دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / مدل مانتو /

راهنمای ست کردن مانتو های عروسکی جذاب برای خانم های خوش استایل 

جمعه، 04 شهریور 1401
ساعدنیوز: مانتو های عروسکی از پرطرفدار ترین مانتو های تابستانی و دخترانه می باشد. در ادامه نحوه ست کردن انواع مانتو های عروسکی را به شما آموزش داده ایم با ما همراه باشید.

مانتو عروسکی چیست؟

قبل از آن که با اصول ست کردن مانتو عروسکی آشنا شویم، بهتر است بدانیم دقیقا به چه مانتویی عروسکی گفته می شود؟ مانتوهای عروسکی معمولا مانتوهای کوتاه و پر چینی هستند که از پارچه هایی مانند کرپ، حریر، داکرون، لنین و الیاف طبیعی دوخته می شوند. این مانتوها اغلب طرح های شاد و فانتزی داشته و طرح آن ها شلوغ است.نکته اول در ست کردن مانتو عروسکی آن است که از آن جا که اغلب این مانتوها طرح هایی شلوغ دارند، برای ست کردن و انتخاب لباس های دیگر، طرح های ساده و یا حتی تک رنگ انتخاب کنید.

استایل با مانتو عروسکی سفید

یکی از پرطرفدار ترین رنگ ها برای مانتو عروسکی رنگ سفید است به خصوص در سال گذشته و امسال این رنگ نسبت به رنگهای دیگر بیشتر به چشم می خورد. این مدل مانتو را می توانید با یک شلوار بگی آبی روشن و شال رنگ شاد از جمله صورتی جیغ، سبز پررنگ و یا نارنجی پررنگ ست کنید. این رنگها از جمله رنگ های پرطرفدار امسال هستند. در نهایت میتوانید استایل خود را با یک کفش کتانی ساده و یا کفش سفید تخت کامل کنید.

مانتو سفید عروسکی را هم چنین می توانید با یک شلوار گشاد سفید و یا کرم و همچنین یک جفت کتانی رنگی که با شال شما رنگ یکسانی دارد ست کنید. همچنین به عنوان اکسسوری میتوانید از چندین دستبند مهره ای استفاده کنید و همه را در یک دست بیندازید.

استایل با مانتو عروسکی مشکی

یکی دیگر از مدل هایی که میتوانید مانتو عروسکی خود را با آن ست کنید، استایلی است که در تصویر مشاهده می کنید. در این استایل از یک شلوار مشکی پارچه ای استفاده می شود و همچنین برای شال خود از یک رنگ متناسب با رنگ مانتو و کفش خود استفاده کنید و در انتها مانند همیشه می توانید از یک جفت کفش مجلسی استفاده کنید.

مانتو رنگ مشکی یکی از پرطرفدار ترین مانتوهای موجود است. بیشتر افراد علاقه و تمایل به خرید مانتو های رنگ مشکی دارند. زیرا به سادگی ست می شود و می توان آن را با هر رنگی پوشید. استایلی که مشاهده می کنید یکی از استایل های شیک و مجلسی است که میتوانید با مانتو رنگ مشکی داشته باشید.

ست کردن مانتو عروسکی با شلوار مام استایل

یکی از مهم ترین انتخاب ها برای ست کردن مانتو عروسکی، انتخاب مناسب شلوار است. شما می توانید مانتو عروسکی خود را با شلوار مام استایلی که نه جذب نه گشاد است، ست کنید. اگر طرفدار استایل های کژوال و راحت هستید، این سبک لباس پوشیدن می تواند برای شما عالی باشد. البته قبل از انتخاب این شلوار به این نکته توجه داشته باشید که شلوار مام استایل کمی قد شما را کوتاه تر از مقدار واقعی نشان می دهد، از این رو اگر قد کوتاهی دارید، بهتر است سراغ انتخاب های بعدی باشید.

همچنین میتوانید با یک شلوار مام استایل زاپ دار و کوتاه مانتو عروسکی سفید رنگ خود را ست کنید. برای این استایل می توانید از یک جفت صندل و یا کفش های پاشنه بلند استفاده کنید. همچنین میتوانید رنگ شال خود را با کفش ها و یا کیف خود ست کنید.

اگر مانتو شما طرح خاصی دارد که می توانید آن را با یک شلوار مام استایل کوتاه و یک شال همرنگ با طرح های مانتو و همچنین کفش هایی که با شال و مانتو شماست باشد بپوشید. هنگام استفاده از مانتو عروسکی بهتر است از کفش های تخت استفاده کنید تا استایل اسپرت و شیک داشته باشید.

ست کردن مانتو عروسکی با شلوار اسکینی

یکی دیگر از انتخاب های عالی برای ست کردن مانتو عروسکی شلوار اسکینی زنانه است. این شلوارها جذب بوده و شما می توانید آن ها را با کفش های پاشنه بلند و یا اسپرت بپوشید. انتخاب این استایل برای یک مهمانی خودمانی می تواند بهترین انتخاب باشد.

اگر طرفدار تیپ های لش و متفاوت هستید، مانتوی عروسکی دست شما را باز گذاشته تا بتوانید آن را با شلوار بگ نیز ست کنید. این استایل مناسب دختران نوجوان و جوانی است که دوست دارند همیشه به روز لباس بپوشند.

ست کردن مانتو عروسکی با شلوار بوت کات چاکدار

این سبک از شلوارها ممکن است مورد پسند برخی قرار گرفته و برخی دیگر آن را دوست نداشته باشند. در صورتی که شما یکی از این شلوارها در کمد لباس های خود دارید، تردید نکنید که ست کردن آن با مانتو عروسکی می تواند استایل شما را خاص و زیبا کند. اگر شما این شلوار را برای ست لباس خود انتخاب کرده اید، بهتر است برای کفش نیز سراغ کفش های اسپرت یا کالج خود بروید. یا می توانید یک استایل روزانه شیک و مجلسی برای خود بسازید.

ست کردن رنگ مانتو عروسکی با شال

مانتوهای عروسکی معمولا دارای طرح های شلوغ و پر زرق و برقی هستند. اگر می خواهید یک استایل باکلاس داشته باشید انتخاب رنگ لباس های دیگر به خصوص شال باید از طرح های ساده انتخاب شود. شما می توانید رنگ غالب طرح های مانتو عروسکی خود را انتخاب کرده و رنگ شال یا روسری خود را با توجه به آن انتخاب کنید.
علاوه بر رنگ های مشابه شما می توانید از رنگ های مکمل نیز استفاده کنید. برای مثال اگر مانتو عروسکی شما سفید رنگ با حاشیه زرد رنگ است، می توانید از یک شال سبز تک رنگ استفاده کنید.

استایل و سبک پوشش نیمی از هویت و شخصیت شما را شکل می دهد بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار و ترند های مد و فشن با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.


5 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
پری 💐
2 سال پیش

🌹👌🏽❤️❤️❤️
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی