ساعدنیوز
ساعدنیوز

راهنمای ست کردن کت جین برای طرفداران استایل کژوال و خیابانی

  سه شنبه، 15 شهریور 1401   زمان مطالعه 11 دقیقه
راهنمای ست کردن کت جین برای طرفداران استایل کژوال و خیابانی
ساعدنیوز: کت های جین از محبوب ترین آیتم ها هستند که در فصل بهار و پاییز بیشترین کاربرد را دارد در ادامه به استایل های زیبا و با کلاس با کت های جین خانم ها و آقایان خواهیم پرداخت .این محتوا را از دست ندهید.

اگر از طرفداران استایل های کژووال هستید، بدون شک یک یا چند کت جین در کمدتان دارید. کت جین از آیتم های جذاب و کاربردی است که طرفداران بسیاری در بین خانم ها دارد. کت جین را می توان در فصل های مختلف به راحتی با چند آیتم دیگر ترکیب کرد و استایل های زیبایی ساخت. از این آیتم همیشه ترند و جذاب در بهار امسال نیز می توانید استفاده کنید و بدرخشید. البته در این خصوص باید به نکات ظریفی توجه داشته باشید. با ما در این مطلب همراه باشید تا شما را با نکات استایل با کت جین آشنا کنیم.

کت جین لباسی است که برای استایل های کژووال و به خصوص سبک استایل تام بوی کاربرد زیادی دارد. سبک تام بوی سبکی خاص و الهام گرفته شده از پوشش آقایان است که در آن از لباس های جین، لباس های اوورسایز و کفش و کلاه کژووال استفاده می شود. کت جین می تواند برای علاقه مندان این سبک خاص بسیار پر کاربرد باشد. البته علاوه بر این سبک پوشش، دیگر سبک های کژووال نیز می توانند استایل های زیبایی با کت جین خلق کنند. در ادامه به معرفی چند استایل کاربردی می پردازیم.

استایل جین

استایل با کت جین و شلوار جذب

یکی از ترکیبات فوق العاده زیبایی که می توانید برای استایل کژووال تان داشته باشید، ترکیب کت جین و شلوار های جذب است. شلوارهای کتان یا جین جذب آیتم های مناسبی برای این استایل هستند. ترکیب شلوار جذب کتان مشکی، کت جین و کفش اسپرت، استایلی کلاسیک برایتان به ارمغان می آورد. شما حتی می توانید برای تکمیل این استایل از کلاه نیز استفاده کنید. علاوه بر شلوار کتان، شلوار جذب جین نیز می تواند انتخاب مناسبی برای کت جین باشد. استایل دو رنگ تیره و روشن جین، ظاهر را از یکنواختی درآورده و به آن رنگ و لعاب می دهد. اما اگر از طرفداران استایل های مونوکروم و ساده تر هستید، می توانید از جین های هم رنگ استفاده کنید. اضافه کردن کفش پاشنه دار ساده، حالتی رسمی به این استایل می بخشد که توصیه می کنیم از انتخاب آن غافل نشوید.

استیت استایل

کت جین به همراه شلوار پارچه ای

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال راحتی در تیپ خود هستید ما به شما شلوار پارچه ای را پیشنهاد می کنیماین شلوار ها معمولا در سمت پایین راسته هستند پس برای افرادی که لاغر نیستند گزینه ی بسیار مناسبی است چرا که پاهای شما را کشیده تر نشان خواهد داد.همچنین شلوار پارچه ای را خانوم ها در هر سنی از نوجوان تا میانسال بسیار می پسندندحالا برای انتخاب مانتوی روی آن می توانید به سراغ یک کت جین همرنگ خودش یا رنگی ضد آن بروید.و آن را با یک شال طرح دار یا اینکه زرد یا سفید به زیبایی می توانید ست کنید برای انتخاب کتونی پیشنهاد ما به شماکفشی است که همرنگ شال باشد چرا که نظم را در استایل شما به خوبی نشان خواهد داد.

استایل اسپرت

استایل کت جین با دامن و پیراهن بلند

اگر کت جین در کمدتان دارید، توصیه می کنیم برای یک بار هم که شده آن را با دامن استایل کنید. ترکیب دامن و کت جین، استایلی فانتزی و دخترانه می سازد. شما می توانید در فصل بهار کت جین تان را با دامن های بلند طرحدار و گلدار استایل کنید. در این حالت ظاهر نهایی شما پوشیده است و با آن می توانید بیرون از منزل نیز بروید. کت جین و انواع دامن، همچنین برای مهمانی ها و دورهمی های کوچک مناسب است. کت جین را به همراه دامن های کوتاه میدی یا چین دار در مهمانی های بهاره بپوشید و بدرخشید. پیراهن های بلند و گلدار نیز از بهترین لباس ها برای استایل شدن با کت های جین هستند. این پیراهن ها ظاهری بهاری و شاد به استایل تان می بخشند.

استایل جین با پیراهن

استایل با کت جین و شلوارهای گشاد و راسته

کت های جین علاوه بر اینکه با شلوار جذب بسیار زیبا هستند، با شلوارهای گشاد و راسته نیز بسیار جذاب می شوند. ترکیب این شلوارها استایل را از حالت کژووال، به حالت نیمه رسمی در می آورد. از مزیت های شلوارهای راسته این است که برای اکثر فرم های اندامی مناسب هستند و کمک به خوش فرم تر دیده شدن اندام می کنند. توصیه می کنیم این مدل شلوار را با کت جین و کفش استیلتو حتما امتحان کنید. پشیمان نمی شوید.

استایل دخترانه

استایل با کت جین و هودی

در روزهای سرد سال از ترکیب هودی و کت جین غافل نشوید. از آنجایی که فصل بهار فصلی غیر قابل پیش بینی است، می توانید از این ترکیب در روزهای سرد بهار امسال نیز بهره مند شوید. هودی و کت جین بر روی آن، استایلی کاملا کژووال می سازند. با پوشیدن این ترکیب با هودی های بلند، همچنین می توانید استایل کژووال تان را در بیرون از منزل به نمایش بگذارید. یکی از بهترین ترکیب رنگ ها در این استایل، ترکیب هودی طوسی با کت جین آبی است. این استایل را می توانید با شلوار اسلش ست هودی و کتانی سفید تکمیل کنید.

استایل کت جین با هودی
استایل خیابانی

استایل با کت جین بلند

امروزه کت های جین در انواع مدل و رنگ برای همه ی سلیقه ها دوخته می شوند. یکی از این مدل های پرکاربرد در ایران، کت جین بلند است. بلندی این کت ها به گونه ای است که می تواند به عنوان جایگزینی برای مانتو استفاده شود. این مدل کت های جین را می توانید با انواع تیشرت در زیر آن، و انواع شال و کفش به راحتی استایل کنید.

استایل جین

کت جین مناسب هر فرم اندام

حال که با چند استایل کاربردی با کت جین آشنا شدیم، بیایید به بررسی مدل کت مناسب هر فرم اندام بپردازیم. در دسته بندی کلی، فرم های اندام و بدن به چند دسته تقسیم می شوند. این دسته بندی شامل فرم بدنی ساعت شنی، گلابی، مستطیلی و مثلث وارونه است. در ادامه بررسی می کنیم هر استایل کت جین مناسب چه فرم اندام است.

ساعت شنی

فرم اندام ساعت شنی به اندامی گفته می شود که عرض قسمت بالاتنه و پایین تنه به یک اندازه است و در قسمت کمر باریک می شود. بهترین لباس ها برای این اندام لباس هایی هستند که باریکی کمر را بهتر نشان دهند. شلوارهای جذب فاق بلند کمردار و انواع کت جین زیبایی این اندام را دو چندان می کنند.

گلابی

فرم اندام گلابی به اندامی گفته می شود که در آن عرض شانه ها و بالاتنه کم، و عرض لگن زیاد است. این عدم تناسب دو قسمت بدن، دقت بیشتری هنگام استایل کردن می طلبد. افراد با این اندام برای داشتن استایل با کت جین، بهتر است از کت های جیب دار استفاده کنند. بودن جیب در قسمت جلوی کت سبب می شود قسمت سینه و بالاتنه پرتر و متناسب تر دیده شود.

مستطیل

اندام مستطیل اندامی است که در آن عرض قسمت بالاتنه، پایین تنه و کمر به یک اندازه است. بهترین مدل کت برای این اندام، کتی است که در قسمت کمر برش افقی و عمودی داشته باشد. در این حالت در قسمت کمر فرورفتگی ایجاد می شود و اندام متناسب تر دیده می شود. همچنین افراد با این اندام می توانند پیراهن های راسته با کمربند پهن تیره در زیر کت جین خود بپوشند تا خوش اندام تر دیده شوند.

مثلث وارونه

اندام مثلث وارونه اندامی است که در آن عرض بالاتنه زیاد، و عرض پایین تنه کم است. این فرم بدن دقیقا برعکس فرم گلابی است. به این ترتیب افراد با این فرم بدنی باید سعی کنند بالاتنه خود را کوچک تر نشان دهند. مناسب ترین کت ها برای این اندام، کت های جین بدون جیب هستند. نبود جیب و مدل در کت، سبب می شود قسمت بالاتنه خلوت تر و کوچک تر به چشم برسد. شلوارهای گشاد مانند شلوارهای مام فیت نیز از بهترین شلوار ها برای تکمیل استایل این فرم بدن هستند.

چرا باید حداقل یک کت جین در کمد لباس داشته باشیم؟

کت جین یکی از بهترین انتخاب ها برای پوشش های متنوع است. این لباس، بسیار کاربردی است و آن را می توانید برای موقعیت های مختلف ست کنید. برای موقعیت های رسمی، دوستانه، سفر، استایل خیابانی و… می توانید کت جین را با لباس های مختلف بپوشید و از ظاهر نهایی خود راضی باشید. به دلایل زیر، بهتر است که همیشه یکی دو مدل و رنگ کت جین در کمد لباس آقایان باشد:

  • تطبیق پذیر بودن با سایر لباس ها
  • قابل ست شدن با رنگ های مختلف
  • متناسب برای موقعیت های مختلف رسمی و غیررسمی
  • مناسب برای بیشتر سنین و سلیقه ها
  • دوام و ماندگاری لباس های جین

پیشنهاد برای داشتن استایل جذاب با کت جین برای آقایان

اگر کت جین دارید و نمی دانید آن را با چه لباسی بپوشید و معمولا پیراهن و شلوار جین را با آن انتخاب می کنید، از ایده های زیر برای بهتر کردن استایل خود الهام بگیرید. در مجموع بهتر است که لباس جین را با جین ست نکنید اما در مجموع در انتخاب پوشش و لباسی که دوست دارید، هیچ قانونی وجود ندارد.

با شلوار کتان

وقتی برای بالاتنه ی خود لباس جین انتخاب کرده اید بهتر است که شلوار جین نپوشید. کت جین را به راحتی می توانید با شلوارهای کتان ست کنید. شلوار کتان از آن دسته لباس هایی است که بیشتر افراد چند رنگ از آن را در کمد دارند. شلوارهای کتان با رنگ های کرم، خاکی، سبز سیج و… با کت جین مناسب است. این لباس می تواند هم برای موقعیت های رسمی و هم غیررسمی مناسب باشد.

معمولا رنگ خاکی و کرم، رنگ رایج برای شلوارهای کتان است. این ترکیب یعنی رنگ خاکی شلوار، آبی کت جین با یک تیشرت سفید تکمیل می شود. البته کت های جین فقط به رنگ آبی محدود نمی شوند. کت جین زغالی را هم می توانید به همین ترتیب با شلوار کتان ست کنید. اگر کت زغالی می پوشید در انتخاب رنگ تیشرت هیچ محدودیتی ندارید ولی بهتر است که رنگ های روشن انتخاب کنید.

استایل مردانه

با تیشرت سفید

یکی دیگر از انتخاب های رایج برای پوشیدن همراه با کت جین، تیشرت سفید است. به نظر می رسد که تیشرت سفید و کت جین، بی دردسرترین انتخاب برای استایل مردانه باشد. البته باید در انتخاب نوع تیشرت دقت کنید. اگر شلوار شما ساده است و یک کت جین ساده می پوشید، می توانید از تیشرت هایی که کمی تنوع در طرح و مدل دارند استفاده کنید. تیشرتی که زیر کت جین می پوشید نباید بیش از اندازه تنگ، بیش ازحد گشاد یا خیلی شلوغ و پرزرق و برق باشد.

برای تیشرت زیر کت جین می توانید از تیشرت هایی که یقه ی گرد دارند استفاده کنید. بهتر است که یقه ی تیشرت زیر کت زیاد باز نباشد.

استریت استایل مردانه

با شلوار جاگر

کت جین دقیقا در دسته بندی لباس های اسپرت قرار نمی گیرد. در نتیجه اگر می خواهید آن را با شلوار جاگر بپوشید، نگران این نباشید که بیش از اندازه راحت و خودمانی به نظر برسد. درواقع پوشیدن کت جین همراه با جاگر می تواند کمی حالت رسمی به این تیپ بدهد. اگر نمی خواهید تیپ خشک و رسمی داشته باشید، ترکیب جاگر و کت می تواند انتخاب خوبی باشد.

استایل اسپرت

با اورکت یا پالتو

کتی که قرار است آن را با اورکت یا پالتو بپوشید، باید نازک تر و ظریف تر باشد. ضمنا یقه ی آن هم باید ساده باشد تا با یقه ی اورکت و پالتو که معمولا بزرگ است، تداخلی در استایل شما ایجاد نکند.برای انتخاب رنگ هم تقریبا محدودیتی ندارید. رنگ جین آبی با رنگ هایی مثل کرم، شتری، خاکی، رنگ های خنثی، مشکی و… به خوبی ست می شود.

با جین مشکی

بسیاری از افراد لباس های جین را با هم می پوشند. پوشیدن لباس های جین با هم، کار بدی نیست ولی بهتر است که از یک رنگ نباشند. یعنی برای ست کردن کت جین آبی از شلوار جین مشکی استفاده کنید.

البته این روزها لباس های جین رنگ های بسیار متنوعی دارند. رنگ طوسی و حتی سفید هم تکمیل کننده ی خوبی برای کت جین است. اما رنگ مشکی همیشه انتخاب بهتر و بدون دردسری است. رنگ مشکی را می توانید با کت جین از رنگ های مختلف ست کنید. جین زغالی، جین آبی و…

استایل خیابانی مردانه

در این مطلب سعی داشتیم استایل های شیکی که با کت جین می تواند ساخته شود را معرفی کنیم امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. این آیتم خاص که هر زمانی جزو ترند ها محسوب شده و از مد نمی افتد را حتما امتحان کنید.

استایل و سبک پوشش نیمی از هویت و شخصیت شما را شکل می دهد بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار و ترند های مد و فشن با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.

🌟 نظر شما در مورد کت جین چیست؟ کدام استایل مورد پسند شما بود؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

4 دیدگاه
  دیدگاه ها
ستایش
2 سال پیش

اون قرمزه خوشگل به اندام میاد الان همه به اندام خودشون توجه میکنن
هلیا
2 سال پیش

نه زشتن ولی به اندامم میان
باران
2 سال پیش

قشنگن به اندام من هم میاد ولی مورد پسندم نیست😐
نگار
2 سال پیش

یکم به فکر اندام زشت ما باشید بد نیست 😐🙄
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (682 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (201 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (85 نظر) خلاقیت بامزه یک پدر ایرانی روی کلید کولر حماسه ساز شد/ این یادداشت بانمک پربازدید شد+عکس (75 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (61 نظر) دسته گل بزرگ و لوکس رضا گلزار و آیسان خانوم برای افتتاحیه سالن زیبایی ساره بیات +عکس/ واقعا گل کاشتین (53 نظر) نگاهی به مراسم عروسی لاکچری و مفصل دختر بزرگ اردوغان در استانبول+عکس/ چه لباس عروس خوشگلی، چه داماد خوش‌تیپی (52 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (49 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (47 نظر) شرط جالب رهبر معظم انقلاب برای خواندن خطبه عقد عروس و داماد ایرانی/ ماجرای بخشیدن 86 سکه به آقای داماد چه بود؟ (40 نظر) خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از موز/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس (38 نظر) ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس (33 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (29 نظر) نگاهی به خانه پدری بدون تجملات محمود احمدی نژاد+ویدیو/ منزلی با چیدمانی قدیمی و حیاطی دلنشین و نوستالژیک (24 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (23 نظر)
دیگران می‌خوانند   
استرس گرفتن خنده دار حامد آهنگی از سه بار پشت سر هم گفتن چیپس سس ماست+ویدیو/ می‌ترسه که سوتی بده نگاهی به ماشین شاسی بلند و هوش پَران صالح حردانی ستاره فوتبال/ این ماشین آرزوی خیلیاست + عکس شغل نان و آب‌دار چراغ‌روشن‌کنی را چه کسانی عهده‌دار بودند؟ تغییر چهره هوش پران ارسلان قاسمی، وحید سریال فاصله ها بعد از 14 سال+عکس رونمایی از دختر زیبا و موطلایی بیژن بنفشه خواه، شوهر جراح خانم شیرزاد سریال ساختمان پزشکان/ دخترش چقدر شبیه اروپایی هاست😍+عکس سورپرایز شدن جالب و عاشقانه حامد آهنگی توسط همسرش/ چه خانوم باشخصیت و اصیلی داره+ویدیو فال انبیاء روزانه چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 سکانسی از سریال پایتخت که هیچکس راز آن را نفهمید+ فیلم اشتباه مهران مدیری در برنامه اسکار سوژه شد+ فیلم کشف 2 میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر افشای راز هوتن شکیبا برای صداسازی «بچه»؛ روش عجیب ایرج طهماسب در کار +فیلم تماس علی دایی با پدر ترانه علیدوستی جوک فی البداهه و خیلی خنده دار یوسف صیادی در برنامه شب آهنگ/ حامد آهنگی از خنده منفجر شد +فیلم خلاقیت هوشمندانه اُوستا نجار در طراحی مجسمه هایی با چوب و تنه ی درخت/ مغزشو باید طلا گرفت +فیلم پاسخ خنده‌دار دانش‌آموز به سؤال دینی؛ چطوری جرأت کرد این رو بنویسه!! + فیلم (عکس) چاوش خان تفنگچی مهربان سریال گیلدخت، در آغوش مادرش با تیپ و استایل امروزی / خوشتیپه، نه؟! (عکس) چهره واقعی و بدون گریم عارفه معماریان، بازیگر نقش دختر محمود نقاش در سریال پایتخت / نقی قبل از هما خواستگاری ایشون رفته بوده! هر آنچه که باید در مورد کابل های شبکه بدانید از کجا، بلیط هواپیما ارزان بخریم؟ پرطرفدارترین گیاهان آپارتمانی برگ پهن برای دکور منزل 3 مورد از شگفت انگیزترین اکتشافات مصر باستان؛ از شهر طلایی تا مقبره نفرین‌ شده جشن عروسی باشکوه و مجلل دختر ناصرالدین‌شاه با تشریفات و ولخرجی فراوان در کاخ گلستان/ این مراسم 130 سال پیش برگزار شد+عکس نگاهی به مراسم عروسی ساده و بدون تجملات پوتین در روسیه+عکس/ از انداختن حلقه طلا به دست عروس تا امضا کردن سند ازدواج رونمایی از عجیب ترین مدرسه دنیا که در آن مارها را جادو میکنند+عکس فال ابجد روزانه چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 چند قدم برای نظم دهی بهتر به آشپزخانه هایی با فضای کوچک مراقبت‌های پس از بوتاکس صورت؛ نکات کلیدی برای داشتن نتایج بهتر فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 رونمایی از خانواده 4 نفری کاظم نوربخش سلمان سریال نون خ/چه خونواده صمیمی و گرمی +عکس رونمایی صاحب قهوه خانه‌ایی در کاشان از تنها نقاشی با خودکار سهراب سپهری+ویدیو/ می تونستم با فروشش زندگیمو تغییر بدم ولی... فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 3 ترفند کاربردی برای رسوب‌زدایی و نو شدن دوش حمام فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403+فیلم دعوای زن و شوهری نرگس محمدی و علی اوجی تو برنامه زنده/علی اوجی خانم بازیگر رو با خاک یکی کرد + فیلم خلاقیت هوشمندانه شهرداری اهواز در محافظت از درختی قدیمی و کهن+عکس/ با این کارش جذابیت شهر رو چندین برابر کرده👌 دسته گل بزرگ و لوکس رضا گلزار و آیسان خانوم برای افتتاحیه سالن زیبایی ساره بیات +عکس/ واقعا گل کاشتین وان حمام پر از توپ بامزه و رنگارنگ ستاره سادات قطبی/ حرکت جالب خانم مجری برای سرگرم کردن شازده پسرش+ویدیو فیلم لو رفته از رضا گلزار سوپر استار و آیسان خانوم در فرودگاه/ همیشه در شادی و مسافرت یادی کنیم از تبلیغ فوق تخیلی و لوکس گونه پراید با ساخت این کلیپ+ ویدیو/ داره امکاناتش رو در حد بنز به تصویر میکشه
تیتر امروز   
کشف 2 میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر تماس علی دایی با پدر ترانه علیدوستی 3 مورد از شگفت انگیزترین اکتشافات مصر باستان؛ از شهر طلایی تا مقبره نفرین‌ شده رونمایی از عجیب ترین مدرسه دنیا که در آن مارها را جادو میکنند+عکس فال ابجد روزانه چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403+فیلم فال انبیاء روزانه چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 کشف اتفاقی چهره 600ساله «بچه‌جن» در توالت یک خانه اولین کشته ی طرح عفاف و حجاب ضدانقلاب شفا گرفت!ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش+فیلم نگهدارندگان گربه در معرض یک بیماری روانی خطرناک / ما نمی‌گیم، پژوهشگران خارجی گفتند! بیوگرافی و زندگی خصوصی پاشا جمالی،مهیار سریال نون خ و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی رونمایی از هتلی که همه چیزش از طلای 24 عیار است ؛ از وان و توالت گرفته تا غذایی که در آن سرو می شود! / هتل مورد علاقه خانم‌های طلا دوست!
منتخب روز   
فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده رودررویی با یک تمساح آن‌ هم فقط با یک ماهیتابه +فیلم متقاضیان عمره بخوانند/ آخرین وضعیت و شرایط ثبت‌نام حج عمره 1403 اعلام شد طرح 100 میلیارد پوندی برادر اسامه بن لادن برای ساخت طولانی ترین پل معلق جهان+عکس