانی و مکانی آماده باشند.“نکته قابل توجه دیگر این است که بسیاری از مردان نمی دانند که زنان باید در یک رابطه زناشویی طبیعی ارگاسم کنند و فکر می کنند فقط مردان باید راضی باشند.آگاهی از فیزیولوژی رابطه جنسی نیز بسیار مهم است و مردان باید بدانند که یک زن برای رسیدن به ارگاسم به زمان نیاز دارد و بر خلاف مردانی که حدود 2 تا 3 دقیقه راضی هستند ، زنان معمولاً به 10 دقیقه زمان نیاز دارند و به تحریک مناسب نیاز دارند ” ممکن است بدون تحریک کافی رابطه زناشویی ارگاسم شود و اگر تحریک کافی نداشته باشند و به آنها وقت داده نشود ، نمی توانند به اوج لذت برسند. “

بسیاری از مردان فکر می کنند که با مشکل انزال زودرس روبرو هستند ، اما معلوم می شود که آنها در حین مقاربت همسر خود را به درستی تحریک نکرده اند و وقت رسیدن به ارگاسم را ندارند. نکته دیگر که بسیار نکته مهم این است که زنان می توانند از صفر شروع کنند و بلافاصله پس از رسیدن به ارگاسم به ارگاسم برسند ، اما در مورد مردان اینگونه نیست و اصطلاحی برای مردان وجود دارد که دوره تحریک پذیری است و در این دوره به هیچ وجه نمی توانند دوباره راضی باشند.بنابراین ، باید توجه داشت که در یک رابطه زناشویی طبیعی ، زوجین باید از رابطه خود لذت ببرند و فقط مردان نیستند که باید راضی باشند بلکه زنان نیز باید به ارگاسم برسند.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (223 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (111 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (92 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (61 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (58 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (56 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (54 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (35 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (32 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (29 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (26 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (23 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (23 نظر)
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه یکشنبه 7 مرداد 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 7 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 7 مرداد 1403
فال انبیاء روزانه یکشنبه 7 مرداد 1403
چه کنیم حمام و سرویس بهداشتی همیشه خوشبو باشد؟
کرم کاپوچینو پنیری، یک دسر فوق‌العاده و جذاب
آلیشا لیمن اینفلوئنسر معروف و محبوب سوئیسی در یوونتوس هم تیمی نامزدش شد +تصاویر
پرسپولیس مرگ هوادارش را به فسخ قرارداد بیرانوند نسبت داد! / شکایت عجیب درویش از دورازه‌بان یاغی
دیدار جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با خانواده امیرسرلشکر شهید کریم بیاتی اشکفتکی
آیین تکریم از پیشکسوتان رسانه ملّى برگزار شد
تصادف وحشتناک و له شدن خودروی سواری پژو 206 در مرند
کونگ فو آزاد آذربایجان شرقی جایگاه نخست استان را کسب کرد
انتصاب نماینده انجمن کمیته تک رزم آذربایجان شرقی
هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان مرند رتبه نخست استانی را کسب کرد
دختر 14 ساله تبریزی با خودرو وارد پارکینگ یک خانه شد! + فیلم
منتخب روز   
سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم